Enig med deg der InVivo. Det burde virkelig komme noe bra rimelig snart.
Det er helt tydelig att noen leker seg med 280 tusen short aksjer.
Men er en langsiktig og tolmodig så må en bare legge aksjene i den berømte skuffen.
Enig med deg der InVivo. Det burde virkelig komme noe bra rimelig snart.
Det er helt tydelig att noen leker seg med 280 tusen short aksjer.
Men er en langsiktig og tolmodig så må en bare legge aksjene i den berømte skuffen.
taxidriver,
Høres rimelig ut siden de kun hadde 4 gjennom safety ved q2. Men håpet i det lengste. Blir vel ny irrasjonell nedgang nå. Hvem bekreftet?
PW bekreftet.
Hvor har du dette fra? Jeg tok det for gitt at de ga oss noe effeltdata på denne konferansen.
Edit. Der fikk jeg svar. Da ser vi faktisk på tomgangskjøring frem til desember…
En stor shortandel behøver normalt sett ikke være verdens undergang. Det fine med shortere er jo som kjent at de er verdens sikreste kjøpere.
Men i denne sammenheng har de jo mest sannsynlig allerede dekka inn kjøpet sitt med emiaksjer, så det er en ganske kjedelig short.
Hvordan kan de ha «results from a phase I dose escalation trial» i tittelen om de ikke skal ha med effektdata? Results må jo bety effektdata og? Bom i guidingen igjen?
Edit: skulle vært svar til Taxidriver
Glad jeg ikke deltok under emisjonen. Fordi det er faktisk en reell mulighet for at denne kan handles til 25. Utrolig nok. Syk verden, jeg vet.
Volumet er jo lavt. 36 tusen aksjer omsatt utgjør bare 3 promille av de 12 mill. emisjonsaksjene.
Er vel mulig at det kun er de gamle dataene som legges frem, men jeg var mentalt forberedt på effekt fra minst 4 pasienter.
11 August 2017 ble første pasient dosert i denne studien. Vi vet absolutt ingenting om vedkommende. Personlig synes jeg dette blir ekstremt tåpelig. Hvorfor ikke lette gradvis på sløret? Pasientgrunnlaget er uansett så lite at det spiller svært liten rolle om man viser tall for en, to, tre, … eller sju. Hva er det ledelsen venter på? At shorterne skal komme seg fint ut av posisjonen sin uten å gå på sviende tap?
Her er mailen:
Hei og takk for din interesse for PCI Biotech.
Extension studien er en safety vurdering av repetert behandling og blir ikke sett på som en del av doseeskaleringsstudien.
Det er data fra doseeskaleringsstudien som blir presentert på ESMO.
Mvh, Per
#StockDZ skriver ovenfor:
“From the lancet journal paper nicely shared by @Inkognito666, read the following passage from page 1226. Although we are focused in bile duct cancer indication the claim from the paper suggest that sky is the limit, just imagine how a future pipeline in only Fimachem could look like.”
Enig. Produktplattformen fimaCHEM har trolig et stort potensial. Dette ser styret og ledelsen, for det er realisering av dette potensialet en sikter til når det snakkes om life cycle management.
Vurderinger av hvilke kreftformer (og i hvilken rekkefølge) en bør ta for seg etter hvert, har utvilsomt pågått lenge. Både rfaringer fra den avbrutte hals-nakke-studien og den pågående gallegangsstudien gir verdifullt grunnlag for disse vurderingene. Men også forhold som incidens, mulig pris og konkurransebildet er viktige hensyn.
Selv om det er fristende å tenke seg at en starter opp neste fimaCHEM-prosjekt før jo heller, vet vi at det vil være umulig før en har sikra finansiering. Slik jeg ser det bør dette helst skje ved hjelp av egne inntekter. Med mulig midlertidig markedsadgang for Amphinex for pCCA og/eller kommersielle avtaler innenfor fimaVACC og fimaNAc kan det neste fimaCHEM-prosjektet bli kjølsatt langt tidligere enn vi i dag kan se.
Flott, ingen triggere i sikte altså…
Syns det er dårlig at markedet ikke har fått info om dette, de fleste av oss så jo for seg data nå i oktober. Men man burde vel spurt direkte, og det er vel det shortem har gjort.
Nå kom i det minste kjøperne på banen!
Men det som er hyggelig er at Nyehnburg tydeligvis har dukket opp som kjøper på 28/29 idag, det lover jo bra!
Betyr det at vi aldri får vite effekt av extension studien? Noen som sender en mail til PW?
så det du viser hær er at PW gir deg info privat som resten av markedet venter på ???
Ja, men PW har jo rett Extenson studien er ikke doseeskalering. De har bare en dose der. Så vi har vel vært idioter nesten alle sammen her inne.
Ville vært fint om noen sprute PW om de har planer om presentere data fra extension studien.
Ja, man kan jo velge å tro på anonyme folk på et forum hvis man vil.
Jeg velger KUN å låne øre til de på forum som har en god track record mtp å komme med fakta.