fimaVACC- Complete clinical validation with potential to significantly increase asset value
Side 51
Og nå er vi ca 2-3 måneder unna presentasjon av data fra dette studiet.
Ser at studieoppsettet er som følger:
“The study design includes a formal interim analysis of PFS to be performed after approximately 60 progression
events have occurred in approximately 120 patients recruited. Objective Response Rate (ORR) will be analysed if
the PFS data is statistically significant and an accelerated/conditional marketing authorisation application will be
submitted.”
Independent Data Monitoring Committee (IDMC) vil selvsagt gripe inn hvis 60 events ikke har skjedd noe tid etter man normalt skulle forvente det av dagens SoC.
Ellers kunne jo studien tatt “evig tid” om PCI skulle “kurere” kreften.
Som jo er paradokset (tilsynelatende selvmotsigelse) PW snakket om på q2-presentasjonen.
PFS på GEMCIS fra ABC02 er forøvrig 8 mnd.
Hvorfor gir ikke 1 pasient 1 progression event?
Der gikk de første tegningsrettene til kr 5.
Det må vel ha en målbar pasient fra hver arm for å kunne sammenlikne. Derfor er en målbar pasient fra hver arm regnet som en event.
Event er enten død eller progresjon i sykdommen. De som ikke har progresjon og som fortsatt lever vil ikke telle som event.
Nei, trenger ikke events i begge armer. Det beste utfallet er om det bare er events i kontrollarmen. Dvs at de som får dagens behandling blir syke igjen i samme takt som før mens de som får amphinex og lysbehandling holder seg stabile eller bedre.
Ok, grei presisering det
På fimaVACC er fortsatt ambisjonen som følger:
“8.14.2.5.1. Clinical validation of the fimaVACC program
PCI Biotech has initiated a healthy volunteer study as this is the fastest route to achieve clinical validation of the
fimaVACC technology. The study started in Q3 2016 and is anticipated to be completed in second half of 2018.
The study is performed by a CRO in the UK and up to 170 healthy volunteers will be enrolled. The primary aim of
the first in man study is to validate safety and document translation of the impressive preclinical immune
response results into humans. PCI Biotech also foresees to gain useful knowledge for optimal treatment regimen
with fimaVACC.”
Ser ut til at PCI Biotech pt mener at de pre-kliniske resultatene skal kunne være overførbare fra mus til mennesker.
“The primary aim of
the first in man study is to validate safety and document translation of the impressive preclinical immune
response results into humans.”
Det er vel litt fornuftig at ikke Nordnet legger ut t-rettene da nordnet kunder ofte er litt løsere på salgsknappen har jeg inntrykk av. (Jeg er selv Nordnet kunde, men har ikke tenkt å selge nå )
Det er bare 2 handler gjennomført ennå, så det virker som det blir en stillingskrig. Hvor lenge vil de vente hvis de skal ha en del disse spesialinvestorene.
Megabull:boar: med mulige ASIA sites!!
Spennende dette, jeg selger ikke TR fordi de er på en måte en kjøpsopsjon som betyr at hvis det kommer gode nyheter i TR-perioden, kan de ble veldig mye verdt på kort tid. Det er differansen mellom kurs og emisjons-kurs som bestemmer teoretisk TR-kurs. Så ingen grunn til å selge TR noe vesentlig under det. Da er det fort noen andre som plukker opp de rettene.
Og skulle det komme elendige nyheter i TR-perioden er TR tryggere å sitte med enn aksjer.
Og der fremkom det et ønske om å få kjøpe 50 000 t-retter på kr 3,50
Det er sikkert noen som er villig til å selge til den prisen også.
Ha litt tålmodighet nå da!!!
Kjøp litt tegningsretter isteden! Det har jeg gjort
Gratis opsjoner
page 44
“The chemotherapy combination abbreviated FOLFIRINOX has recently shown strong activity in pancreas cancer. Only limited efficacy results are available for bile duct cancer, but with encouraging activity in the same range as the established standard of care. A randomised academic study was initiated in France in 2015, comparing FOLFIRINOX versus standard of care. The study will include 316 patients and estimated completion is 2023”
I guess we should not worry about this too much then except for competition in patient recruitment
Der kom tegningsretter inn på Nordnet…
Jeg får ikke kjøpt tegningsretter i nordnet på aksjesparekonto, flere som har samme problem?
Tror ikke det kommer nyheter under TR perioden. Dette ville også vært “et slag i trynet” på en eventuell større investor som skal inn. Men nyheter etterpå derimot…
Tror nok fort det kan bli stillingskrig en stund. Hadde jeg vært ute etter vedlig mange TR, hadde jeg definitivt tatt det litt med ro i starten for ikke “heve lista/prisen” for meg selv. Spørsmålet er hvem som er mest utålmodig. På en pris på 5, så er det ikke veldig mange med kortsiktig gevinst (kanskje kjøpt mellom 35-40) som er interessert i å selge. Så er det sef noen som sitter i lengre tid, og som ikke evner å kjøpe flere aksjer. En del av disse har solgt aksjer allerede og sitter på TR, mens noen velger å selge TR. Disse kjenner potensialet og vet at 5 er BILLIG når de først velger å la seg utvanne ved å selge TR .