Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Ja, her har de en plan! Han repeterer “alene eller sammen med partner” bare fordi dette må komme i en børsmelding først. Det er åpenbart at han vet svaret nå

28 Likes

Men dette har han vel drevet å gjentatt i over ett år nå.

Han har ikke nevnt at studien skal være ferdig i 2022 før.

5 Likes

Jeg har ikke hørt presentasjonen, men er det ikke en viss fare for at PW nok en gang har uttalt seg klønete. Kan det var at han mener at de har en studie på bena innen 2022?

4 Likes

Jubel; På spørsmål om når det kunne forventes resultat fra fimavacc i sykdomsetting mente PCIB at det antakelig kunne skje allerede i 2022!

PW faar det til. Han har hverken presentert en emisjon til og finansiere ett Vacc studie, eller en Vacc partner som skyter inn penger. Allikevel er han klar for og presentere Vacc resultater i 2022?

I saafall har vi 4 valg;

1. Vacc emisjon like rundt hjoernet.
  2. Vacc partner like rundt hjoernet.
  3. Han sikter til DC prime resultater.
  4. AZ lusker i buskene med en lovnad rett etter nyttaar.
11 Likes

Talk is cheap. Show me the money! :wink:

2 Likes

Nei, mener ganske sikkert at han sa starte opp en studie i 2021 med første resultater i 2022.
Så kan det jo være det sklir litt i tid, det har jo skjedd før…

5 Likes

Dersom de kjører selv, hva tror dere de behøver av kapital - holder det med 10% emisjon? Virker tilrettelagt for at ABG skal kjøre den…

:star::star::star::star:

Dobbel nyttårsportefølje effekt :wink::partying_face:

Og endelig snart forhåpentligvis kunne tillegge verdier på solide fimavacc teknologien og resultater i fase 1 som er avsluttet. Ikke allverden tid før mulig produkt?? Resultater i 2022, betyr det 2023 som mulighet for marked?

Er i så fall :muscle::star:

9 Likes

Litt avhengig av hvordan denne studien blir seende ut, men tror selv 10% er mer en nok. Tipper det kommer på rundt 50 mill.

5 Likes

De har guide på 70 mill. på en VACC studie.

5 Likes

Resultater 2022 i fimavacc og indikasjon PCIB ser på. :crossed_fingers::muscle:

Gladelig liten emisjon for mulighet for verdiøkning ved nærhet til marked for nok et produkt i tillegg til RELEASE :crossed_fingers::star:. Helt gull, kjør kommersiell avtale eller innhent kapital, dette mener jeg øker muligheter for verdiøkning enormt uansett valg! Bare få det gjort, TEMPO :rocket: gi gass nu!!!

Å kunne regne på mulig CF fram i tid og flere assets er svært verdifullt for en biotekmygg som PCIB mener jeg.

Partner og kommersiell avtale er kanskje alternativet som på helt kort sikt validerer teknologien og som kanskje kan ta PCIB kursen til nye høyder på kort tid? Kjøre selv gir solid oppside ved å lykkes ved marked tilgang og produkt.

Lukter partner og kommersiell avtale :crossed_fingers:?

2 Likes

Hvor mye skal tilretteleggerne ha? Liten vits med 50 mill emisjon tenker jeg

3 Likes

Kjøre enkel og rettet, billig og raskt. Tror og håper på partner og kommersiell avtale :crossed_fingers:.

Must er solid :muscle:. Myrlid likeså og kan stats :muscle:. M&M :partying_face:Godt med laaange briller i biotek. Øker sannsynligheten for å lykkes betraktelig mener jeg.

Asia partner RELEASE før fimavacc avgjørelse ?? Det gjør handlingsrommet stort for PCIB om det er en mulighet.

Blir interessant å følge nyttårsrakettene fram til og med januar :partying_face:. NANO steget ca 13% nu. Trodde PCIB skulle vinne dagens race med PW i storslag :pray:. PCIB opp «kun» ca 4% nu.

5 Likes

Ble det nevnt noe angående en CPI? Han var jo veldig tydelig på att de (helst) ville gå videre i kombinasjon med en CPI tidligere såvidt jeg husker.

Kunne selvfølgelig hørt igjennom selv men prøver å unngå det da det er tydelig att budskapet jeg mottar ikke er det det samme som det Mr.Walday prøver å kommunisere. :roll_eyes:

Hvis det baade blir en Vacc og Release emisjon, er det en stor skuffelse. For da er det kun vi som har tro paa PCIB>

Det er nok en sannhet med modifikasjoner.
Jeg var relativt kortsiktig, og realiserte et smertelig tap.

3 Likes

Ser ut som det er få «her inne» som nu er inne i PCIB!

:rocket::rocket::rocket::crossed_fingers:

@Durable det er sikkert mulig :joy:

Men av porteføljen til mange nu er det nok lite PCIB om
en skal tro det som skrives. Ikke alle så ærlig som deg :sweat_smile:

PW pratet om fimavacc se hva investor refererte til over. Hørte på presentasjonen i dag. PW var krystallklar :muscle:

Du vet like godt som meg at det ikke opplyses om. Det er opplagte og nevnte alternativer over. Når alt er klart vil det selvsagt børsmeldes!

Det er fullt mulig å «være inne», uten å være medlem av Per Walday-fanklubben. :wink:

Det er fantastisk at hver gang den mannen presenterer noe, så etterlater han seg flere spørsmål enn svar.

Hvilket studie er det han nå fablet om, hvor vi skal få resultater i 2022?
Har han kanskje glemt å opplyse markedet om noe vesentlig?
Som, hvilket studie? Med hvem? Og hvordan det finansieres? :man_shrugging:

2 Likes

Men har du sett presentasjonen før du klager da?!

7 Likes