Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Veldig interessant, er nøyaktig 50/50 på om vi får børsmelding i forkant eller om det første vi får høre om det utvidede fase 1 studiet kommer på konferansen 19-23 oktober.

… Må si jeg er litt overrasket, jeg tror PCIB har startet innrulleringen til Pivotal Phase 2 på det tidspunktet. :stuck_out_tongue:

@savepig mulig å få en kommentar til linken du akkurat la ut? :stuck_out_tongue:

2 Likes

kanskje litt vanskelige stemmealternativer? Det kan jo være begge deler. saftey børsmelding før dette, og nye effektdata for eksempel på konferansen.

3 Likes

Jeg tror det kommer en kortversjon i en form av en børsmelding først og så mere detaljer på konferansen. Jeg stemte da for børsmelding i forkant.

2 Likes

Jeg tror det samme som deg Alex. Jeg stemte da “dataene på konferansen vil være nye”.

1 Like

For min del gir denne mer mening :

  • Børsmelding i forkant og presentasjon av nye data på konferanse.
  • Konferanse med gamle data.

0 stemmegivere

1 Like

Noen som vet når neste Radium podcast kommer ut?

1 Like

Tipper det kommer børsmelding rett før konferansen med nye data

Har ikke hørt noe om noe tidspunkt for neste Radium. De venter vel på at det skal skje noe spennende. Kan fort være PCI Biotech nyheter det :slight_smile:

1 Like

De vil ikke vente til rett før konferansen @laplagam. De vil komme børsmelding så fort de er klare for det. Kan være dager/uker til. Tror ikke vi må vente mye mer en 1 måned før konferansen. Tror det var nevnt videre oppover denne tråden også.

1 Like

hva skjer med kurs ved ett evt oppkjøp av deler av virksomheten (feks FimaVACC)? blir oppkjøpssum utbetalt til aksjonærer (som ved full overtakelse) eller vil det “bare” påvirke kursen? Beklager dumt spørsmål, jeg er fersk i dette gamet.
Uansett, det er spennende tider for oss PCIB aksjonærer.

2 Likes

Storm.
Synes slett ikke det var noe dumt spørsmål.
Har lurt på det samme.

O.

2 Likes

De skulle vel ha 2(?) livesendinger under Arendalsuka tror jeg. Hør evt. gjennom slutten av siste episode.

Melding er rett rundt hjørnet nå :

  1. Deadline for innsendelse av abstrakt til ESMO var 9. Mai.
    Også mulig de sendte inn før fristen.

  2. Vi vet at effektdata rundt regna er klare en måned etter at sikkerhetsdatablad er klar.

6 Likes

Ved utfisjonering får aksjonærene aksjer også i det utfisjonerte selskapet og får da også pengene ved salg.

3 Likes

https://www.keytruda.com/head-and-neck-cancer/keytruda-clinical-trials/

Vet ikke jeg Savepig, Pcib hadde mye bedre resultater enn Merck hadde med Keytruda.

Dessuten leste jeg en artikkel hvor det sto at Keytruda feilet i H&N, men klarte ikke finne linken til den nå.

1 Like

Det er klart at dersom en plattform utlisensieres, blir det aksjonerenes eiendom. Fima Vacc kan fint fisjoneres til ett nytt A/S dersom styret vedtar det. Det som er innterresant i første omgang er å få belyst Fima Chem, med dobbel behandling. Dersom dette viser seg det bli bra er det egentlig bare å vente på suksessen. Så no er det ufattelig spennende å følge selskapet de neste 2-3 månedene.

1 Like

Yo Alex, grunnen til at jeg ikke har skrevet så mye på Tekinvestor er delvis at jeg har hatt ferie (på steder uten dekning), har hatt mye annet å henge fingra i, og synes dessuten at diskusjonen her har vært fyldig og god, slik at jeg ikke har trengt å bidra så mye.

Dernest skrev jeg noen innlegg på HO i dag, og grunnen til at jeg gjorde det er at HO ser litt mer nøytral ut på PC-skjermen slik at om jeg tar meg noen friheter noen minuttr i arbeidstida til ikke-jobb-relaterte-aktiviter så synes det ikke for alle kollegaer som tilfeldigvis måtte droppe innom eller sveipe forbi.

Synes uansett det ser lovende ut at Trojan som er Principal Investigator på extensionstudiet virke å være “pressantør” på ESMO, og at vår eminente CMO som ansvarlig for klinisk strategi med repeated treatment ser ut til å ha “overoppsyn” på presentasjonen.
Mao jeg tror StockDZ har rett når han mener at det er resultater fra extension-studiet som blir presentert på ESMO.
Og da snakker vi vl efficacy, og safety er jo på plass en mnd før. Med skrivearbeid, tidsmarginer o.l så skulle man kunne anta at progresjonen er som den skal, og at PCIB har full kontroll.

25 Likes

Hvor mange pasienter fra extensionstudiet vil det legges frem data fra på ESMO?

  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

0 stemmegivere

Har litt problem med å se fornuften i spørreundersøkelsen. Synes du beheftiger med vel mye tull.

1 Like

Syns det er særdeles interessant å se rekrutteringstakten i studiet, og hva de fremmøtte mener om den. 4-5 pasienter vil være bad news, 6 og oppover er gull. Jeg holder en knapp på 7-8 og at alt er i rute. Tror de har innrullert flere, men at dataene ikke er avlesbare ved konferansetidspunktet.

1 Like

For safety er både 6-9 og 12 nok. For effektdata gir hverken 6,9 eller 12 signifikante resultater. Men de kan gi indikasjoner så klart. Det viktige i denne sammenheng og for oppstart pivotal studiet er safety. Om de da har safer for 6 eller 9 har ikke mye å si. Effekt er seg også interesant og kursdrivende selv om det altså ikke har betydning for oppstart av pivotalstudiet

4 Likes