triggerliste fremover. Den tar ikke hensyn til mulige store triggere som godkjenning av studie-opplegg og lignende. De står nedenfor.
Denne podcasten må høres av alle som vurderer å investere i pcib:
Det kom brev fra pcib om emisjonsaksjene i går. Jeg fikk 103,5% aksjer av tegningsrettene mine.
Det er samme som alle :=)
Jeg fikk null
La meg gjette, du hadde ingen TRer eller tegnet deg ikke?
Jeg tegnet uten retter
Er dette synsing eller offisiell guiding fra selskapet?
Jeg føler jeg traff toppen her da jeg kjøpte i euforien her i går. Ja ja, får bare legge denne bort og tenkte på noe annet
Du kan trøste deg med at du ikke var den eneste!
Noen kjøpte på nesten 40kr for et par uker siden.
kunne vært verre
Skjønner meg ikke på denne biotec euforien jeg… er vel ikke nyhet heller at Trump er kritisk til big pharma?
Og noen unnlot å selge på rundt 40
Kjip dag, men verden går videre. Trump knekker ikke biotek, det er det uteblivende resultater som evt gjør.
Edit: noen og enhver trenger en vekker…
Angrer på kjøp i går jeg også. Vurderer å selge meg ut om jeg går break even og håpe på lavere inngang. Skulle holdt meg til teorien min om å kjøpe etter emiaksjene kom på markedet men - det er ingenting fundementalt som sender kursen ned nå, bare en dårlig tale fra Donald Duck. Tviler på han får gjort noe av det han kjefter og smeller om
Solgte i går de jeg hadde… klar for kjøp igjen og jeg tror ikke jeg er aleine om det…
Når konmer emisjonsaksjene?
Noen som vet om FOF er tomme, var kun en liten post son gikk igår
Emiaksjene kommer 20 januar
Jeg vurderer å selge ut om den kommer opp 2 kr igjen. Venter da heller til 20.01.
Tror jeg sitter.
Ikke noe har forandret seg, bare kjipt å se penger renner ut, kortsiktig…