Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Det vi ser nå er vel Nano-flyktninger?

2 Likes

Det er bare jeg som vet hvem Insidere er, og har ingen interesse av å dele det med noen :slight_smile: Godt innspill å gi de som kommer øverst på pallen gratis Insider :slight_smile:

4 Likes

Vi kan jo håpe de snart kommer tilbake og snart får gode resultater fra f.eks extension studiet.

Det var da et pussig forhold mellom disse fire; selskapet med den nest laveste Enterprise Value er tilnærma dobbelt så stort som det minste, det neststørste dobbelt så stort som det tredje største - og til slutt; det største er dobbelt så stort som det neststørste.

Bortsett fra at alle tar sin plass i denne “magiske” tallrekka, er det nok langt viktigere at alle er biotekselskaper i utviklingsfasen. Pipeline er ulik, markedene de stiler mot er forskjellige. Tid til markedet det samme. Finansieringsbehov ditto osv. osv.

@Investor, oppdater gjerne søylediagrammet en gang i blant.

6 Likes

Det er ganske vesentlig for å få “likes” at man sier det folk gjerne vil høre.
At man så og si “stryker forumet med hårene” og “masserer drømmen” til de som har satset.

1 Like

Ja , det er vel måten å øke antallet insidere på det.Hvor mye er der igjen dersom de beste trekker seg tilbake i denne eksklusive klubben?
Skjer det så må “alle” følge etter dersom dagen skal fylles med et snev av fornuft.

1 Like

Jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg får jo alltid MASSEVIS av likes når jeg kommer med noe form for konstruktiv kritikk som kan tolkes negativt på denne tråden… :wink:

Det jeg har lært er at man kan skrive sin betraktninger (om så negative), men bare avslutte med; “Jeg har investert i PCIB og har kjempetro på at dette blir et bra produkt med masse potensiale” på slutten så er alt tilgitt :joy:

13 Likes

Jeg håper og tror ikke det vil skje. Jeg syns fordelingen er bra nå, de som er virkelig dedikert og ikke orker bais(villig til å betale for mindre støy) trekker seg av og til innsiderdelen. Derimot blir det et rent betalingsforum, så dukker det fort opp et nytt gratis forum.

Jeg har investert i PCIB og har kjempetro på at dette blir et bra produkt med masse potensiale😉

8 Likes

I dag bør vel PCIB få en bra oppgang sammen med resten av biotek?

Eller vil NANO og Bergenbio ta all oppmerksomhet.

På tide at PCIB oppdaterer markedet med noe nytt.

Helt latterlig at vi fremdeles er under emikurs på 30.

Lothian.

3 Likes

Meldingene kommer fra de andre Biotek selskapene, så håper PCIB trekker noen skikkelig store Finnmarksharer opp av hatten snart…:roll_eyes::grinning::pray:

2 Likes

Utrolig vanskelig å være med i vente VM i disse dager da de andre biotec-selskapene stiger. Men når jeg ikke har klart å rigge meg for dette på forhånd, så nekter jeg å selge. Synes at Pcib bare ligger å ulmer og venter på take-off. Prisingen er en katastrofe iflg Stuffers og sjansen for å få gode resultater imminent må vel synes å være gode.

3 Likes

De skal vel være med på BIO-Europe til uken?

2 Likes

https://ebdgroup.knect365.com/bioeurope/

2 Likes

List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:

Pluss Q3, 13.11.

Får satse på at det kommer noe nytt i løpet av november.

4 Likes

Jeg har spredt meg litt i flere biotech-aksjer. Det er umulig å si hvem som vil lykkes til slutt, man kan snakke om sannsynligheter, men som vi alle vet kan terningen også av og til rulle feil vei. Så mesteparten av det jeg har i norsk biotech-aksjer er i pcib, men også mindre poster i de andre.

4 Likes

Bare partnering, trur eg. Men deltagelse på denne og særlig Jefferies, tolker jeg selvfølgelig positivt. Tror de deltar på Jefferies pga gode resultater på vacc og sonderer markedet og legger strategier og muligens partnere. Mrna konfereansen håper jeg på nyheter sammen med en av sammarbeidsparnerene i nac. Esmo i desember håper jeg gir overskrifter over hele verden.

3 Likes

Noen som har en formening om hvorfor analysen ikke er ute? Er det noen restriksjoner fra Arctic på distribusjon?

1 Like

Er vel relativt logisk. Arctic tjener penger på betalende kunder og ønsker vel naturlig nok ikke å publisere den offentlig. Da får de jo ingen kunder…

Den havnet vel ute offentlig ved en feiltakelse sist.

2 Likes

I Februar la Arctic analysen offentlig ut på en link, og så tok de linken ned etter få dager.

Den oppdaterte analysen er nok ikkje vesentlig endret og total verdivurdering er gått opp til 2,2 milliarder fra 1,9 milliarder.

Og kursen har gått fra rundt 60 til 25 i mellomtiden…forstå det den som kan.

Lothian

4 Likes

Gjør ikke også MIFID II at alle slike analyser må betales for?

2 Likes