Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Jeg er svært fornøyd med den kollektive opptredenen her; ytterst få tegningsretter lagt ut for salg fra 10 kroner og oppover. De som på død og liv vil dumpe rettene sine for lavere beløp, får vi ikke gjort noe med.

Mange av oss må selge noen retter for å kunne tegne for de resterende rettene. Men nå gjelder det å ikke vise kortene for tidlig. Håper flest mulig tradere herjer litt med kursen slik at stort volum gjør det vanskeligere for de eventuelle store nykommerne å beregne hvor mange retter vi til slutt må selge.

Hold kortene tett til brystet lengst mulig.

3 Likes

Nei ikke nødvendigvis, man kunne ha solgt seg ned i aksjen tidligere da emisjonen ble annonsert for å frigjøre cash til å benytte seg av de resterende TR. Det tror jeg en del gjorde.

1 Like

Jupp! “Dessverre” egentlig, men heller det enn å la de gå for en slikk og ingenting :wink:

kusen har sunket på lavt volum siden EMI meldingen kom, TOP 50 sitter rolig
Nyenburg skal inn og
Caset PCIB har aldri vært bedre/sterkere en nå :muscle::kissing_heart:

1 Like

Den beste måten å få billige TR hvis man er i det konspiratoriske hjørnet er å få aksjen ned til 30 med alle tilgjengelige midler.

Helt korrekt, #Alex.

Men mange gjør nok og har nok gjort litt av hvert for å skaffe nødvendige midler. Jeg kommenterte ut fra hvor vi står i dag.

Ut fra mitt utgangspunkt er jeg særdeles fornøyd med at selgerne opptrer så disiplinert som de gjør. Det viser både ordrebildet og den minimale omsetninga så langt.

@coyw " Jeg får ikke kjøpt tegningsretter i nordnet på aksjesparekonto, flere som har samme problem?"
Jeg fikk heller ikke gjort det, overførte cash inn på vanlig aksje og fondskonto og la inn kjøp der på Nordnet.

Planned allocation:

Corporate 15-20 av totalt 310-340. Har vært inne på det før, men det er imponerende hvor mye som går til utvikling av produkt i PCIB.

4 Likes

På zero-kontoen på nordnet måtte jeg ta en test før jeg fikk lov å handle med retter.

Mulig du må gjennomføre test hos Nordnet for å få lov til å handle tegningsretter

Har gjennomført testen, får fortsatt beskjed om at det ikke er mulig å handle på aksjesparekonto. @Oilimp ja det er sikkert mulig å handle på vanlig konto, men det skal jo ikke være nødvendig…

Det sies at det slår positivt ut med STD og doping på sånne testa… Så bare å forberede seg godt!

*Har en nordnet-konto, men benytter ikke de til noe handel, kun for shareville.

now we know what part 3 of fimavacc study is about, from page 62:

Open-label, Phase I/Proof of Principle, dose escalation, sequential-group study in 3 parts:
• •

Part A: Run-in part for selection of fimaporfin starting dose in the main study Part B: Main study part testing different fimaVACC doses (fimaporfin or light dose) vs. control without fimaVACC
Part C: Optional part to further optimise the fimaVACC dose regimen

Light will be applied to injection sites approximately 24 hours after injection of study drugs. Optional part will assess timing between dosing and light application.

page 63
Further development strategy, including the performance of the third optimisation part of the Phase I study, will be determined following completion of the immune response characterisation. The Phase I study is scheduled for completion by end of 2018.

4 Likes

Merkelig, det fungerer hos meg (Aksjesparekonto Nordnet)

Ser ut til å fungere greit både på vanlig Aksjekonto, Zero-kontoen og Aksjesparekontoen hos Nordnet for meg.

Jeg ser at jeg kan legge ut mine tildelte for salg, men jeg kan ikke kjøpe nye.

Det samme gjelder her, tok testen men får kun gjort kjøp på aksje-og fondskonto.
Har ikke prøvd å legge mine T-retter på aksjesparekontoen ut for salg dog, de kom inn nå etter 9.

i have resently read somwhere that they are modifying the Patented disposable “band-aid-like” device for user-friendly illumination of the vaccination site.

So optimisation of the fimaVACC is in that device i belive, becuase we have found the right dose in Part B of the study.
PW alsow confirmed at Q2 that the Part C: Optional Optimise part will be finished by end of 2018.

SRY @StockDZ i did not read ure post carefully so i did not see u meant the same :wink:

The fimaVACC programme is supported by a grant from the Research Council of Norway (BIAprogramme) of up to NOK 13.8 million and the grant is distributed over the course of three and a half years, 2017-2020.

Om immunterapi med fimaVACC-teknologien
Farmasøytisk industri har lenge anerkjent potensialet for terapeutisk kreftvaccinasjon, dvs. vaksiner som behandler kreft ved å indusere eller styrke en immunrespons. Flere bedrifter har rapportert mislyktes kliniske studier i de siste årene, men potensialet for å kombinere vaksinasjon med kontrollpunktshemmere har utløst en fornyet interesse for terapeutiske kreftvacciner. Imidlertid er her fortsatt viktige uløste problemer og forbedring av immunogeniteten til vaksinekandidater en hovedprioritet i immunterapi. PCI Biotech mener at fimaVACC-teknologien kan spille en viktig rolle for å løse denne utfordringen.
Effektiv induksjon av cytotoksiske T-celler er nøkkelen til å realisere det store potensialet for terapeutisk kreftinjeksjon, men vaksiner mangler ofte å generere slike responser. En av de viktigste årsakene er sannsynligvis utilstrekkelig tilførsel av vaksineantigener til de riktige presentasjonsveiene i immune celler. FimaVACC-teknologien kan løse denne utfordringen ved å effektivt forbedre the vaccine-presentasjonen gjennom denne banen.

1 Like

Finnes det noen kjapp forklaring på disse tegningsrettighetene og hvordan man bruker dem i praksis?

Jeg kan selge dem via aksjehandel i nettbank, men om jeg vil benytte dem selv så tegner jeg i VPS? Når evt.?

Fikk samme varsles fra Nordea. Desken ringer meg. Det er visstnok nok spm de må stille for å sjekke at jeg er kvalifisert til å kjøpe. Salg går fint.