Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

N= :poop: :joy:

1 Like

Husker dere MRTmicro , hehe.
Spennende gamle tider men det gikk ikke så bra , mildt sagt.
Det gikk rett til helvete for full musikk.

Så kom bl.a bionor .
Når en tufs som meg så at det aldri kunne gå godt og prøvde å advare så ble jeg verbalt truet med at de nok kjente til hvem jeg var og …ja , det var trasige greier.

Mange gode kandidater ellers har gått i bakken etter knockout mest fra finansieringene stopper opp.

10% sjanse opprinnelig for å lykkes…et fordelaktig utgangspunkt for de som skal redde verden fra griske og kalde investorer som skal plyndre de nye investorene uten erfaring.
Det er en salig mix med mange rare sjeler i dette spillet :slight_smile:

Men der er noen sannheter som består:

-Vi grådige spekulantene er grunnen til at der er medisin å få kjøpt.

-Innsatsen du legger i dette spillet har sjansen for å endre livet både den ene og den andre veien.

-Svært mange taper investert kapital og får en skadeskutt sjel med på kjøpet.
Vær ops på dette …at en vet ikke hvor sterk en er mentalt før en testes.

-Så er der mange blandt oss som hopper av tidelig på profittens vei.
Altså , hvorfor utsette seg for ekstrem-risiko og hoppe av for småpenger?

Personlig har jeg vært på børsen mange år nå og det rare er at jeg må konstatere at jeg overhode ikke er imponert over min egen innsats . lærekurve og disponeringer.

Det var litt av historikken.

Jajaaaaja-sann.
Denne gangen er det PCIB som skal gjøre susen.
Hva er anderleis denna gången då?

Personlig:
-Innen biotek…jeg er blitt full klar over hvor lite jeg kan og forstår.
-Jeg satser hardere

Generelt:
-Jeg holder meg innen radforsk sine kandidater.
-Jeg stoler på infoen i podcasten til einarsson.
-Jeg følger tett og agerer raskt for hele tiden å være innen de selskapene som anbefales av de beste skribentene på disse anonyme debattforumene.
-Jeg legger all personlig uenighet bort og følger guidingen til snøffelen slavisk.

Dette er ikke noe fasit på oppskriften for å lykkes men den har skapt en ny hverdag for meg personlig.
Det har virkelig kastet godt av seg :slight_smile:

Slutt med å bruke all energi på å gå i forsvarspossisjon og predikering av egen kandidats ufortrettelighet og les hva de utvalgte sier og mener.
De utvalgte som “nesten” aldri tar feil og aldri “taper” en diskusjon.

Men fremfor alt , ikke ødelegg sjelen din med å tape mere enn du klarer å bære.

God helg og husk at den ansvarlige for resultatet ser du i speilen.

(har investert 2,3 MNOK i PCIB pr dags dato så dette er blodig alvor)

25 Likes

Tapte selv en hel del på MRTmicro, men egentlig først og fremst indirekte. Solgte andre ting for å kjøpe Opc fra 80 kr og ned til 32 kr, men beholdt MRTmicro. Litt senere var Opc oppe i 2500, og jeg kunne sittet med en hel del mer om jeg hadde hatt hjerte til å kvitte meg med MRTmicro.

Spurte forrige dagen om ikke PCIB maate vise til gode extension resultater for aa skape gode P2 resultater, som er ett randomisert studie hvor ikke bare stadium 1 er med, men og 2,3 og 4…

Det er selvfoelgelig bare tull, for naar foerste del av fase I viser mye bedre resultater enn hva dagens godkjente behandling gjoer. Vil den selvfoelgelig vise bedre resultater enn hva dagens godkjente behandling gjoer i alle kreft fasene.

5 Likes

Ja, nå er det cohort4 for alle penga :grin:

3 Likes

Den behandlingsoptimerende teknologi hos norske PCI Biotech har tiltrukket sig så meget opmærksomhed hos Bavarian Nordic, at det danske selskab nu vil teste, om de også kan optimere

…at de også kan…

13 Likes

http://investors.rxipharma.com/static-files/daaac54e-5cbf-4ec2-8f42-57673077952c

Side 10

"Synergy confirmed;
preclinical studies
underway.

Skal man tro hva en leser?

7 Likes

pdf-en er fra april?

medwatch-artikkelen fra august?

Å gå fra preklinisk til klinisk tar nok litt tid, så forhandlinger pågår sikker nå.

Mener også PW hintet til att vi kan få nyhet/er fra fimaNAc partner/e om ikke alt for lenge.

Ja,det er ikke nytt stoff.
Grunnen til å henvise til dem er et forsøk på å få en føling med om der er noe som indikerer at der er gode synergier innen fimaNAc.
RXI skriver det jo rett frem.

5 Likes

“Sjølleverende”, men likevel kan det se ut til at RXi trenger litt hjelp i leveringsprosessen. Interessant.

