Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Slutt å grin :sob:

1 Like

Ingen grining her. Men så har jeg jaggu ikke hodet i sanden heller.

1 Like

Synes det er veldig interesant å se at man får så rask respons. De som responderer responderer etter 3 mnd. Rask respons må jo være avgjørende her.
Videre ser vi at en SD fra kohort 4 er veldig nærme å være PR.

Om man leser grafen optimistisk, har alle fra cohort 3 og 4 respons!

Som Jonas Einarsson sa, cohort 1 og 2 var jo jevngodt med placebo.

5 Likes

ESMO!! Dette blir bra :+1:

2 Likes

satt akkurat og så på det samme… 3stk med CR på bare 3 mnd …!!!

4 Likes

Greia med ESMO er vel å få publisitet rundt de fantastisk gode dataene. Er jo kun menigheten i PCIB som vet hvor gode talla er…

5 Likes

Så bra for deg, du har sikkert hode et annet mørkt sted…

Skjønner ikke helt hvorfor du har aksjer her Geiran, er det ikke best å selge?

1 Like

Skjønner ikke hvorfor eg har aksjer her eg heller…

Men så var det det med mulig oppside da…

og så mange syke en kan hjelpe i samme slengen :smile:

2 Likes

Greia her er at vi har snakka om disse fantastiske tallene i flere år og 2 år etter den forrige emisjonen er vi fortsatt cirka på samme kurs.

Mye har skjedd men det er desverre “bare” luftige avtaler som ikke sier oss en dritt.

Jeg angrer som fan på at jeg ikke solgte hele driten samme dag som emisjonsmeldingen kom men det hjelper lite å være etterpåklok.

Nå er det bare en ting å gjøre. Enten bli med skuta til bunns eller tilbake til gamle høyder. Jeg tror på gamle høyder men ærlig talt ser jeg absolutt ingenting som kan løfte denne opp før vi eventuelt får gode VACC nyheter i løpet av året.

Selv med gode VACC nyheter tror jeg det vil bli vanskelig å løfte aksjen hvis dette ikke kan linkes til inntekter.

Ganske klart at det var mange som var ute etter “raske penger” her. Synes egentlig det er smått utrolig at de fleste “regnet med” partneravtale og godkjenning på 123. Litt naivt eller?

1 Like

A second fimachem treatment may well upgrade the PR’s to CR’s at 6 months, with further abscopal effect the whole picture can only get better especially if we consider as well that cancer is irresistible to pci treatment as it has been scientifically documented before in the Phd thesis of Elisabeth Olsen.

7 Likes
7 Likes

Markedet er langtfra imponert.

Så sier igjen: på tide at PCIB leverer noe substansielt positivt nytt.

Lothian

image

3 Likes

Helt enig, angrer som fy eg ikke solgte på 50 tallet

men fy ka da om den står i 1000 i 2020, nei - eg blir heller med ned til 0 enn å risikere det.

1 Like

Nedenfor delen er bare helt snadder. Grafen er veldig bra til å vise forskjellen på kohortene og response. Liker også at det er en “ikke” PCI Biotech person som legger frem posteren. Tror dette blir utrolig bra. Fagkyndige folk vil forstå tegninga her :slight_smile:

9 Likes

@Snoeffelen from your experience in pharmaceutical product development, how do you think this data will be perceived in the industry?

2 Likes

Dette går veien folkens. Disse dataene er helt kanon. Første gang de presenteres til et større, fagkyndig publikum.

Big pharma følger med, garantert.

12 Likes

Når får vi vite mer om dobbel behandling?

1 Like