Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Ser ut som «Investor» får rett i ettermiddag: 27-28 kr?..

1 Like

Æsj. La inn kjøp nede på 23 tallet i dag for å øke beholdningen med 15%.

Jaja, da får jeg beholde de i «krigskassen» enn så lenge.

1 Like

Har de ikke Q3 13.11 også? De gir jernet i november =)

3 Likes

https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/PCIB.OSE/overview

Sett indrag på 3 år.
Er det ikke en hode/skulder formasjon som er dannet det siste året ca.
Hodet og begge skuldrene består også av hode/skulder formasjoner.

https://www.google.com/search?q=utviklingen+etter+hode+skulder+formasjon&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjJw7O_6LDeAhWLCiwKHfWWCCIQsAR6BAgAEAE&biw=1280&bih=607#imgrc=LK06ohEnbDxqFM:

Trekker en opp halslinjen og måler H så ligger den på ca 10 kr.
Sånn ca så ser det vel ut på 3 års trenden for PCIB at kursmmålet NOK50 vil være rekylen opp de neste månedene?

2 Likes

Hvis ikke en veldig sterk børsdag + Stuffers analyse ikke er nok til å få denne i nærheten av 30, da ser det mørkt ut for aksjekursen.

Får håpe den stiger jevnt og trutt fremover da :slight_smile:

1 Like

rRcl2UV

1 Like

Nå skal vi vel ikke forvente mirakler basert på en analyse om ikke er oppdatert særlig mye. Men det er jo lov å håpe at de mørkeste tidene er lagt bak oss.

2 Likes

Nå skal det vel ikke akkurat mirakler til for å passere 30 kroner da.

5 Likes

Radium

Episode 63: Vaccibody med CEO Martin Bonde

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-63

1 Like

IKKE SELG PCIB… vi skal oppover, la kjøperne slite, og shorterne svette…

2 Likes

Er det noen som har sett noe spor etter analysen på Hegnar, eller E24? Når analysen på BGBIO kom ut ble det vel laget en “stor sak” ut av det, men jeg har ikke sett spor av analysen andre steder enn her og HO…

2 Likes

Hadde vært kanon om de kunne lagt den ut på Hegnar el. lignende?:pray:

1 Like

Er jo ingen ny analyse da… bare en oppdatering basert på antall nye aksjer.

Det er vel ganske typisk at vi ikke hører noe. PCI Biotech er oversett av finanspressen.
Men det er forsåvidt greit. En dag smeller det og da skal alle ha…

5 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Snoeffelen (1971 likes)
  1. @StockDZ (1107 likes)
  1. @Investor (797 likes)

Resten av topp 10:

  1. @JAXI (762 likes)

  2. @Savepig (661 likes)

  3. @InVivo (598 likes)

  4. @abacus (475 likes)

  5. @Don_suger (475 likes)

  6. @FiloD (450 likes)

  7. @laplagam (445 likes)

Gratulerer!

4 Likes

Hadde det ikke vært en bedre ide og gitt disse fantastiske skribentene 1 mnds gratis insidermedlemskap eller lignende . I stedet for dette barneskirenntet.

4 Likes

Heler barneskirenn enn at gode skribenter forsvinner til et lukket innsider forum.

1 Like

Ja, så var det det med anonymitet. Tar forslaget tilbake. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Uke 46 blir en travel uke for PCIB.

Må komme noen nyheter i november, uansett så er jeg fulllastet med enveisbillett til NORDPOLEN, foreløpig avgang er 2018. Bare å henge seg på :smiley:

6 Likes

Her er Enterprise Value på norske biotech’s per nå. Unner NANO-folket dagens opptur og jeg har kursmål 190 kr på NANO i mine modeller, men oppsiden er så mye større i PCIB, derfor er det der jeg har plassert mine biobucks. Ganske talende forskjell mellom de to per nå, uten at vi skal gjøre dette til et NM i mest underprisede biotech-selskap.

2018-11-01_14-57-26

18 Likes