Han var vel helt nede på 46-47 plass etter det jeg husker. Er vel ikke utenkelig at han har solgt noen aksjer for å kunne tegne seg. Veldig dramatisk er vel ikke dette.
Er det noe grunn at påfallende mye av bitech faller i dag? PCIB penger som må hentes som sender Photocure, Nano m.m. i dass?
Han er godt kjent. Men jeg prøver å være prinsippfast akkurat på den biten.
Det er noe med at når store eiere også er forumpersonligheter, så er det rimelig at personvern teller litt svakere. Det bør også ikke være informasjon som bare noen få sitter med.
Realiteten er faktisk at topp 50 er nokså uforandret! Det er imponerende! Da er det svært merkelig at kursen har fallt 45-50% siden emisjon nyhet, fullfinansiert studie, pivotal fase II og mulighet AA basert på interim resultater og studieoppsett med bedrede pasientdata. Utrolig, men sant!
Ja, så er det nå gjort da. Har likevel tegnet meg for så mye jeg kan.
Nå skal man være forsiktig med å legge for mye i ordrebildet, men det er ikke til å stikke under en stol at det er et høyt forholdstall på kjøp/salg… 1,78 med ca 177 000 på kjøp.
Det er helt sjukt det som har skjedd under denne emisjonen. Folk har gitt bort aksjene på vei ned og de kommer til å gi dem bort på vei opp.
Ikke jeg. Har hatt midler til overtegning. Så får tiden vise om det har vært smart eller ikke.
Kanskje garantistene kjøper for at ikke folk skal trekke sine tegninger i løpet av dagen eller morgendagen. Hvem vet?
noen som vet når emi aksjene kommer på konto?
Er vel Torsdag 4. Oktober
Det er ikke mulig å trekke tegningene, men godt forsøk
Mener betaling skulle skje 10/10 ? I så fall får man vel ikke aksjene før.
EDIT: Der kom svaret fra torkleppe
smud, spennende å se om folk selger ut alt da når de får aksjene inn, nå ligger kursen rundt emi så skulle tro at det ikke er tilfellet men en vet aldri
Det er jo lite logisk å selge EMI aksjer med en gang, hvis det var planen kunne man jo solgt tegningsrettene under veis uten å ta risiko.