Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Additional 80-90 million will be required to take FimaChem to final analysis!!

1 Like

Helt enig. Det er jo dette PCIB gjør nå med å satse på gallegang, så kan man etter det gå for andre indikasjoner (fimachem). At vi utforsker potensialet innen vaksine og nukleinsyrer med en total bruk av penger på linje med hva andre biotec-selskaper brenner i kvartalet, plager meg overhodet ikke. Om resultatene fra vacc nå blir veldig gode, da snakker vi potensielt utlisensiering og løpende inntekter fremover. Synes dette var en veldig bra presentasjon.

6 Likes

Han sa også at de ikke guider på dette, så jeg tror du har rett. Anerkjente vitenskapstidsskrifter er stedet der funnene vanligvis skal offentliggjøres først. Melding til markedet kommer sikkert samtidig som publikasjon.

2 Likes

Ja, men da vet man om det er en suksess eller ikke. Er det en suksess, er det veldig lite penger for partner å stille med, eller evt. hente inn i en rettet emisjon.

Edit: Så kan man jo spekulere i om dette er et tidspunkt nederlenderne ser for seg å komme inn med litt mer tyngde. Men det vil i så fall være til en helt annen kurs enn nå, så mange prosent blir det ikke.

1 Like

that is only a thing that will come into play if the iterim analys at 36 months fail and they have to go all the way with the study, 50 months

2 Likes

Exactly!

1 Like

Tror fremdeles at studien må fullføres, uavhengig av hvordan det går med interimen.

1 Like

Blir interimen en suksess blir det partneravtale, og sånn sett er man i mål.

1 Like

hææ!!! er det en suksess ved iterim avlesningen ved ca 36mnd. får de direkte markedstilgang gjennom AA accelerated approval og trenger ikke hente noen mer penger. Studiet kan dessuten bli stoppet av IDMC: Independent Data Monitoring Committeemed oxo før dette og en AA som resultat av det.

5 Likes

Ja selvfølgelig men det blir samtidig med full markedsadgang gjennom AA

2 Likes

PW said it two time that the Special investor has deep pockets and extensive network, so just wondering how we can take advantage of such resources.

by the way I think PW has opened up quite a lot today compared to before, management understands investors frustration and knows he has to deliver good news in the near term. PW also mentioned that the fundamentals got better with the de-risking as well as still retaining the company value within the shareholders.

4 Likes

Det blir ikke gratis selv om det er vellykket. Men disse 80-90 millionene er altså ikke et problem overhodet på det stadiet.

2 Likes

Jepp.

Hvis de får AA ved iterim avlesningen så vil man jo få betalt for behandlingen av resterende pasientpopilasjon av studiet…

iallefall sånn jeg har fortått det !?

Da tror jeg den resterende pasientpopulajsonen blir veldig skuffet…

Altså; jeg tror ikke det er sånn.

Setter meg på et fly nå så får komme tilbake i morgen. Mye spennende å fordøye her. Tenker å oppdatere Kaplan-Meier plott og etterhvert hele analysen.

7 Likes

hvorfor det, ikke de som betaler for sin egen behandling!
De vil jo bli kjempehappy , da de vet at den behandlingen de skal få har gode resultater

Key takeaway i dag må jo være at det er åpenbart at det forhandles om partner i Asia. Så er spørsmålet om klarer å lande en avtale som er fordelaktig for oss aksjonærer.

1 Like

Maa si jeg er very happy over den ïrriterende" fyren. Jeg forstaar dere ikke helt. Det er flott at folk stiller vanskelige spoersmaal, selv om Per ikke liker de;-))

Her fremtvang han ett svar, som forteller oss at alt gaar paa skinner i PCIB. PCIB har nok flere mulige partnere for haanden, og naa bekreftet PW at det er forhandlinger paa gang. Hvor langt de er kommet, eller om det er snakk om store eller smaa, vites ikke, men dette var uansett fantastiske nyheter. Og det maa vi vaere kjempehappy for. Istedenfor skrive at denne fyren var veldig irriterende? For BIOTEC selskapene er langt fra aapne nok med aa gi nok informasjon til EIERNE!

Haaper inderlig vi snakker om en partner som vil satse paa aa utvikle flere fimaChem medisiner. F.eks, for bukspyttkjertelkreft og spiseroerskreft, alternativt lungekreft, og at vedkommende selskap minst spytter inn 1 milliard kroner. ++

I tillegg til dette, vet vi at vi selv har penger paa bok i en 3-4 aars tid. Og det like foer fimaNac og fimaVacc er i ferd med aa ta av.

Naar det gjelder disse, er det ganske sikkert partnering paa gang der og. For naar annerkjennelsen for disse to forretningsomraadene foreligger, kan PCIB fort bli den hotteste pharma poteten i verden, med hva det maatte bety for kursutviklingen. Tipper vi lander slik at det paa flere omraader ikke blir mulig og skape konkuransedyktige medisiner, uten aa benytte seg av vaar leveringsteknologi. Dette kommer, for leveringsteknologi er fremtiden. Ikke vaer i tvil om det. Og saa langt tilbyr vi den beste.

PCIB vil snart bli verdt mellom 50 og 100 milliarder kr;-))

7 Likes

Største årsak til hvorfor ikke er vel at det er et pivotalt fase 2 studie. Hele formen på det er en fremskyndet måte å nå markedet på, og totalen av det er hva som kan gi EAMS/AA. Når det er sagt vet jeg ikke at en kan utelukke mulighter på interim-avlesning. Men vil anbefale investerings-strategi rundt at ting går til endelig analyse, og heller bli positivt overrasket.
PFS some primary endpoint og OS som secondary endpoint trenger modningstid for å dokumenteres i en signifikant gruppe.

1 Like