Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Not new but I don’t remember I have seen this version of the presentation

Go to slide 6, in vivo study, Pci alone gives almost the same effect as gemcitabine alone, impressive, Pci does not seem to be only a delivery method, is this what we call abscopal effect???

8 Likes

Er det ett nytt område for bruk av Fimaporfin/Amphinex her?
Forsterker effekten av antibiotika (Gentamicin).
(Er en link som er presentert tidligere)

Highlights

•Photochemical internalization (PCI) increased efficacy of antibiotic treatment.
•PCI enhanced efficacy of gentamicin against intracellular S. epidermidis.
•PCI induced cytosolic release of gentamicin inside RAW 264.7 cells.
•PCI increased gentamicin efficacy to rescue S. aureus-infected zebrafish embryos.


Regner med at det regnes som en litt småfrekk oppdagelse siden de får presenter abstraktet muntlig her:
http://www.esb2018maastricht.org/programme_september_12th

10.30-10.45 Photochemical internalization as a novel delivery strategy to enhance efficacy of antibiotic treatment of staphylococcal intracellular infection, Xiaolin Zhang

Gentamicin er et antibiotikum som solgte for 500 MUSD i USA i 2015 såvidt som jeg har klart å finne ut

12 Likes

Abstraktet er ikke nytt, men det var nytt for meg at det skulle legges ut her. Ser at Mr. Høgset er innvolvert fra pcib…

Dette ser jo unektelig bare bedre og bedre ut. Mulig man får en melding i forkant der pcib lanserer “fimaBAC” som sitt 4rde program :smiley:

7 Likes

Hi

For your information UNESCO has for the first time celebrated the new international day of light May 16th, this is historical moment, read below:

https://en.unesco.org/commemorations/dayoflight

Also

4 Likes

Det er alltid gøy å snakke om endeløse inntekter og utrolige potensialer, men finansiering, implimentering, klinisk uttesting og markedsandeler kan noen ganger være en bitch! https://twitter.com/AndyBiotech/status/1027553725349543937

Det er stort potensiale for PCIB sin teknologi og det er har det vært lenge. Det pre-kliniske ser bra ut, men nå må ting begynne å rulles ut mer i klinikken. De trenger penger og partnere for å fange en større andel av markedet. Jeg håper de snart får litt mer “kliniske” programmer opp å kjøre.

Det hadde vært snadder med en sekundær indikasjon i tilegg til cholangicarcinoma på cellegiftfronten, og det samme på vaksinefronten med ultimovacs.

Samtidig håper jeg også nac greier å vise god progresjon og at sammarbeidet med RXII når klinikken etter avtale.

Føler selskapet begynner å gå fra et hovedsakelig pre-klinisk selskap mot å være et selskap med mer juice i kliniske forsøk. Jeg er spent på om PW er like god der som han har vært på det pre-kliniske.

14 Likes

PCIB har aldri vært nærmere med sin pivotal studie fase II (realiteten fase III).

PCIB nærmest mål siden Algeta!?

Så bra. Kan du linke meg til protokollen for pivotalstudiet? Eller foreligger det ingen informasjon fra regulatoriske myndigheter, sikkerhetskomiteer eller andre, 4,5 måneder før første pasient skal behandles ihht. selskapets egen guiding?

Kanskje på tide å stikke fingeren i jorda og ta innover seg at FPD innen 2H 18 kanskje ikke holder, og at man sannsynligvis er ett år forsinket i forhold til opprinnelig guiding?

Full steam ahead:

2 Likes

Kanskje du @anon21766851 skal komme deg over på Nano tråden, istedenfor å krampaktig komme med disse endeløse kværuleringene dine om FPD osv osv. de klarer vi oss helt fint uten!
Er faktisk ikke tidspunkt for FPD som er viktig for PCIB, men det har jo selvfølgelig ikke du skjønt!
Dette er 3 gangen du poster Nano piss på denne tråden, Patetisk!!!

1 Like

Å, så det er uviktig når man behandler første pasient? Fortell meg mer, er du snill…

Påstanden var at PCIB var nærmest ‘‘siden Algeta’’, og det medfører selvfølgelig ikke riktighet på bakgrunn av den informasjonen vi har i dag. :slight_smile:

2 Likes

Dersom du vet noe annet enn det som er børsmeldt vil PCIB kunne være det biotekselskap i Norge som er nærmest med produkt i markedet. Oppdatering og mer detaljer kommer om 2 uker ved kvartalspresentasjon eller før.
At det er stor risiko og tilhørende stor oppside i biotek er det så klart. Ingen VET hverken om Nano eller PCIB lykkes 100%:joy:. Men pasienter vil forhåpentligvis kunne nyttiggjøre seg av teknologien. Oslo Cancer Cluster er topp!

Glein mente Kina ikke var noe å satse på i går, lite marked osv. Fake news viste det seg når det er verdens neste største marked. NANO har skjønt det og var på presentasjon i Kina tidligere i år!

Tydligvis så tror du dette er en konkurranse mellom PCIB og Nano om hvem som blir først ferdig med pivotal studiet og når markedet. Det er ikke det @anon21766851 , men hvis det er viktig for deg å vite så er svaret PCIB med AA :joy:

PS! Glein vi har 3 Algetaer på gang :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Av interesse, når mener du at de kan få AA? Hvilke endepunkt?

PCIB og GGK? På tumoreffekt tenker jeg :slight_smile:

2 Likes

Endepunktene vet vi de har diskutert med FDA i våres, så disse får vi nok en oppdatering på under 2Q
Tenker AA og tilgang til markedet i 2020 er innen rekkevidde.

1 Like

Jeg tenkte også det, med Arctic sitt estimat er 2022? :face_with_raised_eyebrow:

2 Likes

AA 2020 basert på hva da egentlig? Stuffers sier jo 2022.

Går Stuffers ut fra AA? :face_with_raised_eyebrow:

Ja og Arctic har i dag kursmål 78kr og uten verdi på annet enn GGK. Vacc, Nac mm har ingen verdi per i dag ifølge analysen. Med så mange partnere bør det også kunne tillegges verdi.

Ja, på side 1