Yo Alex, grunnen til at jeg ikke har skrevet så mye på Tekinvestor er delvis at jeg har hatt ferie (på steder uten dekning), har hatt mye annet å henge fingra i, og synes dessuten at diskusjonen her har vært fyldig og god, slik at jeg ikke har trengt å bidra så mye.
Dernest skrev jeg noen innlegg på HO i dag, og grunnen til at jeg gjorde det er at HO ser litt mer nøytral ut på PC-skjermen slik at om jeg tar meg noen friheter noen minuttr i arbeidstida til ikke-jobb-relaterte-aktiviter så synes det ikke for alle kollegaer som tilfeldigvis måtte droppe innom eller sveipe forbi.
Synes uansett det ser lovende ut at Trojan som er Principal Investigator på extensionstudiet virke å være “pressantør” på ESMO, og at vår eminente CMO som ansvarlig for klinisk strategi med repeated treatment ser ut til å ha “overoppsyn” på presentasjonen.
Mao jeg tror StockDZ har rett når han mener at det er resultater fra extension-studiet som blir presentert på ESMO.
Og da snakker vi vl efficacy, og safety er jo på plass en mnd før. Med skrivearbeid, tidsmarginer o.l så skulle man kunne anta at progresjonen er som den skal, og at PCIB har full kontroll.