Et spørsmål til de som eier pcib aksjer, har dere fått flere aksjer nå? Eller ble kursene på børsen regulert av seg selv?
Har ikke fått flere aksjer enda, men tegningsrettene er nok kalkulert inn. Info kommer etterhvert, foreløpig god tid.
Spennende dag dette
Ja, selve aksjene kommer vel i januar tror jeg?
Ser bra ut foreløpig!
Finner vel svar på det meste her, foreløpig:
http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2016/12/PCI-Biotech-Holding-ASA-Minutes-EGM-8-Dec-2016.pdf
Det der er umulig å spå er min erfaring. Se på emisjonen i bionor og funcom. Aksjen var aldri i nærheten av emisjonskurs men skyhøyt over stort sett hele tida. At alt skal ned til emisjonskurs er en sannhet med modifikasjoner.
men når kan disse t-rettene handles. Er det 12.desember?
litt info:
Key information in relation to the proposed rights issue:
Date on which the proposed terms and conditions of the rights issue were announced: 17 November 2016
Last day including right: 8 December 2016
Ex-date: 9 December 2016
Record date: 12 December 2016
Maximum number of new shares: 10,000,000 new shares
Subscription price per share: NOK 7
Jeg leter…
Detailed terms of the rights issue will be included in the prospectus, expected to be published on or about 14 December 2016.
Jeg leter…
Detailed terms of the rights issue will be included in the prospectus, expected to be published on or about 14 December 2016.
Ja det er nok riktig, man kan ikke selge t-rettene før all info er tilgjengelig slik at alle kan ta en avgjørelse på hva de er verdt.
Nettosalg toppes av Nyenburg Beheer. Aldri hørt om de. Hvor mye skal de ut med mon tro? spennende dag…
Så, ikke realtime kurs på 15,70 opp fra ex rettighet kurs fra igår som tilsvarte 14,06. Mao, vi er opp 11%!
Kjøpte litt her på 15 i dag. Turte ikke handle før ex-retter, men tror ikke den skal ned mot emisjonskurs
Kjøpte litt her på 15 i dag. Turte ikke handle før ex-retter, men tror ikke den skal ned mot emisjonskurs
Da er vi uenige. Men lykke til. Jeg venter til 9-10 kr
Kanskje hel irrelevant å se på denne teknisk når det er en emisjon på gang, men synes ikke dette ser lovende ut. Kursen har brutt 10-og-100 dagers snitt. Det er også en HS-formasjon på gang.
Da er vi uenige. Men lykke til. Jeg venter til 9-10 kr
Tenker jeg går inn hvis den kommer ned mot 11 kroner, krysser fingrene!
Jeg kjøpte halve min intensjon på 16. Avventer helt med resten.
Tror du skal glemme kursen i dag, den kommer sansynligvis til å gå både opp og ned, men om 12-24 måneder så tror jeg den er noe høyere enn i dag, alternativet tenker vi ikke på…
Forresten: Lykke til!
hva, kursen går opp samme dag som den går ex retter !?
noe fornuftig forklaring ?
Knallbra selskap!
Det er ikke alle som gidder å sette seg inn i dette med tegningsretter og regne ut “riktig” kurs. Kursen er ned -15% i nettbanken “røverkjøp”
Stemmer ikke det, hos meg vises iallfall kursen opp rt nå 15,90 og opp 13,08%…
Merkelig at folk ser så mye større oppside i dag enn i går…hadde en feks kjøpt 10k aksjer i går kunne en tjent kjappe 20k kr i dag…men men…