Savner litt synsing rundt mRNA delivery nå når det ser ut som om flere vaksiner ser ut til å bli godkjent med de Lipid-sakene som allerede brukes, noen som kan si noe med substans rundt dette?
Trenger de virkelig FimaNac som vi håper eller har de fleste som driver med mRNA slått seg til ro med att det de har til rådighet nå ser ut til å være bra nok? Og hva med levering av CRISPR og lignende, større sjanse for att en trenger FimaNac til dette?
Ellers tenkte jeg att vi ikke nødvendigvis har hørt det siste fra AZ når jeg leste siste melding om det, men å skulle sitte her de neste 2-3 årene å spekulere i når og hva som kommer fra den kanten virker litt meningsløst. Om det kommer Asia-partner (og kanskje Japan) før interim og ikke så mye mer forsinkelser der så skal jeg ihvertfall prøve å slå meg til ro med det.
@Bamse: Har fått med meg fordelene til FimaNac, har bare over lenger tid hvert forbauset over att det ikke nevnes i noen medier jeg leser om ulempene med Lipid-levering, men det er vel mye rundt dette som ikke er kjent enda siden de nyeste patentene blir holdt hemmelig?
Fant denne etter ett lite søk som er inne på litt av problematikken men litt uklart, men fant ikke så mye annet. (Kjenner ikke til avisen men vil tro den er kosher )