Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Jeg ser slett ikke caset som en boble, er svært gode grunner til at Alex opprettet denne tråden.

At kursoppgangen til slutt ble noe euforisk og gjorde at tradertyper kunne ta flott gevinst? Joa.

3 Likes

Boblen sprakk. Risikoen er forsatt skyhøy og mange snakket om pump n dump i halvtimen før den cracket. Mistenkte at noen tok en short sjangs og klarte å skape panikk.

med 0,67 aksjer til 7kr pr aksjer idag. er kursen noe høy.

1 Like

Håper den ikke faller langt ned, gjør den det så er det bare å kjøpe!

OK. Skal vurdere kjøp under 20 kr :slight_smile:

Skal kjøpe meg noen aksjer rundt 11,- i tiden etter emisjonen.

1 Like

Ser vanskelig ut ettersom vi er på vei oppover igjen…

Slenger ut en slik påstand, uten noe som helst fundamentalt bak, og skulle den gå inn vil jeg hente den frem igjen etter emisjonen og fremstå som et biotek-geni. Hvis ikke lar jeg den bare forsvinne inn i mengden av poster som aldri blir lest igjen.

5 Likes

Its on! Its on like Donkey Kong!

5 Likes

Drøy omsetning. Snart 50 mill.

På en gjennomsnittskurs som er milevis over nivået fra en måned siden. :slight_smile:

1 Like

8,2 var den 01.11

26,90 as we speak. Synes synd på de som kjøpte på 45,90

5 Likes

Ja det river for de som kommer senest inn. Hva var volumet det oppe?

River for alle,

1 Like

Kjørte med stop loss på 20% av beholdningen på 35kr, så snart på tide å kjøpe de tilbake? Eller vente? Casen er jo like interessant på litt lengre sikt.

Så, er vi kanskje her:

3 Likes

Et Funcom tendenser i aksjen, fort gjort å bli filleristet.
Er fortsatt spent på hvem sol kjøper å selger

2 Likes

Interessant å se i morgen om nedturen fortsetter eller om den snur to siffret pluss igjen… noen som tør vedde ?

12kr så kjøper jeg :smiley:

1 Like

Tenker mange kjøper da, og det gjelder nok å kjenne sin besøkelsestid… :smile:

Jeg legger merke til at svært mange har snakker om timingen om når de skal kjøpe aksjen eller når den er interessant igjen etter emisjonen, men svært få diskuterer det fundamentale med caset. LOA, analyse av hva aksjen er verdt etc. Gjerne kritiser analysen av e-mannen på hegnar f.eks. Trading-prat er også interessant, men selve caset PCIB er enda mer interessant for de som våger å være langsiktige. Hvorfor tror dere f.eks. tidligere CEO i PHO, Hansson har kjøpt 50 k aksjer nylig. For å trade?

5 Likes

Spikeren på hodet, hva synes man er riktig marketcap, og hva tilsier dette at aksjeprisen er før og etter emisjonen.

Her er en analyse nåværende styreformann skrev om PCIB i 2012, hva tilsier late breaking abstractet fra oktober når man har dette i mente?
http://www.fondsfinans.no/wp-content/blogs.dir/4/files/2012/09/PCIBupdate060912.pdf

1 Like