Du må tegne i VPS innen 3 oktober såvidt jeg har forstått
Trodde det var innen 1 oktober?
Tegningsrettene kan selges/kjøpes til og med 1. oktober, men tegning i VPS kan gjøres til 3. oktober slik jeg har forstått det
Ja!! Både på Nordnet og Nordea Investor får jeg beskjed om at det er problemer
Fikk melding fra Nordnet om at tegningsretter kan selges på aksjesparekonto, men ikke kjøpes. Synes det er litt merkelig egentlig.
Kan bli interessant å følge dette chartet i dagene som kommer
På aksjesparekonto eller zero konto?
Veldig rart om det skulle gjelde en aksjesparekonto
Antall aksjer i ordre på kjøpersiden er nesten 10x selgersiden. Blir spennende å se utviklingen. Er det noen store aktører som prøver å komme inn billigst mulig?
looking at some details that you may not notice. look at page 81: the share options overview at pci biotech, now tell me why the CBDO Gael and CFO Ronny got a 1 year extension on their 2013 awarded options which were supposed to expire september 2018 (now august 2019) where they could easily have made good profit (strike price 10,55 and stock price approx 60 kr during 2018, 468% profit )??
På aksjesparekonto. Ja, synes det selv var veldig rart
Det ville vel vært ulovlig innsidehandel eller sendt helt feil signal til markedet hvis de hadde utøvd handling nå når de visste om emisjonen.
Skjønner ikke folk som selger de postene for usle 3-4 kroner. Burde heller vente ann å se utviklingen litt, ja det er risiko for at tegningsrettene blir verdiløse. Men helt ærlig om de blir verdiløse eller om du selger for 3-4 spiller ingen rolle. Noen få tusenlapper i gevinst er folk fornøyde med sånt? Alt under 10 kr er faktisk skam i min mening.
Vanligvis så følger vel tegningsrettene aksjekursen, men med en liten rabatt. Er redd Nyenburgh får en lett oppgave med å støvsuge for en billig penge.
Det ser ut som Nyhenburgh stepper inn, og er klar for aa begynne aa kjoepe paa kr. 3,50. Etterhvert, maa de nok hoeyere for og fylle sin planlagte kvote.
Dette “billigsalget” er mest irriterende som følge av at jeg personlig har lite tilstrekkelige midler. Har mer enn nok med å ta mine egne tegningsretter
Hadde bankkontoen vært full hadde jeg handlet som en galning nå, både tegningsretter og vanlige aksjer.
Litt mer tålmodighet på selgersiden hadde vært greit sånn at kjøperne må tilpasse seg selgerne, og ikke omvendt.
De fleste langsiktige skal vel ha tegningsrettene sine regner jeg med så hva foreslår dere, kjøpe dem nå eller vente? Går de opp så må du betale mer for dem etc!..eller bommer jeg på tankegangen min her??
Det finns ingen fasit på dette.
Plutselig kan ny info dukke opp, eller en storfisk komme ut fra sivet.
Det man KAN forholde seg til er at nå er både aksjer og retter svinbillig.
Innloeser du mottatte tegningsretter, betaler du kr. 30 pr. stk. og de blir omgjort til aksjer. De som kjoeper tegningsretter for aa innlose de i aksjer, maa betale hva tegningsretten koster pluss kr. 30.
Ja jeg får se det an litt…men takk for svar!
Strong intellectual property position: PCI Biotech has built a solid multi-layered patent estate to protectits three fima programmes. Within the field of immunotherapy, PCI Biotech has built a solid IP position securing protection to 2034-2035.
Cost efficient fimaporfin production: fimaporfin, our lead photosensitiser, is easy to produce andhandle, providing for simple logistics and low cost of goods.
Orphan Drug Designation: the fimaCHEM programme is currently focused on bile duct cancer, a raredisease, and Orphan Drug Designation has been granted in both EU and the US. The Orphan Drug Designations may result in a number of advantages for PCI Biotech, including faster time to market,lower registration fees, extended market exclusivity and premium pricing.
According to existing plans, PCI Biotech seeks to achieve the following:
• Become established as a successful cancer focused company on the Oslo Børs
• Position itself in the second generation cancer immunotherapy regimen, by successful completion of the Phase I clinical proof of concept study for fimaVACC and further value creation for the fimaVACC asset
• Complete the fimaCHEM pivotal study in bile duct cancer
• Progress business development activities for a licencing deal and/or a collaborative partnership for the fimaCHEM asset
• Progress the existing research collaborations within fimaNAC into a stage where the potential for further partnerships are actively explored and determined
• Enter into further research and/or strategic collaborations and/or licensing agreement(s) to facilitate