Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

hehe, skal pcib igjen berge årets avkastning i romjulen :wink:

1 Like

CRO for Pivotal phase II:
https://www.ppdi.com/

2 Likes

What’s CRO?

"2019 is gonna be a fantastic year!"
-PW Q3 2018-

3 Likes

Sa han det??

1 Like

@Columna Contract Research Organisation

1 Like

“2019 is going to be a fantastic year!”

Sa Per Walday den 13.11.2018.

Lothian

Woooow, Can’t wait!!!

1 Like

PW svarer godt for seg. Hvem er den kritiske røsten som snakker nå?

2 Likes

En som har tapt penger så langt.

3 Likes

Gode spørsmål fra salen som presser Walday her nå…

Lothian

1 Like

Karin Staudacher our new Clinical Project Director

https://www.linkedin.com/in/karin-staudacher-0779342/?originalSubdomain=no

2 Likes

At vår nye Clinical Project Director, Karin, har vært med på å dra Xofigo gjennom fase 3 for Algeta til suksess tyder på at PCIB bygger et vinnerlag. Regn med at hun vet hva som skal til.

20 Likes

Når PW var presset på Risk/reward; var han på vei til å si at det var pågående partnersamtaler da? Han tok seg i det, stoppet midt i en setning, og lot “salen” få komme med neste sp.m., og kom ikke tilbake til det.,. :open_mouth:

Hmmm, må høre gjennom igjen senere i dag.

Uanz: Dette var bare bra! Ser ikke annet enn at dette går som vi håper. :+1:

Edit: Partnersamtaler

6 Likes

Syns PW svarer bra og jeg er kjempeimponert over det de har fått til så langt. Vel så tar ting tid men jeg tror ikke vi skjønner hvor komplekst det er å kjøre/starte en slik stor studie og holde myndigheter og andre kontrollorgan tilfredsstilt kontinuerlig.

Gleder meg til fortsettelsen!

11 Likes

La også merke til at han begynte på setningen “partnering” før han ble avbrutt. Må nesten høre om igjen den biten der…

3 Likes

Synes det er befriende at det kommer opp spørsmål ang risk vs reward på den måten. Har vært lite av slike røster sålangt.

1 Like

Syntes PW var Konge idag :kissing_heart:

Bra ? fra salen også :grinning:

Veldig bra presentasjon :ok_hand:

Er veldig trygg på mine aksjer i PCIB nå :blush:

2019 blir fantastisk :partying_face: (PW sine ord)

6 Likes

det var da som bare f… at han skulle avbryte han der da :sweat_smile:

4 Likes

Jeg hadde det bare i bakgrunnen, men registrerte det samme.

Men de skriver jo nesten eksplisitt i rapporten at det er partneralternativer på gang!

‘‘Pivotal phase preparations underway for initiation in first half of 2019
The pivotal study is expected to start during the first half of 2019; the interim analysis of progression free survival (PFS) and objective response rate (ORR) for potential accelerated/conditional marketing approval is expected to be available approximately 36 months after study initiation, while the final analysis is expected at approximately 50 months from initiation. The pivotal study will be executed in clinical sites that first will open in Europe, followed by a roll-out in the U.S. The company’s strategy for the Asian market is to assess different development alternatives, including partnering, and is an ongoing process.’’

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2018/11/PCI-Biotech-Q3-2018-Interim-Report.pdf

4 Likes