Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Q2.30.Aug.2018
Utvidelsesstudien skal omfatte minst seks evaluerbare pasienter. Fire pasienter har passert sikkerhetsvinduet uten uønskede hendelser som kan begrense gjentatt FimaChem behandling (data fra siste pasient forblir formelt nå overvåket av PCI Biotechs kontraktsforskningsorganisasjon). Planen er nå å starte den sentrale studien med opptil to FimaChem-behandlinger og inkludere en sømløs sikkerhetsvurdering av en uavhengig Data Monitoring Committee (IDMC) når åtte pasienter har fullført to behandlinger i den sentrale studien,PF2

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2018/08/PCI-Biotech-Q2-2018-Interim-Reporting.pdf

2 Likes

Er det dette avsnittet du leser fra?

2 Likes

Stemmer :male_detective::wink:

1 Like

From: Ronny Skuggedal <rs@pcibiotech.no>
Sent: Monday, January 29, 2018 3:46:06 PM
To: xx
Subject: SV: Data fra utvidet fase 1/2 studie GGK.

Hei xx og takk for din interesse for PCI Biotech

Fase I extension studien har safety som primærendepunkt, men vil på samme måte som den første dose-eskalerings delen av fase I gi effektdata.

Siste safety datapunkt vil foreligge ca 5 måneder etter første behandling av siste pasient, mens siste effektdata vil foreligge ca 6 måneder etter behandlingen, deretter følges pasientene for overlevelse.

Mvh

Ronny Skuggedal
CFO

4 Likes

Må få dette rett en gang for alle:

• Siste safety datapunkt vil foreligge ca 5 måneder etter første behandling -
    Den er grei !
  • siste effektdata vil foreligge ca 6 måneder etter behandlingen
    vil det si at fra man starter behandlingen til man kan lese data er 11mnd !?

Nei, du ser hvordan det ble gjort for cohort 1-4:

Fra patentsøknaden @zappa66 gravde frem:
https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2018069536&recNum=1&maxRec=70&office=&prevFilter=&sortOption=Pub+Date+Desc&queryString=amphinex&tab=PCTDescription

Fra REK:

2 Likes

Stemmer det, de trakk penger og tildelte tegnede aksjer idag… for de pengene som sto på konto igår. Nå sitter jeg med 15 nye aksjer, penger på konto og en haug verdiløse t-retter.

Jaja, da blir det å handle imorra da. :slightly_smiling_face:

Bra at tegningsrettighetene var verdt mindre enn krona da :slight_smile:

Hoho, der var de gitt. Så hyggelig. Er litt høytid med emisjoner, omtrent som å delta i valg.

image

3 Likes

Fikk du tr først nå? Eller hva?

Nei dette er nye aksjer på zerokontoen

Aaah😊
Lasta til ripa? For å bruke et gammelt ordtak fra andre slags nettsteder😊

Nei slett ikke, til og med med disse aksjene på konto er jeg langt nede under 0 i kostpris per aksje totalt. Men litt oppvekting på portisen er det jo

3 Likes

Er det noen som vet klokkeslett for tid pengene må være på bankkonto på fredag?

På konto på fredag, og trekkes mandag. Muligens andre frister på Zero
image

Så da tenker du i løpet av kl. 23.59 på fredag?
Edit: Zero-kontoen sin tidsfrist har utgått nå ja. Der har jeg allerede finansieringen klar. Men jobber med å få finansieringen på plass når det gjelder aksjene på ASK-konto.

Forventer gode fimaVacc resultater og klinisk avtale med vaar topp 10 BP partner (fimaNac), med upfront payment i desember. Mottar vi gode extension resultater paa veien dit, er alt i rute.

Vaar leveringsteknologi vil soerge for at mange medisiner vil vise bedre resultater med vaar hjelp, i forhold til hva de faar til alene. Saa enkelt er det, Terrskelen maa vaere og samarbeide med selskaper som har medisiner som virker. Med mange partnere i samarbeid (7 pr, dags dato) vil dette inntreffe foer eller siden. Frem til dette inntrefer, er det om og gjoere og laste opp med saa mange aksjer som mulig. For det vil skje!

3 Likes

Så lenge du har tilgang til å flytte penger inn på aktuell konto innen 05.10. er det tidsnok.
Jeg sier 05.10. fordi mange (bl.a. meg denne gang) må flytte penger mellom konti i ulike banker, og det skjer ikke på sekundet. (Noen har mulighet for øyeblikkelige overføringer, men ikke alle)

Dersom jeg ikke flytter dem innen 05.10. er de ikke på konto mandag morgen, og da er jeg for sent ute, og mister aksjene. Om du skal flytte mellom konti i en og samme bank, får du jo overført på kort tid, og da vil jeg tro at det holder å føre over søndag kveld (antar at det bare må være på plass før trekket gjøres en eller annen gang tidlig mandag morgen).

1 Like

Vi tenker ganske likt om saken. Takk for svaret.

Høres nesten for godt ut til å være sant. Men det er jo en ganske stor mulighet for at dette skjer. Jeg tror at det er make or break i høst når det kommer til samarbeidet med topp 10 partneren. Tviler på at det blir flere 6-måneders forlengelser. Har jo holdt på siden 2015(?)

1 Like