Det gikk dessverre som jeg trodde. Bare smuler…
Fasiten her ble 3,37 % overtegning, ikke rare greiene, men alle monner drar. Selv om jeg er skuffet.
Mon tro om det er mange som hadde plan om å få høy overtegning for deretter å kvitte seg med aksjene så fort det var mulig.
Eller så er det mange som har tro på caset.
Jeg hadde en våt drøm å få høy overtenning, eller skal vi si overtegning og legge de i skuffen.
Spørs om det ikke blir til å kjøpe mer, på den dyre måten.
Jeg kjøpte jo Nano også “dyrt”, på 28 kroner…men første gang jeg var inne i Nano betalte jeg 18-19 kroner…
Tror oppsiden i PCIB er så stor at kurs på 20 kroner er latterlig lavt…
Jeg håpet også på å få høy overtegning. Ihvertfall høyere enn 3,3%…
Smuler? Hm. Det betyr kanskje at flere må kjøpe i markedet da? Ikke bra for meg?
Edit: skjer med å like det da folkens! Vil dere at jeg skal kjøpe dyre aksjer av ukjente fjols?
Sitter egentlig litt i samme båt som deg. Venter på at emmisjonsaksjene skal ut og håper på en liten dupp i kurs. Får se hva det blir til. Kjipt å gå glipp av dette toget.
Jeg skal hjelpe til med å få kursen opp hvis den skulle falle!
Faller den ikke blir det vel kjøp uansett, ca 25% flere aksjer enn jeg har nå, liker best runde tall
Får satse det er en klassisk pump n dump pågang
Hvorfor er du så slem? Du kan jo heller hjelpe med å få kursen ned?
Er sur, ville hatt mye mer emi aksjer
Hvis jeg får 3% overtegning så betyr det egentlig null. Så da kan vi bare slå fast at jeg, og jeg tror mange med meg, har for lite aksjer akkurat nå…
Blir kjøpspress nå da?
Vil tro det ja. I hvertfall har jeg for lite aksjer. Det betyr ikke noe selvsagt, men hvis det er sånn for mange andre også så blir det en reell faktor for omsetningen.
Dust @Morti Nå måtte jeg kjøpe litt PCIB fordi du skremte meg…
Kjøpte en liten lyttepost, så er jeg med og får et bedre snitt hvis jeg må snitte opp
Vet ikke hva jeg skal gjøre, har ikke lyst til å selge Funcom enda, tror den har tildels mye mer å gå på enn PCIB kortsiktig, men på den annen side, PCIB kan bli fin på litt lengre sikt…
Det var en god del som ikke solgte på 40+, det forteller det meste om potensialet her hvis pcib lykkes. Og overtegninga vil nok bare gi smuler ser det ut som, da må de som vil ha flere aksjer ut i markedet.
Ja, 100% kortsiktig er ikke utenkelig!
Jeg kjøpte en lyttepost her jeg også nå. Tenkte jeg må være med i det gode selskap. Har dog ikke satt meg så godt inn i pcib, så mulig det blir kortsiktig. Vi får se