Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Ser at shorten økte til 227-228k aksjer. Det stemmer veldig godt med myrlid sin reduksjon på forskjellige kontoer på aksjonærlista. Da var det nok han som lånte ut, sannsynligvis til en kortsiktig garantist.

5 Likes

Vet dette har blitt diskutert, men klarer ikke å finne konklusjonen. (Ganske mange innlegg på denne tråden i det siste…) Vet vi at ESMO-presentasjonen i oktober inneholder data fra extension studiet? Eller er det noe vi håper? og at de eventuelt kan komme på en helt annen dag?

1 Like

Ser at tegningsrettene mine skal være slettet nå, men konto er ikke belastet. Hva betyr det, jeg sitter med en bekreftelse på bestilling fra når jeg sendte inn skjema på benyttelse av tegningsrettende.

1 Like

hvis det er noen som har baller til å shorte denne på 30 kr så står det respekt av størrelsen på de ballene der :sweat_smile:

måtte de ende opp med å løpe etter med ballene slepende langs bakken når oppturen inntreffer :joy:

9 Likes

Vi vet ikke det, men stor sannsynlighet for det.

2 Likes

mistenker det er Nyenburgh som holder kursen igjen da de ikke vet hvor mange aksjer de får i emisjonen ennå. De har spillt ett høyt spill hele emisjonen med ikke å sanke nok t-retter til å komme over sperregrensen.
Top 50 har vært stabil hele emisjonen så at noen av disse skulle solgt noe nå er utenkelig.

3 Likes

Hvis du har fått bekreftelse så kan du bare ta det med ro. Ihvertfall dersom du har dekning på kontoen du har oppgitt.

100 K til salgs på 30 kr

Dette snudde brått ja…

Der fikk de presset prisen ned til 30 igjen. Da er de nok klar til å handle 50k+ aksjer igjen. Fin måte å bygge opp antall aksjer på uten å sende kursen til himmels.

1 Like

Der hørte jeg det JAXI, ‘‘by the end of the year’’ ref PW angående siter i Asia.

Ca 43.00
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=92033877

3 Likes

Hadde forøvrig vært fint om Pcib presenterte sine data på denne måte her under ESMO.
Må si jeg ekstremt spent på om vi får extension data, og hvor bra dobbel behandling kan fungere.

4 Likes

Ok, men dere ande har fått aksjer og er trukket fra konto?
Spør pga har det blitt rot kjøper jeg bare utenfor nå som kursne allikevel er god.

Hvis du har vanlig aksjekonto/aksjesparekonto, så må du ha pengene på konto i morgen fredag. (Da går de inn å kontrollerer dekning) trekket kommer til mandag… Når aksjene står på konto er jeg usikker på, men normalt etter et par dager etter trekken…

1 Like

Bare ta det med ro. Du har fått bekreftelse og da ordner det seg. Det tar nødvendigvis litt tid.

Ingen får aksjer før det har blitt meldt om aksjeforhøyelse iallefall. Og pengene trekkes først på mandag.

Nå gikk det en ordre på ca 28500 aksjer som presset kursen ned i 29,70.
…… Noen minutter senere gikk det en på ca 33000 aksjer som fikk kursen ned i 29.45, sukk

1 Like

Ok,takk for svar folkens. Går aksjen mer ned er det jo nesten fristende å tømme kontoen dog :stuck_out_tongue:

1 Like

Frem til news så kan det godt hende du synes aksjen i dag var veldig dyr om en uke, så pust med magen.

Hmm. Det må jo være en strategi for å presse kursen ned. Men får de hentet nok aksjer under 30 når de selv har solgt for100 k under 30.?? Håper de på panikksalg på dette kursnivået??