Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Tror det er flere som begynder å forstå at Must er en særdeles god investor. Vi skal nok stille og rolig opp til 78 før det eksploderer med nyheter.

14 Likes

Synes trenden ser fin ut :chart_with_upwards_trend: Ikke umulig at vi er over 60 de nærmeste dagene og snart er vi over :100:

5 Likes

Veldig gledelig å ha en sånn mann på laget, som også engasjerer seg med å danne styrets valgkomite sammen med Jonas Einarsson:

http://pcibiotech.no/contact-the-nomination-committee/

7 Likes

FiloD… hvor langt mener du at det er i tid før 78 kan bli nådd?

1 Like

For de som ikke fulgte Hegnar tråden om PCIB, her er min Seeking Alpha analyse fra tidligere i år. Jeg lagde analysen på et tidspunkt da ingen meglerhus dekket selskapet ( 20 januar i år). Som vi vet kom Arctic på banen litt senere. Linken nedenfor er fra den oppdaterte analysen 6. april, men hovedessensen er den samme som analysen fra 20. januar. Merk at analysen kun tar for seg FimaChem.

https://seekingalpha.com/instablog/24053663-aurora-borealis-invest/5140606-pci-biotech-doorstep-pivotal-phase-ii-study-lead-product-candidate

Jeg laget også et Kaplan-Meier plot basert på informasjonen som zappa gravde fram i vår:

https://seekingalpha.com/instablog/24053663-aurora-borealis-invest/5158919-updated-survival-data-pci-biotech

13 Likes

Jeg tror vi er der innen 1 oktober. Kommer det nyheter er vi der lenge før.:blush:

I øvrigt gode analyser fra Investor.

4 Likes

God analyse Investor, som jeg har fått med meg tidligere på HO men godt du tar den frem igjen :grinning:
Et viktig poeng fra bloggen:
In cohort 3 and 4, 3 out of 7 saw a complete disapperance of the tumor!

Og i fase 1 får man dårlige pasienter å jobbe med, Extension studiet med dobbel behandling har strengere inklusjons kriterier og det blir ekstremt spennende å se effekten av det :scream:

5 Likes

Glimrende og slike poster som dette kan også postes på “PCI Biotech Fundamentale Forhold”-tråden, så finner man den lettere.

6 Likes

Stigende kurs på høyere volum. RSI stiger. Gode signaler for videre oppgang

3 Likes

Investorer begynner å posisjonere seg i forkant av en potensiell nyhetsstrøm. Pcib aksjen går inn i ekstremt spennde tid hvor det kan komme viktige nyheter knyttet opp mot alle 3 utviklingsplattformene. Jeg forventer at kursen ligger mellom 100-150kr i løpet av september/oktober.

Mitt kursmål høres kanskje litt useriøst ut, men det er ingen grunn for at Pcib skal lagge så mye kursmessig i forhold til Nano. Og vi som var så heldig å sitte med Nano i 2016 vet godt at 500% stigning på kort ikke er umulig i denne sektoren av børsen. Informasjon eller nyheter om asiatiske/japanske klinikker i PF2 mener jeg er en potensiell megatrigger som kan løfte kursen enda høyere på kort sikt, da tror jeg 200-250 kroners merket er realistisk i løpet av høsten. Så har vi de potensielle godbitene som ligger begravd i Nac og Vacc. Pcib aksjonærer går en spennnde tid i møte.

2 Likes

Ja, du har blandet :wink:

Sletta innlegget ettersom det var mer villedende enn veiledende :stuck_out_tongue:

Da er det mye som burde vært sletta her i tråden :joy:
Ref “jeg VET det skjer noe, har snakka med noen, hint hint” osv :thinking:

1 Like

Ja, det tror jeg også, men får gå foran med et godt eksempel. Essensen i innlegget var riktig, men tallene var helt feil. Gallegangskreft er svært i Japan/Asia.

5 Likes

1 Like

Og den grafen betyr?

1 Like

Selgerene fornekter seg ikke, er det noen som prøver å holde igjen kursen?

1 Like

Nei, det tviler jeg på. Noen tror på oppgang, mens andre tror på nedgang. For øyeblikket er det omtrentlig like mange av begge. Derfor har aksjekursen stått stille i et par timer nå tenker jeg.

1 Like

Fikk fatt i ett pr. tusen akkurat…:smile:

4 Likes

Columna,
meningen var egentlig å poste dette under “PCIB - Teknisk Analyse”, hvor jeg for et par dager siden skrev «Skal ikke påstå at jeg har spesielt god greie på dette med “teknisk analyse”. Men mitt inntrykk er ihvertfall at kursen mandag 16. juli brøt ut oppover fra en slags kileformasjon som går tilbake til omkring nyttårstider». Men jeg postet det jo også fordi det kan se ut til å stemme bra med at ventetiden for flere triggere snart er over og at de fundamentale forholdene tilsier at vi skal langt oppover .

7 Likes