Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

triggerliste fremover. Den tar ikke hensyn til mulige store triggere som godkjenning av studie-opplegg og lignende. De står nedenfor.

4 Likes

mer mulige triggere:

3 Likes

Denne podcasten må høres av alle som vurderer å investere i pcib:

2 Likes

Det kom brev fra pcib om emisjonsaksjene i går. Jeg fikk 103,5% aksjer av tegningsrettene mine.

1 Like

Det er samme som alle :=)

Jeg fikk null

La meg gjette, du hadde ingen TRer eller tegnet deg ikke? :stuck_out_tongue:

Jeg tegnet uten retter :stuck_out_tongue:

Er dette synsing eller offisiell guiding fra selskapet?

Jeg føler jeg traff toppen her da jeg kjøpte i euforien her i går. Ja ja, får bare legge denne bort og tenkte på noe annet

1 Like

Du kan trøste deg med at du ikke var den eneste! :confused:

1 Like

Noen kjøpte på nesten 40kr for et par uker siden.

kunne vært verre :wink:

4 Likes

Skjønner meg ikke på denne biotec euforien jeg… er vel ikke nyhet heller at Trump er kritisk til big pharma?

Og noen unnlot å selge på rundt 40 :kissing:
Kjip dag, men verden går videre. Trump knekker ikke biotek, det er det uteblivende resultater som evt gjør.

Edit: noen og enhver trenger en vekker…

1 Like

Angrer på kjøp i går jeg også. Vurderer å selge meg ut om jeg går break even og håpe på lavere inngang. Skulle holdt meg til teorien min om å kjøpe etter emiaksjene kom på markedet men - det er ingenting fundementalt som sender kursen ned nå, bare en dårlig tale fra Donald Duck. Tviler på han får gjort noe av det han kjefter og smeller om :slight_smile:

4 Likes

Solgte i går de jeg hadde… klar for kjøp igjen og jeg tror ikke jeg er aleine om det…

1 Like

Når konmer emisjonsaksjene?
Noen som vet om FOF er tomme, var kun en liten post son gikk igår

Emiaksjene kommer 20 januar

2 Likes

Jeg vurderer å selge ut om den kommer opp 2 kr igjen. Venter da heller til 20.01.

1 Like

Tror jeg sitter.
Ikke noe har forandret seg, bare kjipt å se penger renner ut, kortsiktig…