Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Det gikk dessverre som jeg trodde. Bare smuler…

2 Likes

Fasiten her ble 3,37 % overtegning, ikke rare greiene, men alle monner drar. Selv om jeg er skuffet.

Mon tro om det er mange som hadde plan om å få høy overtegning for deretter å kvitte seg med aksjene så fort det var mulig.

Eller så er det mange som har tro på caset.

Jeg hadde en våt drøm å få høy overtenning, eller skal vi si overtegning og legge de i skuffen.
Spørs om det ikke blir til å kjøpe mer, på den dyre måten.
Jeg kjøpte jo Nano også “dyrt”, på 28 kroner…men første gang jeg var inne i Nano betalte jeg 18-19 kroner…

Tror oppsiden i PCIB er så stor at kurs på 20 kroner er latterlig lavt…

1 Like

Jeg håpet også på å få høy overtegning. Ihvertfall høyere enn 3,3%…

1 Like

Smuler? Hm. Det betyr kanskje at flere må kjøpe i markedet da? Ikke bra for meg?

Edit: skjer med å like det da folkens! Vil dere at jeg skal kjøpe dyre aksjer av ukjente fjols? :grinning:

6 Likes

Sitter egentlig litt i samme båt som deg. Venter på at emmisjonsaksjene skal ut og håper på en liten dupp i kurs. Får se hva det blir til. Kjipt å gå glipp av dette toget.

Jeg skal hjelpe til med å få kursen opp hvis den skulle falle! :grimacing:
Faller den ikke blir det vel kjøp uansett, ca 25% flere aksjer enn jeg har nå, liker best runde tall :grinning:

Får satse det er en klassisk pump n dump pågang :smiley:

Hvorfor er du så slem? Du kan jo heller hjelpe med å få kursen ned? :smiley:

1 Like

Er sur, ville hatt mye mer emi aksjer :wink:

1 Like

Hvis jeg får 3% overtegning så betyr det egentlig null. Så da kan vi bare slå fast at jeg, og jeg tror mange med meg, har for lite aksjer akkurat nå…

3 Likes

Blir kjøpspress nå da? :frowning:

1 Like

Vil tro det ja. I hvertfall har jeg for lite aksjer. Det betyr ikke noe selvsagt, men hvis det er sånn for mange andre også så blir det en reell faktor for omsetningen.

1 Like

Dust @Morti :slight_smile: Nå måtte jeg kjøpe litt PCIB fordi du skremte meg…

Kjøpte en liten lyttepost, så er jeg med og får et bedre snitt hvis jeg må snitte opp :stuck_out_tongue:

3 Likes

Vet ikke hva jeg skal gjøre, har ikke lyst til å selge Funcom enda, tror den har tildels mye mer å gå på enn PCIB kortsiktig, men på den annen side, PCIB kan bli fin på litt lengre sikt…

Det var en god del som ikke solgte på 40+, det forteller det meste om potensialet her hvis pcib lykkes. Og overtegninga vil nok bare gi smuler ser det ut som, da må de som vil ha flere aksjer ut i markedet.

1 Like

Ja, 100% kortsiktig er ikke utenkelig!

Jeg kjøpte en lyttepost her jeg også nå. Tenkte jeg må være med i det gode selskap. :wink: Har dog ikke satt meg så godt inn i pcib, så mulig det blir kortsiktig. Vi får se

1 Like

God å se at biotekinvestor.no leverer. :wink:

2 Likes