Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Da har jeg dobbelt så mange aksjer som før AZ. Spent på triggerne fremover og data 10 feb:D

17 Likes

Mange kjøpsmuligheter i en lengere periode. Satser på at det snart kan komme en salgsmulighet nå :partying_face:

Tidligere har presentasjonen kun blitt gjort tilgjengelig på hjemmesiden. Nå skal en melding samkjøres med presentasjon. Årsaken til dette er spennende, og kan tyde på ny informasjon. To mulige årsaker kan være AZ-resultatene eller samarbeidet med eTheRNA. Vi får se…

10 Likes

Det er etter min mening veldig bra at kursen nå ikke fyker av gårde på grunn av spekulasjoner i forkant av presentasjonen. Mitt ønske er at kursen går sidelengs mellom 25 og 30 frem til 10. februar, så kan retningen videre settes med bakgrunn i informasjonen som kommer frem - ikke spekulasjonene i forkant. Da blir kursbevegelsene mer solide/langsiktige.

19 Likes

litt kjedelig at tidligere støttenivå på over 26,5 nå har blitt motstand. Men men, vi venter på 10feb.

2 Likes

PCIB har i så fall vært opptatt den siste tiden. Sendte e-post til selskapet 12.01.21, og fikk svar først 15 dager etterpå (27.01.21). Jeg tror det er tampen brenner, og liker spesielt ordet «kort»

Ronny avslutter e-posten slik:

Vi takker for lykkeønskninger og kan forsikre deg om at PCI Biotech fokuserer på å skape verdier både på kort- og lang sikt.

Jeg forstår at tilsvarende email er sendt til RadForsk ved Elisabeth og til din informasjon vil jeg videreformidle PCI Biotech sin tilbakemelding til henne.

Mvh

Ronny Skuggedal
CFO

Ullernchausséen 64
N-0379 Oslo
Norway
Phone: +47 67 11 54 03; Mobile: +47 94 00 57 57
Email: rs@pcibiotech.no Web: www.pcibiotech.com

16 Likes

Hva er det trofaste fans har i snitt på PCI?

2 Likes

Ca 40.

1 Like

Kr 69. Bring it on!

1 Like

Ca 40 her, etter og ha startet på ATH og snittet ned…:crazy_face:

1 Like

Kr 7,20 fra 2016, og tenker fortsatt være langsiktig i mange år enda.

3 Likes

8,80

1 Like

Ca 30, begynte og kjøpe på kr 19

2 Likes

Vært med i litt over tre år nå og det har vært en berg- og dalbane ut av en annen verden. Kun egne penger heldigvis og kommer til å bli sittende helt til vi eventuelt skulle krasjlande. Tror uansett alt blir bra til slutt:)

4 Likes

Krysser fingrene her også. Doblet antall og snittet kraftig ned. Tvi tvi.

3 Likes

Solgte på 83,15 og 73 om jeg husker riktig og hadde vel snitt på ca 30 ,har vel over 1 mill i pluss på Pcib i 2020. Over 2 mill om jeg ikke hadde kjøpt tilbake.Men hvem kunne tro at AZ kastet kortenene i Nac ? Det var et sjokk og en lærepenge.

6 Likes

Snitt på 32. Gikk på en liten fomo smell og økte endel på 85… lærer så lenge en lever :sweat_smile:

3 Likes

På kvartalspresentasjonen 26 februar 2020 ble PW spurt om noen av de andre samarbeidene enn samarbeidet med AZ ville bli ferdig i 2020 (rundt 58 min). Hans umiddelbare svar var ja. Etter å ha fått tenkt seg om ble han mindre konkret. Dette sammen med det jeg skrev i går om at samarbeidet med eTheRNA trolig også har gitt gode resultater samt Lenny sitt innlegg med svar fra Pcib (Vi takker for lykkeønskninger og kan forsikre deg om at PCI Biotech fokuserer på å skape verdier både på kort - og lang sikt) kan tyde på at noe snart skjer innenfor fimaNAc området. Når RS skriver på kort sikt, kan dette selvsagt også bety fimaVacc eller fimaChem avtaler (partneravtale i Asia). Altså er det potensielt mye som kan skje i nær framtid.

68 Likes

Mye tyder på at PCIB og eTheRNA har lykkes med målsetningene fra 2016, og skapt store synergier for hverandre (ellers hadde bordet vært ryddet for lengst i 2021):

Per Walday, CEO of PCI Biotech:

«We believe that the PCI technology has the potential to play a role in the realisation of several new therapeutic modalities. We look forward to explore synergies with eTheRNA’ s unique and innovative mRNA based TriMix technology.»

Dirk Reyn, CEO of eTheRNA immunotherapies:

«eTheRNA is focusing on therapies that prepare and activate the immune system by programming dendritic cells (DC) with synthetic mRNA.

«eTheRNA immunotherapies will operate a state-of-the-art GMP-approved manufacturing unit which is amongst the top 3 in Europe.»

«we continue to evaluate new technologies that may further enhance the efficacy of this mode of application.»

Alt kan leses her:

30 Likes

14 Likes