Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Kinesere betaler allerede millioner for medisiner som andre vestlige land. Som vist i artikkelen fra snøffelen er de store internasjonale selskap representert. Kina er og blir et billion usd market for alle selskap i verden. Industrispionasje ser ut til å skje i store deler av verden om en leser PST rapport. Patenter og Trump😂passer på👍.
Nano jobber mot kinesiske marked, de var der i mars:
The China Healthcare Investing & Partnering Symposium (CHIPS) in Hangzhou, China.
Mye artig baissing av PCIB om dagen😂

3 Likes

Hadde vært like skeptisk uavhengig av selskap. Dette er ikke PCIB-spesifikt.

Få fram fakta om at milliard befolkningen i Kina ikke bruker billion usd på kjøp av medisiner og teknologi. Fake News du kommer med Glein?

Patent beskytter ikke i tilfeller hvor landene er svake på håndheving av patenrettigheter. Kineserne kan vel ikke sies å være veldig opptatt av det. Når en teknologi er patentert er også oppskriften på å kopiere den tilgjengelig.

Jeg mener ingenting om Kina er et verdifullt marked for PCIB eller ikke :blush:

https://www.bloomberg.com/news/features/2018-06-19/china-s-getting-ready-to-take-on-the-world-s-biggest-drugmakers

As China battles surging rates of cancer, heart disease and diabetes, sales of medicines are expected to hit as much as $175 billion by 2022, according to researcher Iqvia Holdings Inc. China is the world’s second-largest pharmaceutical market after the U.S.

2 Likes

Glein, da bør du varsle Pfizier og Merck, for de er i så fall i ferd med å drite seg ut.

Og Abbvie med verdens mestselgende legemiddel (over 13 mrd$ per år !!$$, har allerede gjort en megatabbe:

"“The CDE’s 110 priority review approvals translated to 57 drugs, and 50 of those were approved in 2017. Overseas pharmas won big: Regeneron’s Eylea, AbbVie’ Humira, Incyte’s Jakafi and Celgene’s Vidaza (to be marketed by partner BeiGene) were among those approved through the priority review track.”

Ironi til side; jeg er sikker på at Pfizer, Merck og Abbvie vet hva de gjør. Og de er som de fleste; “in the bussiness of making money”.

21 Likes

Tok litt feil om Abbvies Humira da jeg påstod at de selger for 13 mrd$ per år, 2017 inntekter skal selvsagt vær over 18 mrd$, og trolig nær 20 mrd$ i 2018.

11 Likes

https://www.ft.com/content/7b045aa2-7cef-11e8-bc55-50daf11b720

China er et ENORMT marked og nr 2 etter USA. Arroganse fra vestlige land som tror vi er best på alt👍

2 Likes

Men slapp av og les da! Jeg nevner tilfellene i Sørøst-Asia.
Sitter selv med 5-sifret antall aksjer.

2 Likes

Siterer fra snøffelen
Sjekk figur nederst på denne siden:

http://worldcholangiocarcinomaday.org/the-statistics/

Så ser man at insidensraten i store byer i Kina som Shanghai og Qidong er det dobbelt av det som det er i Japan. Shanghai, Qidong og områdene rundt har høy levstandard, og middelklassen og rike i Kina er like mange som det er i Europa eller US. Kinas økonomi er mer enn halvparten av den europiske, eller amerikanske og mer enn dobbelte av den japanske.
[/quote]

4 Likes

Not new but I don’t remember I have seen this version of the presentation

Go to slide 6, in vivo study, Pci alone gives almost the same effect as gemcitabine alone, impressive, Pci does not seem to be only a delivery method, is this what we call abscopal effect???

8 Likes

Er det ett nytt område for bruk av Fimaporfin/Amphinex her?
Forsterker effekten av antibiotika (Gentamicin).
(Er en link som er presentert tidligere)

Highlights

•Photochemical internalization (PCI) increased efficacy of antibiotic treatment.
•PCI enhanced efficacy of gentamicin against intracellular S. epidermidis.
•PCI induced cytosolic release of gentamicin inside RAW 264.7 cells.
•PCI increased gentamicin efficacy to rescue S. aureus-infected zebrafish embryos.


