Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Sånn, nå er vi enige! :joy:

2 Likes

Laplagam
“Ellers, kan til og med gå med på at tumor response i utgangspunktet betyr 0 dersom det ikke gir bedre QOL eller overlevelse”

Akkurat i perihillar ggk så er vel kanskje tumorresponsen det aller viktigste da pasiententene dør pga blokkering av gallegangen. Det igjen, vil jeg tro, vil føre til bruk av metoden for å redusere tumorer før operasjon i de operable pasientene.

4 Likes

Ja, så definitivt. Hovedårsak til dødsfall og dårlig QOL er at gallegangen blokkeres av svulster. Ville vært ganske overraskende dersom det skulle vise seg at hovedårsak til dødsfall blant GGK pasienter bussulykke, falle utfør et tre eller gli på bananskall.

2 Likes

Likefullt er de som faller utfor et tre og dør fortsatt et dødsfall å regne i studiet😉

3 Likes

Yup :smile:

2 Likes

Alle kan vi enes om at mindre tumorer ikke er negativt! :hugs:

Godt å lese deg positivt Glein😉 Får vi abskopal effekt med dobbel behandling også?

Det var jo ikke akkurat de friskeste pasientene som ble inkludert i fase 1 studiet heller, så at vi foreløpig har så god tumorrespons og overlevelse er virkelig oppsiktsvekkende.

2 Likes

Tror jaggu han tok et lodd jeg!:grin:

Idag er det ny uke og nye børs muligheter!

Ønsker menigheten lykke til! :muscle:t2::crossed_fingers:t2:

4 Likes

Helt enig.

Etter å ha sett datasettet på pasientene ble jeg beroliget mtp populasjonen. Sterke resultater i cohort 3 og 4 ogaå, så jeg håper de klarer å gjenskape disse i utvidelsen. De dataene kan ikke komme fort nok!

2 Likes

Er bipolar! :blush::pensive:

Men jeg tror enda jeg skal få tak i billigere pci om jeg ønsker det. Syns det lukter forsinket oppstart av pivotal, men selvfølgelig ultrabull om guiding holder! :blush:

Hvem har bekreftet at 2% er en skrivefeil?

Arctic skriver jo også i analysen:
"The strategy of non-exclusive out-licensing agreements could give PCI Biotech some revenue stream from late 2018 or early 2019. These types of deals are usually backend loaded and could be imagined to include lower single-digit upfront payments, sober development and regulatory milestones and lower single-digit royalties on sales. "

https://bioscibd.com/effective-royalty-rates#11

Går du inn på “view attached document” så er det en oversikt på flere hundre forskjellige avtaler der😊

Så ser man at de fleste non-exclusive lisensavtalene har en lav royalties sats😊

3 Likes

Helt klart! Blir spennende dette her!
:sweat_smile: Ta deg noen lodd, det blir gøy!

2 Likes

Mamma sier jeg ikke skal stole på menn på internett. Jeg tar min mors råd på alvor. :joy:

Men fra spøk til revolver @Investor1 . Om du sitter på innside og sprer informasjon, er det straffbart, og om du skaper inntrykk av å sitte på innside for å forlede eller påvirke er det ikke stort bedre. Vil oppfordre deg til å fjerne den type innlegg, kan bite både deg og andre parter du fikk infoen fra i stumpen. :nerd_face:

5 Likes

Det gjør du rett i, mye rart her inne :sweat_smile:

Bare les oppover denne tråden Glein! Vi vet at de skal på ESMO konferanse å presentere nye data. Så ja, jeg vet at dette blir gøy :v:t2:

4 Likes

Det ble nevnt tidligere litt diskusjon rundt LOA på fimavacc som står på 63%. Dette er blitt diskutert tidligere på HO og snøffelen har kommentert dette. Synes dette var et veldig interessant innlegg og viser også litt kompleksiteten som foreligger med å prøve å forstå hvordan dette fungerer, og hvordan en skal komme frem til gode tall når det gjelder sannsynlighet.

1 Like

Jeg tolker det som om Stuffers mener det er 63% sannsynlighet for at de kommer seg fra fase 1 til fase 2 ready og derifra kan begynne å utlisensiere teknologien for 20% royalties + $1mill up front. Det virker i tillegg som om det meste av håndfast verdi man faktisk kan regne på er i fimachem. Enig?

1 Like

Ja, det må det jo være. Man kan jo ikke drive å beregne LOA for andre selskap som kommer til å dra med seg VACC i fase 2.

For alt vi vet kan det jo hende alle disse produktene suger og ikke har livets rett uansett hvor bra fimaVACC er.

2 Likes


Kilde: Stocktalk.no

Toppen sitter imponerende rolig :wink:

8 Likes

Pretrade på 56,5?