PCIBs prekliniske samarbeid gjelder RXi’s sd-rxRNA (self-delivering RNAi) og hvilke synergier PCI-teknologien kombinert med sd-rxRNA kan gi*

Om dette sjølleverende RNA’et skriver RXI i en fersk poster (publisert den 8. november 2018):

“We have developed a new class of stable, self-delivering RNAi compounds (sd-rxRNAs®) that incorporate features of RNAi and antisense technology. sd-rxRNAs, demonstrate potent activity, stability, and are rapidly and efficiently taken up by cells.”

http://investors.rxipharma.com/static-files/522e82a6-95db-411b-8c69-41648a56a062

På RXi’s eget nettsted presenteres sd-rxRNA slik:

" RXi Next Generation Therapeutic Platform: sd-rxRNA®

A successful RNAi health portal online therapeutic platform includes stable, specific and potent RNAi compounds and the ability to deliver these compounds to the tissue(s) of choice. One conventional solution to the delivery problem involves encapsulation into a lipid-based particle, such as a liposome, to improve circulation time and cellular uptake. Scientists at RXi have used an alternative approach to delivery in which drug-like properties were built into the RNAi compound itself. These novel compounds are termed ‘self-delivering’ RNAi compounds or sd-rxRNA."

http://www.rxipharma.com/technology/sd-rxrna/


8 Likes

Mulig denne har vært lagt ut før men denne tråden er så stor at jeg aldri kan tenke meg at vi leser mer enn det som har kommet av innlegg i løpet av de siste timene eller maks 1 dag.

Ny godbit og bekrefter det vi allerede vet, nemlig at pci teknologien er utrolig potent og at vi med minst 51% sikkerhet sitter på gull gåsa med fimaCHEM.

Bare så synd det tar så lang tid å klekke egget :joy::joy::joy:

4 Likes

«Fotokjemisk internalisering, PCI, er en ny og lovende behandlingsmetode for å omgå dette ved målrettet levering av cellegift eller andre virkestoffer inn i kreftcellene. PCI gir i tillegg effekter ved ødeleggelse av blodårene inne i svulsten og immunaktivering.
Leiomyosarkom, en sjelden kreftform i bløtvev, er meget motstandsdyktig mot tradisjonell behandling. PCI gir betydelig effekt også i denne typen kreft…»

Immunaktivering=abscopal effekt??

5 Likes

japp

3 Likes

Det begynner og naerme seg fimaNac og fimaVacc resultater. Noe som kan snu opp ned paa hele verdens kreftbehandlingsregime. Greier nesten ikke aa vente’-))

5 Likes

Det sa du for 1 år siden også :joy::joy::joy:

2 Likes

I fjor vaar var det IGGk vi ventet paa, men saa kom utsettelsene med extension studiet, og folengelse av topp 10 BP fimaNavc avtalen. . Denne gang er det igjen fimaNac og fimaVacc vi venter paa. En fimaNac forlengelse kan selvfoelgelig skje igjen, men jeg tror topp 10 BP begynner aa bli klare for klinisk action;-))

Og kreftvaksine studiet taler for seg selv. Jeg haaper inderlig at PW’s strongs respons betyr at vaare partnere vil tegne kliniske avtaler. Tenk hva det vil bety for PCIB, hvis store deler av krefimmunolgi markedet finner ut det vaar leveringsteknologi er veien og gaa hvis de skal ha noen som helst sjanse til aa lykkes…Vel, innen en maaneds faar vi svaret.

8 Likes

Here is the full article

18 Likes

Bavarian har jo mye som er godt i gang med CV301 som PCIB fimaNac forhåpentlighvis kan hjelpe dem med.

image

5 Likes

Medwatch har gode artikler ja , uten tvil.
De har svært ofte nye opplysninger i sine artikler.
Det at PCIB og Bavarian skal sammarbeide innen vaksiner (dersom dette stemmer) er nytt for meg ihvertfall.
Trodde det annonserte samarbeidet var innen fimaNAc ???

https://globenewswire.com/news-release/2018/09/18/1572694/0/en/Bavarian-Nordic-Announces-Initiation-of-Phase-2-Trial-Evaluating-the-Combination-Therapy-of-CV301-and-Atezolizumab-in-Bladder-Cancer.html

“CV301 is administered in an innovative manner designed to generate a potent and durable T-cell response. Patients receive an enhanced priming regimen of the highly attenuated, non-replicating vaccinia virus MVA-BN-CV301 in 4 different injection sites on days 1 and 22, followed by boosters of the recombinant fowlpox virus FPV-CV301 at tapering intervals throughout the two years they are receiving atezolizumab.”

“non-replicating vaccinia virus MVA-BN-CV301”

Skal PCIB inn på området virus gjennom samarbeidet med Bavarian ???

6 Likes