Lurt å øke på før eller etter notering?
ser ingen grunn til at det skal komme flere selgere på banen etter notering (?)
Det er vel ikke uvanlig med en liten boost i kursen før den går over på en børs hvor flere kan kjøpe aksjen.
Ikke noe formening egentlig … men for targovax var det ikke positivt for kursen …
Bare nevner det
Gjorde nada for Nano heller. Akkurat de samme spådommene på Nanotrådene og Targovax-trådene før de gikk dit-alle som spådde oppgang tok feil.
Men husk at nabo gikk inn i osebx, ikke Hovedlisten.
Hvordan var tilsvarende med link mobility
Gikk ikke de inn i hovedlisten i juni i fjor?
Ikke så mye om PCIB i denne episoden, men to spørsmål fra 41:40 ble det plass til. Handler i første rekke om at Einarsson mener at det er morsomt hvor flinke investorer er til å grave fram informasjon samtidig som de har en tendens til å overtolke resultater fra én studie (resultatene som kom fram fra fase 1 studien pga patentsøknaden) med få enheter. Han sier blant annet følgende om patentsøknaden som har vært diskutert heftig rundt omkring de siste dagene.
"Jeg har hatt stor glede av å sitte å lese denne patentsøknaden. Men jeg kan jo ikke trekke noen andre konklusjoner enn det selskapet har gjort: «Promising». Ser spennende ut. Så må vi ha en randomisert studie, det nytter ikke å spekulere noe mer i det. "
Når safety og evnt. data fra Exstension studiet forligger da drar vi fort en NAS og alt tyder så langt på at det er trygt for pasienten og at data blir ennå bedre enn med bare en behandling
Var kjipt at PCIB skulle bort fra min VPS og inn på hovedlisten. Jaggu borte vekk.
Ja ja, pyttsan, bare noen ganske få hundretusen.
God helg.
Duogdu, hva er det du prater om? edit…nå skjønner jeg hva du prater om:sweat_smile:
Mine aksjer i PCIB er borte fra ASK… Ikke spesielt lukrativt å komme inn på hovedlisten ser det ut til…
Antar at det ordner seg i løpet av dagen.
men omsetninga ble jo helt vill hehe … Neira , good luck folkens
Ikke rart omsetningen er dårlig hvis et av kriteriene for overføring til hovedlisten er at man mister aksjene sine
Den er helt gal.
- På netfonds-kontoen min, får jeg melding “handel i dette verdipapiret tillates ikke for din kontotype”… (Aksjesparekonto).
- I porteføljen min hos DNB, står der at PCIB senest handles til 13,35. All data mangler og ingen handel så langt idag.
Det er handler 1122 stk til nå i dag.
Står i 54 kr. nå.
Tok en alvorsprat med Sbanken og fortalte så diplomatisk som mulig at jeg ikke er helt fornøyd med at de får aksjene mine til å fordampe. De fulgte standard problemløsningslinje (de la skylden på noen andre, underleverandør av tjenester denne gang) og det ser ut til å fungere bra. Aksjene er nå på plass.
Strategi problemløsning:
Funker det? => Nei=>Er det din feil?=>Vet ikke => Kan du skylde på noen andre? => Ja => Problem løst
Alternativet: Funker det? => Nei=> Er det din feil?=> Ja…=> IDIOT.
…unngikk de denne gang
Ler og ler av den der.
“Gjør det det? Hmm?”
Mine ASK PCI aksjer har blitt vist hele tiden. Her tror jeg trynefaktor spiller inn