emiaksjene kommer den 20 januar… men beløpet for tegningsrettene blir trukket i dag. Tar jeg feil ?
Sitter også rolig. Har jo heller ingen aksjer å selge for øyeblikket.
har selv bare 90 aksjer igjen…
Mener det trekkes 16.januar, ble endret. Hvis du vil være 100% sikker kan du se lenger oppe i tråden.
Snøvær og griseføre i deler av Rogaland!
takk skal du… alltid litt nervøs om noe har gått galt
Alltid!
tror på en liten trade igjen på pcib…
RT 18.90, blir det dagens høy eller kan vi få et lite rally igjen?
Tror det er mye emi aksjer som skal ut, dumpen av pumpen.
men dt er ikke før neste fredag
Ser mer på markedsverdien enn på kursen. Da forstår man at man har muligheten å bli med på bobleferden før det er blitt en boble. Eller eventuelt en suksess da. Uansett så tror jeg vil vil se bobletendenser her i 2017.
Ser ikke ut som rally… Nei… Men jeg hamstrer…
Det som går ned skal også opp… kjøper alltid når aksjen blør…
Trendkanalen er tegnet opp med en hypotese om at det kan komme en liten reaksjon ned på mandag når emisjonsaksjene kommer, men så setter vi kursen nordover.
Avhengig av hvordan de får tillatelse til å legge opp det regulatoriske løpet for gallegangskreft, så kan vi fint se en tre-firedobling og mer i løpet av 2017.
Hvis det kommer en partneravtale med payout for vaksinelisenser så kan man trygt doble potensialet oppå det igjen.
Tror det blir litt kjøp her da
det er få aksjer jeg har tro på kan matche funcom i et stort suksess scenario for CE.dette er en av dem.blir veldig spennende neste uke. det nomale er litt ned, men nyheter kan komme som forandrer forventet kursutvikling.
Funcom gevinsten skal inn her. Satser på sitte med rundt 10k aksjer når jeg er ferdighandlet. Det er det jeg anser som forsvarlig mtp. min risikovillighet i denne aksjen. Vil da ha ønske om 50+ kr aksjen før jeg selger. Mulig selge halvparten på forrige topp og sitte med resten “gratis”. Hm…
Men helt enig med @Morti - tror PCIB fort kan bli årets “Nano”
Tenker det samme: kjøre inn noe av nedsalget i Funcom inn i en PCIB trade.
Men må tilstå at jeg er usikker på Funcom salget fredag…
Du er ikke alene om det! På mandag får vi vite om vi var smarte eller dumme
Tror mange skal ha quick win på emi aksjene, denne er billigere om et par dager, vent å se! :=)
Begynner det å bli kjøpstidspunkt nå?