Takk uselessh, du ga meg tilbake troen på TI, enn så lenge.
Hvis man skal presentere noe på en konferanse så skal det være upubliserte/“jomfruelige” data. Punktum
Det skal derfor kanskje litt til at alle som skal publisere på ESMO i oktober, eller ASH i desmeber for den saks skyld, tilfeldigvis blir klare med sine kliniske data akkurat i i tide til konferansen slik at de slipper å børsmelde det først, og da likevel ikke kan presentere det på konferansen, siden dataene jo da er publisert.
Ville jo krevd en omfattende logistikk i forkant om alle som presenterer på ESMO eller ASH; folk må bli syke til riktig tid, inkluderes til riktig tid, død til riktig tid mm for at kabalen skal gå opp.
Ser forøvrig at Fornybarkrakk prøver å lage et stort nummer av at det skal presenteres data fra et FOLFIRINOX mot BDC på ESMO også. For n’te gang…
Det er veldig uklokt å bygge opp forventninger om at extension-studiet skal gi bedre resultater enn kohort3/4. Antall pasienter er så lite at nærmest alt kan skje. Vi skal være mer enn fornøyd om resultatene ikke avviker vesentlig i negativ retning. Jeg tenker her på tumorrespons. Når det gjelder levetid er det ren bingo hva som kan skje.
Prøver vel egentlig å lage ett LITE nummer av det, derfor jeg flyttet spørsmålet
Jeg tror at om det var et late breaking abstract på gang eller jomfruelige data som skulle gi opphav til gode vibber, så hadde PCIB børsmeldt forventninger om dette perioden vi er har vært inne i. Det tror jeg du er enig i.
Dette med FOLFIRINOX er forklart mange ganger, men jeg er sikker på at de fleste ikke har alt klar for seg så det er fullt mulig å “stir up something”.
Kortversjonen er at FOLFIRINOX lykkes på opererte pancreas-pasienter, og kan kanskje lykkes på opererte gallegangskreftpasienter. PCIB sin Amphinex er rettet mot inoperable pasienter. Og det er derfor all grunn til å anta FOLFIRINOX neppe har noe mer nytte ut over Gemcitabine enn det GEMCIS har.
@Snoeffelen does anything in the poster title suggests we can get data from extension study : 760P - PhotoChemical Internalization of gemcitabine followed by gemcitabine/cisplatin in perihilar cholangiocarcinoma – results from a phase I dose escalation trial
I am asking this since the abstract submission deadline was 9 th may, and in no way pci biotech had presentable data by then for the extension study.
Also, since pci biotech published some data prior to the rights issue updating Overall survival and Median survival, does this not violate the condition of unpublished data??:
Geiran, se Dr Trojan er den som er hovedforfatter og ansvarlig. Prøv å sammestille det med det UselessH har poengtert.
Jeg konkluderer med at det ikke kommer news som ikke er kjent fra før ut i fra StockDZ sin dato for innsendelse i forrige post.
Og poenget mitt i starten var å senke forventninger til denne presentasjonen. Det er nok bedre å titte frem til desember som et bedre alternativ.
geiran;
Det er slik at innen biotek-sektoren er det en akseptert regel at man presenterer større nyheter på konferanser. Alle gjør det i alle land innen biotek.
Når det gjelder doseutvidelses-studiet til PCIB vet vi at safety er ok, men at effekt trolig ikke var klart da prospektet ble skrevet. Men når ESMO avholdes langt ut i oktober vil effekt-resultatene være klare.
Jepp. Helt normalt.
BerGenBio gjorde jo akkurat dette. Men de børsmeldte faktisk på forhånd at de kom til å publisere dataene…
Flott med hersketeknikk.
Er man troll fordi man er uenige? Jeg har ikke den definisjonen.
Det er vel ikke normalt av selskaper å mene noe om timingen på der. De melder hvis det blir akseptert som blant annet late breaking abstract. Forrige gang dette skjedde var i 2016, hvor United European Gastroenterology (UEG) Week tok plass, fra 15 til 19 oktober. PCIB meldte da så sent som den 17. oktober:
“Results from the bile duct cancer study will be presented as late-breaking news at United European Gastroenterology Week”.
Presentasjonen ble så sendt ut senere samme dag.
Har funnet tilfeller hvor disse presentasjonene ikke blir ferdigstilt før 1 måned i forveien. Så sånn jeg ser det, kan PCIB ha søkt innen fristen i tro på at de vil ha data som kan legges fram, og har etter det sendt inn presentasjonen. Blir det akseptert for fremvisning, vet man ikke det før nærmere presentasjonen. Har ikke så stor tro på det, men det kan ikke utelukkes sånn jeg ser det.
EDIT: Det står vel forsåvidt i innlegget til StockDZ også; “deadline for the submission of finalised late-breaking abstracts is … on Monday 17. september.”
Roche er hypp på teknologi som kan kombineres eller øke effekten av CPI.
Det blir ekstremt spennende å se data fra fimaVACC, da PW nettopp påpekte på Q2 at han så for seg at fimaVACC kunne brukes i kombinasjon med CPI.
Roche betaler ca 6,5 milliarder for den pipelinen der. Forteller ihvertfall meg at mange norske biotek selskaper er ekstremt underpriset!
Så bare basert på preklinske data, så flesket Roche til!
''CD25 has shown convincing pre-clinical in vivo proof of concept data, both as a monotherapy and in combination with PD-1 and PDL-1
Jeg støtter ikke ordbruken du har brukt her til tider, derfor sier jeg i fra.
Trenger ikke prøve hersketeknikk på meg, det fungerer MEGET dårlig.
Hvem som har rett av dere vil tiden vise, men det går an å oppføre seg som om man er vokst opp i møblerte hjem mens man gjør det forumet er til for, å debattere aksjer og muligheter.
For PCIB er det fortsatt bare en ting som gjelder, fortsette å levere slike resultater som er gjort til nå. Fase tre toget er PCIB nå endelig inne i. All honnør til ledelse, ansatte, styret. I realiteten er dette en stor bragd. Troll eller hva de kalles har null ydmykhet.
Fortsetter PCIB å levere data som de har gjort er reisen kraftig nordover! Hvorfor skal de plutselig stoppe med det nå;)
Siste tilsvarende var vel Algeta.
Fase tre toget der: 6kr til langt over 300kr og enda har Bayer gjort et meget godt kjøp!
For all del åpen for kritiske vurderinger. Men data som leveres fra PCIB er bedre og bedre. Og hittil har ingen kommet med fakta om røde flagg! Klart risiko med markedet og spesielt høy innen biotek. Det er helt klart, men det er også like klart at LOA% må ha øket betraktelig med bedrede data, studieoppsett og finansiering!
as per 30 august (4 weeks ago) where Q2 was presented PW said (link to webcast):
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=92033877
1-Regrading updated data from Corhort 4: timeline 00:14:56_“we have now mature enough data in corhort # 4 to be able to present those also to you”_ … he pulled up the blue table.
2-Regarding data from extension study: timeline 00:20:01 "we have included 7 patients in the study and 4 patients as I said have passed the safety window which includes approximately 3 weeks after the 2nd fimachem and we have not seen any safety signals that makes us worried in relation to not being able to include a second treatment but the data is not yet mature enough for efficacy evaluation or efficacy presentation"
It is up to you on how to interpret these statements right from PW mouth, but regarding extension study efficacy data to be presented next couple of weeks at ESMO, (or 6 weeks after he made the statement) is probably unlikely although I am hoping that I am wrong (honnestly)
any comments from you good people regarding these “30 august” statements?