hehe, eg har også gjort den øvelsen
Dere er ikke alene. Jeg puttet pengene i episurf isteden. Gikk glipp av 566k om den går til 40
kjøpte 500 for å delta, tipper aksjen går ned til 7 iløpet av dagen
RT 44.60. Hva er det som skjer?
Galskapen lenge leve
nå, ser dere, kr 7 kommer
42 neste.
Blir spennende nå, rent teknisk er RSI skyhøy. Jeg er godt i pluss fremdeles og har ingen hast med å selge
Noen som har sett om det viser igjen på aksjonæroversikten denne ville handlingen, eller det bare trading hele veien ?
Edit : eg vet hvorffor den går opp, NANO står i hundre, da kan denne det og
Nei, gratulerer alle som her har gjort en god plasering, utrolig bra at noen lykkes så bra som enkelte her har gjort.
Litt misunnelig, men mest glad på deres vegne
Kommer det en solid dipp må du komme deg inn!
Min post i Fun kostet ca 5x post i PCIB.
Posten i PCIB er nå 5-10% mer verdt enn Funcom…
Jeg sitter, godt mulig det er uklokt, men men…,gøy så lenge det varer.
Spørs om det ikke er en ide å shoppe litt rundt i biotek, poster på feks 10k kr…
Hvis jeg en gang får realisert solid avkastning gjør jeg gjerne det…
Dette er min første aksje som har tresifret papirgevinst! Steike deilig følelse. Gikk inn med alt jeg hadde tilgjengelig at the moment på 16kr. Det var ca 20k.
Det spesielle med PCIB er at man kunne kjøpe på ca. 6 kr i lang tid etter de meget gode fase-resultatene. Så man må lese resultatene nøye, det er de som ofte avgjør om disse aksjene går til himmels eller ikke, og bioteknologi er så vanskelig at mange ikke klarer å lese resultatene og forstå betydningen av de.
Robotkøyring pågår
Sinnsykt! Nå skjønner jeg hvordan dere som sitter i Nano har det…
Jeg solgte 1/5 på 44 i dag. Jeg er glad i risiko, men er ikke grådig. Har lært meg å ta litt gevinst før det er for sent. Det har så langt ført til meget pene resultater
Eg er mest spent på om det er noen store som selger, eller om det er noen som nettokjøper ( evt. en kombo )
Dersom det bare er trading dette, så er det en boble større enn noe annet eg har sett
Deilig, er det ikke?
…hæ? Bare 4% opp nå? Klar for en kræsjlanding eller?
Gikk ut på toppen i dag og kjøpte meg inn igjen på 38,50. Skal prøve meg på ny utgang i dag. Jeg sitter ikke på denne etter 15.30, tror jeg. Vil inn igjen i NANO.
Hva er market cap her nå med nye aksjer innregnet?
Ser mange snakker om pump n dump i pcib. Så har du gearet eller overeksponert kan det være greit å ta gevinst.