Dette er bull, de hadde aldri skrevet det under “Strategy”. Gleder meg til den meldingen
21kr for tegningsretter?!?
Hvis folk lar være å selge noe som helst nå, så kan dette bli magisk!
Ikke selg!
Selger mine på 25. Regner med at Nyenburgh snapper disse opp på no time (Lov å håpe)
Her har vi nok våre venner i Nyenburgh…
men ikke la dere friste nå til å gi dem billige aksjer.
Ikke f… om noen skal få en eneste av av mine retter eller aksjer, særlig ikke etter det Asia-hintet.
Mine retter er fortsatt ikke på nordnet.
Kun på vps.no de dukker opp?
Jeg må nok selge noen t-retter for å få finansiert til de resterende…Så lurt å vente?
Takker!!
Samme her Biotek. Men erfaringsmessig er Nordnet veldig trege til å få inn tegningsretter ved emisjoner.
Snakket akkurat med Nordnet, de vises ikke før i morgen…av en eller annen merkelig grunn.
Mine retter er fortsatt ikke på nordnet.
Kun på vps.no de dukker opp?
Samme her, registrert på vps men ikke på nordnetkontoen, jeg har sendt mail til nordnet om det, ikke fått svar ennå.
Har Sparebank1, og mine vises på aksjesparekonto
de har snakka om at Asia sites er en mulighet siden meldingen om PF2 i GGK
De har fått på plass studiedesignet med FDA & EMA … og på Q2 bekrefter at de ennå ser på muligheter i Asia. Klart de har jobbet mye med dette allerede, da markedet i asia er meget stort !!
De har brukt lang tid på innrullering av pasienter til extensionstudiet, da det var få sites osv.
De har gjort en stor jobb med kartlegging av 200 sykehus i US og europa for å finne frem til de 40 KEY hospitals der vi ønsker å kjøre PF2 studiet.
Det er klart de har noe på gang hær, åpenbart!!!
Vurderer seriøst å bytte fra Nordnet, at de blir synlig i morgen er jo på ingen måte greit.
Typisk Nordnet. Slik har det alltid vært.
Nederst i tabell side 58
Start of patient recruitment: 1H 2019
Interim analysis aimed for accelerated/conditional approval: 2021
Final analysis aimed for definitive approval: 2023
Mao Accelerated Approval (AA), med påfølgende markedsadgang starter i 2021.
Og regular approval (RA) i 2023.
I en økonomisk sammenheng er RA som en formalitet å regne, det er selvsagt AA som er viktig forinntjening.
Hehe, jaja, selvsagt måtte tegningsrettene «brenne i lomma» på noen, som absolutt må selge til 4-5kr.
Håper dog at selgerne har litt is i magen og lar kjøperne svette litt.
Dette skal holde på i flere uker, så det er ingen grunn til å selge allerede i dag.
Snodig at de ikke vises.
Prøvde å legge inn kjøp av retter på Nordnet aksjesparekonto, men det gikk ikke pga noe Eøs-greier…
Det er jo et norsk selskap!
Godt sett Snøffelen. Så da snakker vi kortere enn 36 mnd til interimavlesning?
Noen kommentar til partnerdiskusjon ift Asia?
Men Nordnet er svensk
Ja men det er jo innenfor EU/Eøs så det holder!
Nordnet-krøll regner jeg med.
Hvor kan man følge kursen på TR?