Viss dere hører godt etter på R/R spørsmålet så kan det høres ut som det diskuteres med partner?
Hørte det samme, og tror Per er glad han ble “avbrutt” av salen…
Jeg skulle ønske at folk slutter å mase om å inkludere sykehus i asia. Det er mye bedre å konsentrere innsatsen i USA og EU. Færre regulatorer og det er her fimaChem skal til markedet først. Markedspotensialet i Asia er stort, men PCIB skal ikke ta produktet til markedet selv. Det er mye mer effektivt at det store farmaselskapet som kjøper PCIB (eller bare fimaChem) tar den jobben.
Lytt til 01:05:30 -> 01:06:30
https://www.hegnar.no/TV/kvartalspresentasjon/97451591
Irriterende fyr: That means that you did do a R/R analysis. So what is the reward? We know the risk is about half a billion NoK, what is the reward?
PW: So we have not gone out publicly with that analysis and we will not do that because there are partnering discussions… PW blir her avbrutt av en irriterende jævel og det blir ikke sagt noe mere om dette.
Har hørt på webcast men ikke finlest rapporten ennå. Om det kommer en partner som vil dra lasset så gjerne det. Inntil det skjer er pengene og innsatsen bedre utnyttet i vesten. Hold det enkelt.
Nei, men jeg har referert til rapporten fra deg. Asia er et alternativ, da med partner.
‘‘There are partnering…’’ så blir PW avbrutt… 01.06.14 i webcast
Do the math
Faen ta, kunne ikke han som stilte spørsmålet latt PW snakket ferdig da!
Får man inn en partner allerede nå som tar seg av Asia delen av PF2 studiet, så er jo det megabull. Denne partneren vil jo være den som skal markedsføre produktet i Asia når den tid kommer. Takeda eller Astellas Pharma Inc ja takk
Synes det skinner igjennom at de er i partnerdialog om Asia markedet.
Intet ville gledet meg mer enn en noe der den kunne realt reprises på.
PW hørtes veldig irritert ut når han måtte svare på dette. Tiltet nesten. Tar det som et godt tegn!
Ja, enig at denne fyren var litt irriterende. Han snakket jo som om noen hadde lurt ut 500 millioner kroner av bukselommen hans. Men spørsmålene hans var bra, men settingen ble feil.
Minner om at det er er høyst frivillig å eie aksjer i Pcib!
Det ble sagt lignende på forrige Q også etter presentasjonen. Det er bare at de ikke vil avsløre ting de ikke har avslørt til potensielle partnere heller som kan svekke forhandlingskortet.
Jeg synes det er bra at det blir stilt kritiske spørsmål. Hva PW hadde tenkt til å si, er ren skjær spekulasjon, -basert på ønsker.
Dette sier jeg til tross for at jeg eier aksjer i PCIB og har tenkt til å eie de i lang tid.
Dette med “partnering disc…” kan også være ref til det PW forklarer rett før. At partnering discussions var en del av risk reward analysen de gjorde, og at de derfor ikke kan publisere den.
Som du ser, jeg synes en del av spørsmålene hans var bra, men det er feil setting.
Ledelsen i Pcib gjennomfører bare mandatet de har fått fra styret. Den type spørsmål får man ta opp på GF. Blir helt feil å sette PW til veggs under en Q&A setting i forbindelse med kvartalsrapportering.
Det var ikke spørsmål. Det var vel mer en monolog om at PCI Biotech feilet fordi de valgte emisjon istedet for partner, og at de burde skrinlegge VAC og NAC da “andre” som satset på flere platform ikke lyktes med dette. For meg vitner det mer om manglende innsikt og evne til å vurdere selskaper og produkter individuelt. Det hadde uansett etter min mening ikke noe i en kvartalspresentasjon og gjøre, men heller på f.eks. et forum for diskusjon.
100% enig. NACC krever nesten ingen ressurser overhodet, og VACC er snart i nål, er vel satt av ca 25 millioner over 3 år for å videreutvikle produktet. Vel anvendt spør du meg. fimaCHEM er spydspiss, det gjenspeiles jo tydelig i budsjettet!
FimaVacc kommer ikke på ESMO desember da deadline for denne har passert -
men PW sier at resultater vil komme i nærmeste fremtid og vil bli presentert så fort de er tilgjenglige - 2H2018
Skjønner ikke helt dette, mulig de heller vil publisere i en “High End” tidskrift da.