Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

PW gjorde god figur og gode spørsmål fra DNB som ble besvart godt! PW on fire synes jeg💪

På spørsmål om når det kunne forventes resultat fra fimavacc i sykdomsetting mente PCIB at det antakelig kunne skje allerede i 2022!

Det foregikk en stor vurdering nå om hvilken desease setting og mulig partnere eller egen kjøl! Flere eksterne eksperter blir også benyttet i prosessen som pågår nevnte PW

Brukte god tid på RELEASE. Imponert over fokus og hvor solid den avsluttende studien ser ut :muscle:. Var positiv til vaksine løpet og hvordan det høyst sannsynlig ville kunne øke innrullering framover med over 50 sites. Det skal bli gøy å regne på ODD prising, verden som mulig marked (Asia) og LOA% for en mulig blockbuster i første linjebehandling i en indikasjon innen onkologi :muscle::crossed_fingers:. Drar innrullering skikkelig i gang med tiltak gjennomført forrige kvartal er det kanskje vanskelig med pølsebod prising av avsluttende studien RELEASE?

Solid volume spike :+1:

Blir DNB det fjerde meglerhus med kursmål? I så fall begynner det å bli flere biotekere som validerer verdier, bra!! Pareto har gjort peer analyse, Arctic sec, nylig ABG.

Håper DNB forvalter (bioteknologi fondet) lyttet til PW og virkelig regner på RELEASE verdier. Stabil aksjonærmasse på de 20 største aksjonærer men gjerne inn med solide fond🤞

14 Likes

DNB Healthcare

6 Likes

Forøvrig kom Per med en spennende nyhet på DNB idag:

Vi kan vente resultater fra den kommende fimaVacc studien i 2022!

Syns det er veldig lovende. Da har de mye klart.

25 Likes

Hvilken studie tenker han på her? DCprime?

2 Likes

Nyttårseffekten og årets portefølje fra DNB!

Dec 15, 2020 10:14

PCI BIOTECH inn som @Investor sier i «nyttårsrakettporteføljen»

Det ble sagt i sendingen at DNB sin nyttårsportefølje har slått markedet 18 av 20 ganger.

For biotekere er det hyggelig å se at NANO stiger over 13% nu og PCIB over 6%. Hvem blir biotekvinneren i dag?

PCIB omsatt over 300 000 aksjer :muscle:

Targovax og Ultimovacs sørger også for biotekfest nu

Tosifret oppgang på flere biotekselskap i dag?

22 Likes

PCIB har guidet at man vil gå videre med en fimaVacc proof-of-concept studie i pasienter - enten alene eller med partner. Det overrasket meg at Per var så konkret på utlesning av resultater allerede i 2022. Må bety at planene begynner å bli veldig konkrete!

Veldig spennnende nyheter spør du meg.

30 Likes

Takker Investor :grinning::pray:

3 Likes

Ja, her har de en plan! Han repeterer “alene eller sammen med partner” bare fordi dette må komme i en børsmelding først. Det er åpenbart at han vet svaret nå

28 Likes

Men dette har han vel drevet å gjentatt i over ett år nå.

Han har ikke nevnt at studien skal være ferdig i 2022 før.

5 Likes

Jeg har ikke hørt presentasjonen, men er det ikke en viss fare for at PW nok en gang har uttalt seg klønete. Kan det var at han mener at de har en studie på bena innen 2022?

4 Likes

Jubel; På spørsmål om når det kunne forventes resultat fra fimavacc i sykdomsetting mente PCIB at det antakelig kunne skje allerede i 2022!

PW faar det til. Han har hverken presentert en emisjon til og finansiere ett Vacc studie, eller en Vacc partner som skyter inn penger. Allikevel er han klar for og presentere Vacc resultater i 2022?

I saafall har vi 4 valg;

1. Vacc emisjon like rundt hjoernet.
  2. Vacc partner like rundt hjoernet.
  3. Han sikter til DC prime resultater.
  4. AZ lusker i buskene med en lovnad rett etter nyttaar.
11 Likes

Talk is cheap. Show me the money! :wink:

2 Likes

Nei, mener ganske sikkert at han sa starte opp en studie i 2021 med første resultater i 2022.
Så kan det jo være det sklir litt i tid, det har jo skjedd før…

5 Likes

Dersom de kjører selv, hva tror dere de behøver av kapital - holder det med 10% emisjon? Virker tilrettelagt for at ABG skal kjøre den…

:star::star::star::star:

Dobbel nyttårsportefølje effekt :wink::partying_face:

Og endelig snart forhåpentligvis kunne tillegge verdier på solide fimavacc teknologien og resultater i fase 1 som er avsluttet. Ikke allverden tid før mulig produkt?? Resultater i 2022, betyr det 2023 som mulighet for marked?

Er i så fall :muscle::star:

9 Likes

Litt avhengig av hvordan denne studien blir seende ut, men tror selv 10% er mer en nok. Tipper det kommer på rundt 50 mill.

5 Likes

De har guide på 70 mill. på en VACC studie.

5 Likes

Resultater 2022 i fimavacc og indikasjon PCIB ser på. :crossed_fingers::muscle:

Gladelig liten emisjon for mulighet for verdiøkning ved nærhet til marked for nok et produkt i tillegg til RELEASE :crossed_fingers::star:. Helt gull, kjør kommersiell avtale eller innhent kapital, dette mener jeg øker muligheter for verdiøkning enormt uansett valg! Bare få det gjort, TEMPO :rocket: gi gass nu!!!

Å kunne regne på mulig CF fram i tid og flere assets er svært verdifullt for en biotekmygg som PCIB mener jeg.

Partner og kommersiell avtale er kanskje alternativet som på helt kort sikt validerer teknologien og som kanskje kan ta PCIB kursen til nye høyder på kort tid? Kjøre selv gir solid oppside ved å lykkes ved marked tilgang og produkt.

Lukter partner og kommersiell avtale :crossed_fingers:?

2 Likes

Hvor mye skal tilretteleggerne ha? Liten vits med 50 mill emisjon tenker jeg

3 Likes