Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Ser noen har reden lagt inn analysen fra Artic. Likevel la den være. TP 58 NOk er vel ikke ille.

1 Like

Og så topper Investtech det hele med en positiv TA og da ser vi 15-tallet ASAP.

1 Like

Det som egentlig sies mellom linjene (slik jeg leser det) er at matematisk må vi justere ned kursmålet slik at det tilsvarer tidligere vurdering - men likevel har de ikke bare redusert finansiell risiko, de har også tatt grep som ytterligere forsterker caset. MEN dette er ikke tatt med i vurderingen denne gangen…

3 Likes

Ser ut som Stuffers har kommet ørlite ned i sin vurdering verdien av pipelinen, trolig som følge av utsettelsene vi har hatt. Men det er jo mikroskopisk og kun av akademisk interesse. I bunn og grunn står hun på vurderingene som hun hadde i februar. Viktig å merke seg nå utover er at gitt at vi ikke får flere utsettelse, vil kursmålet øke ettersom vi kommer nærmere launch. Alt annet likt. Dette fordi diskonteringen blir mindre når vi nærmer oss de projiserte inntektene.

Back of the envelope:

6 Likes

Helt konkret, hvilke positive oppdateringer snakker hun om? Kom det noen nyheter i forbindelse med emisjonen som var bedre enn forventet?

2 Likes

Kan det være hun tenker på det som ble kommunisert rundt mulige asiatiske sites?

2 Likes

Endringer siden sist er vel at fire har passert safty i extension studien og at pivotalstudien startes opp med inntil to behandlinger.

1 Like

Husk at Per Walday og Susanne Stuffers har en god tone, så ser ikke bort fra at hun er meget godt informert.

3 Likes

God tone som om dem har noe på gang? :joy:

Meget tynn salgsside her nå! Kun 37k på salg, kan knapt huske å ha sett så lite salgsvilje.

Jeg tror tipset mitt om kurs på 27-28 i ettermiddag går inn.

2 Likes

Hehe, det vet jeg ingenting om!:wink:

Neida, men hørte bare på en eller annen presentasjon at han bare refererte til henne som ‘‘Susanne’’ og at hun nesten hadde engasjert seg i Pcib på eget initiativ. Min tolkning av det hele altså.

1 Like

Jeg ligger inne med kjøp på 23 tallet, er vel bare å gi opp den.

2 Likes

Tror at hvis en skal ha aksjer, så bør en kjøpe på selgers NÅ.

Eg tenkte på mest på PW anslag på antall pasienter(var det 90-100 stk?) som skal igjennom før interimanalysen vil bli foretatt.

Et engasjement og initiativ som antakelig skaffet Arctic en god andel av emisjonskostnaden på 19 millioner kroner. Verdt å holde en hyggelig tone da.
Antyder ikke noe ulovlig her, men er greit å huske hvem som er kunden og hvem som er selgeren i forholdet.

Betyr dette at de store er ferdig med å handle, og blitt passive deltagere i vente vm? Eller er de ferdig å kjøpe og makta er klar for å jokke opp kursen jevnt og trutt?

1 Like

Straks på 27 tallet som spådd!

3 Likes

Kan du ikke spå 54 før jul? hadde passet meg bra…

3 Likes

Er antakelig også svært positivt at disse var hos Oslo cancer Cluster i går og fikk omvisning i lab.

Northern Future Forum was an annual,[1]informal meeting of prime ministers, policy innovators, entrepreneurs and business leaders from the 9 nations of Denmark, Estonia, Finland, Iceland, Latvia, Lithuania, Norway, Sweden and the United Kingdom.

2 Likes

Gleder meg til november :slight_smile:

3 Likes