Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

5 Likes

2 avdisse triggerene til JAX er høyst spekulative, bare så det er sagt.

• FimaNac TOP10BIG Pharma - avklaring rundt jul/nyttår
  • Asia sites i PF2 - avklaring før jul
3 Likes

Ja det er ihvertfall større sjanse med oppgang i PCIB, enn å vinne i lotto. Er lei av å vente på oppgang i Funcom aksjen nå ihvertfall…

3 Likes

Det er lov å stille spørsmål @Savepig, ikke alle er utdannet innen medisin som deg… :pig::pig2::pig_nose:

3 Likes

FimaNac avtalen utløper jul/nyttår - samarbeidet siden 2015 - over 1 år in vivo -
enten blir den forlenget eller terminert eller så går den til pre klinisk. 1 av 3

Asia sites avklaring har PW sagt skal foreligge innen 2018

2 Likes

ofte svarer det seg å stille spørsmålene(evt søke opp svarene selv …:slight_smile: ) før du “tar noen lodd”.

3 Likes

Noen som vet når tildelingene er klare? Blir jo spennende å se hvor mye overtegning folk får.

Helt riktig, alle utfall er mulig. Forlengelse har tidligere ikke vist seg å være en trigger.

At PW har lovet avklaring rundt asiatiske sites, det var helt nytt for meg. Kan du dokumentere det?

Man vil få en avklaring hvordan dette samarbeidet fortsetter i fremtiden(Fimanac). Feil at dette er spekulativt.

Nei, det blir som JAXI sier. Terminering, forlengelse eller overgang til klinisk. Bare 1 av 3 utfall vil være en positiv kurstrigger.

1 Like

Lå akkurat 40k+ på kjøp på 31.00 før ordren ble fjernet. Tar av snart? :grinning:

3 Likes

52 k på 31,35 :smiley:

3 Likes

Der smalt det

1 Like

fra spørsmålsrunden Q2 angående asia sites
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=92033877
Heyyy vi er i Blått woohoooo! :lion:

3 Likes

Ser for øyeblikket ikke ut til å være det verste loddet du har kjøpt :slight_smile:

4 Likes

Takker JAXI!

3 Likes

Opp på stigende volum nå. Godt tegn

3 Likes

Jøss, i pluss? Ser jeg syner??..:laughing:

1 Like

Tror nok det blir humpete en stund enda. Koster nok lite å sende kursen ned til 30 for deretter å snappe opp nye 50k aksjer for en billig penge. Her er det bare å sitte på hendene. :grin:

2 Likes

Nok av selgere, fikk seg 60 k, på 10 min, uten å heve kursen voldsomt.

2 Likes