Regner med at det regnes som en litt småfrekk oppdagelse siden de får presenter abstraktet muntlig her:
http://www.esb2018maastricht.org/programme_september_12th

10.30-10.45 Photochemical internalization as a novel delivery strategy to enhance efficacy of antibiotic treatment of staphylococcal intracellular infection, Xiaolin Zhang

Gentamicin er et antibiotikum som solgte for 500 MUSD i USA i 2015 såvidt som jeg har klart å finne ut

12 Likes

Abstraktet er ikke nytt, men det var nytt for meg at det skulle legges ut her. Ser at Mr. Høgset er innvolvert fra pcib…

Dette ser jo unektelig bare bedre og bedre ut. Mulig man får en melding i forkant der pcib lanserer “fimaBAC” som sitt 4rde program :smiley:

7 Likes

Hi

For your information UNESCO has for the first time celebrated the new international day of light May 16th, this is historical moment, read below:

https://en.unesco.org/commemorations/dayoflight

Also

4 Likes

Det er alltid gøy å snakke om endeløse inntekter og utrolige potensialer, men finansiering, implimentering, klinisk uttesting og markedsandeler kan noen ganger være en bitch! https://twitter.com/AndyBiotech/status/1027553725349543937

Det er stort potensiale for PCIB sin teknologi og det er har det vært lenge. Det pre-kliniske ser bra ut, men nå må ting begynne å rulles ut mer i klinikken. De trenger penger og partnere for å fange en større andel av markedet. Jeg håper de snart får litt mer “kliniske” programmer opp å kjøre.

Det hadde vært snadder med en sekundær indikasjon i tilegg til cholangicarcinoma på cellegiftfronten, og det samme på vaksinefronten med ultimovacs.

Samtidig håper jeg også nac greier å vise god progresjon og at sammarbeidet med RXII når klinikken etter avtale.

Føler selskapet begynner å gå fra et hovedsakelig pre-klinisk selskap mot å være et selskap med mer juice i kliniske forsøk. Jeg er spent på om PW er like god der som han har vært på det pre-kliniske.

14 Likes

PCIB har aldri vært nærmere med sin pivotal studie fase II (realiteten fase III).

PCIB nærmest mål siden Algeta!?

Så bra. Kan du linke meg til protokollen for pivotalstudiet? Eller foreligger det ingen informasjon fra regulatoriske myndigheter, sikkerhetskomiteer eller andre, 4,5 måneder før første pasient skal behandles ihht. selskapets egen guiding?

Kanskje på tide å stikke fingeren i jorda og ta innover seg at FPD innen 2H 18 kanskje ikke holder, og at man sannsynligvis er ett år forsinket i forhold til opprinnelig guiding?

Full steam ahead:

2 Likes

Kanskje du @anon21766851 skal komme deg over på Nano tråden, istedenfor å krampaktig komme med disse endeløse kværuleringene dine om FPD osv osv. de klarer vi oss helt fint uten!
Er faktisk ikke tidspunkt for FPD som er viktig for PCIB, men det har jo selvfølgelig ikke du skjønt!
Dette er 3 gangen du poster Nano piss på denne tråden, Patetisk!!!

1 Like

Å, så det er uviktig når man behandler første pasient? Fortell meg mer, er du snill…

Påstanden var at PCIB var nærmest ‘‘siden Algeta’’, og det medfører selvfølgelig ikke riktighet på bakgrunn av den informasjonen vi har i dag. :slight_smile:

2 Likes

Dersom du vet noe annet enn det som er børsmeldt vil PCIB kunne være det biotekselskap i Norge som er nærmest med produkt i markedet. Oppdatering og mer detaljer kommer om 2 uker ved kvartalspresentasjon eller før.
At det er stor risiko og tilhørende stor oppside i biotek er det så klart. Ingen VET hverken om Nano eller PCIB lykkes 100%:joy:. Men pasienter vil forhåpentligvis kunne nyttiggjøre seg av teknologien. Oslo Cancer Cluster er topp!