Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Det er først og fremst nordnet kunder som kjøper

1 Like

Hos meg viser det -15%

1 Like

Aha, da er jo PCIB “billig” i dag… Stakkars folk! Vet de hva de gjør???

1 Like

Spørsmålet er om jeg skal la posten på 10 ligge eller øke den til 15

Nå viser den +11%…

Hva tror dere skjer når alle skal kjøpe på 9-10-11? Lykke til :slight_smile:

2 Likes

Legger kjøp 0,50 øre - 1 kr over :slight_smile:

1 Like

Selv om bunnen i bionor og Funcom var høyere enn emi kurs, så kom bunnen samtidig med at aksjene var tilgjengelig å selge. Å vente til aksjene er ute er skjeldent feil, men hvilken pris man må betale den dagen er ikke gitt.

1 Like

Mcap nå på 400 millioner. Er inkludert med de nye aksjene ?

Hvordan er regnestykket på det?

400 er ikke ueffent ift alt som er meldt det siste året.

Snøffelen har laget ny tråd på ho: http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2353013

3 Likes

Nærmer seg fin inngangskurs nå

Jysla billig. Men ikke veldig overraskende heller.

Nå er den jo der den skal være i henhold til Tegningsretter, mistenker vi skal ned mot emi kurs.

2 Likes

det er lov å håpe, for de av oss som har troen vil det være en ypperlig anledning til å øke litt.trodde toget var gått ifra meg for aksjer på dette nivået.så feil kan man ta.

2 Likes

Litt som med Funcom som skulle ned til 0,55 etter emisjonen? Dit kom vi aldri.

Er vel muligens støtte på de nivåene vi er på nå, men da burde vi fått en sprett opp igjen nå. Tror egentlig ikke det og tror vi skal litt videre ned. Det neste støttenivået er rundt 8kr. Spørsmålet er om man egentlig skal regne med før/etter rettigheter og kalkulere inn det. Gjør det hele ganske så komplisert…

1 Like

Hva forklarer/forklarte grunnen til den “spissen” på 43-44 egentlig?

2 store forskjeller på de emmisjonene. Funcom emmisjonen var en dumping emmisjon.

PCIB emmisjonen ble satt til det mange mener var høy kurs. Man fryktet jo 1-2-3kr emmisjon.

2 Likes

Har en magefølelse på at PCIB har en veldig klar plan for innhenting av kapital fra andre steder enn emisjon. :slight_smile:

2 Likes

Emisjon og/eller partneravtale er jo de to mulighetene de har? Det kan være fortrinnsrett eller rettet, men uansett hvordan pengene kommer inn betyr det flere å dele oppsiden med.

1 Like