Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

I don’t know, and I don’t expect to get a clear answer from Pci biotech about this (remember company answer about PCInano posted by @JAXI)

However, I believe this is already a derivative of fimavacc and fimanac

3 Likes

What did they say about PCInano?

2 Likes

6 Likes

Driver Kristian Berg altså et prosjekt som er en potensiell konkurrent til FimaVacc?!

Utenkelig. PCIB teknologien innen Chem, Vacc og Nac er mer enn nok for PCIB per i dag. Om PCIB vil utvikle Nano stiller de sannsynlig først i køen. First thing first. Utvikle Chem, Vacc og Nac. Om PCIB blir 50 milliard selskap som nevnes over vil organisasjonen kunne vurdere Nano krefter?

1 Like

Må skille mellom grunnforskning og kommersielle plattformer.

1 Like

Dyktige mennesker.

Dette er ikke konkurranse men bekreftelse på at PCIB har ekstrem dyktig kompetanse.

PCIB har vistnok førsteretten til å erverve resultatene fra en gruppe som forsker innen området. Husker ikke detaljene

Overstående omhandler jo hjernekreft

4 Likes

Tenker at denne PciNano/Nanovax teknologien vil være aktuell å ta ett skritt videre når man har fått FimaVacc analysen på plass samt fått noen utliseringsavtaler.
Kan jo tenkes det blir iøpet av 2019 :hugs:

Dette sier jo PCIB om veien videre for FimaVacc ref.Q3 presentasjonen:
Aim is to out-license the technology on non-/semi-exclusive basis
opportunity to develop own vaccination products

2 Likes

Mulig jeg koker supp på en spiker her, og jeg vil gjerne høre flere argumenter for at det jeg gjør det, men EU-prosjektet ligner veldig på FimaVacc (levering av “Dendritic Cell targeted nanovaccines” ved hjelp av lys). Så selv om dette er langt unna en “kommersiell plattform”, så skurrer det veldig for meg at dette er noe Kristian Berg holder på med på egen hånd uten PCIB. Skulle i så fall likt å ha en tydelig forsikring om at PCIB faktisk har en førsterett til dette (til en pris?), og at dette ikke kan bli en ny spin-off en gang i fremtiden.

Er det ikke slik at PCIB har first refusal på alt som kommer fra KB sin forskningsgruppe ?
Mener det er skrevet tidligere.

1 Like

send en mail til [email protected] og spør om ett utfyllende klart svar på dette :slight_smile:
(håper du deler med oss når du får svar) :wink:

1 Like

Denne diskusjonen blusser opp iblandt.

Min mening er at det hele ligger så langt frem i tid at det blir nokså teoretisk å opparbeide angst 10 år før det hele vil kunne starte i klinisk DERSOM det virker.
Skal man snakke om konkurranse så ser vi nok verre ting en dette.

“Vi håper å kunne gå i gang med kliniske utprøving innen ti år – noe som er ganske raskt for denne typen forskning, sier Berg.”

TTT , det viser denne artikkelen.
Men selv om den er fra 2010 så er jo innholdet forbløffende og lyder kjent fra resultatene fra fase 1 i ggk-studien.
Vil ekstention delen skape en sensasjon uten sidestykke???
Muligheten er der.

2 Likes

NANO kurs 85
PCIB kurs 25

Helt sykt, med tanke på at PCIB var over NANO i en periode i år.

2 Likes

Dette har også vært diskutert hos HO. Kommentar fra StockDZ 3. august :

PW said that PCI biotech does not have right of first refusal for Lumiblast (reference Q1 presentation QA session)

3 Likes

Å bomme på guiding, få lengre timeline, større studie enn planlagt, under par rekruttering og en jalla emisjon koster.

3 Likes

Tilliten til Pcib har nok fått seg en knekk. Og noen lurer nok også på om utsettelsene kan være grunne i dårlige resultater. Men vi har kort tid til resultater blir presentert og oppstart av PF2. Spørs om ikke tilliten kommer tilbake.

Amphinex virker like godt og etter mitt hode enda bedre enn før. Det tar bare så inn i hampen lang tid.

2 Likes

Det snur fort i biotek. For få måneder siden var PCIB voldsomt i vinden og NANO latterliggjort av mange. Nå har vi nesten en omvendt situasjon.

Liten tvil om at det er mangel på ny info og fremgang som gjør at PCIB blir ignorert om dagen…la oss håpe at Walday og co sørger for at dette snart snur.

Det eneste vi kan gjøre er å vente…,

Lothian

5 Likes

Det er vel heller mangel på tillit. Klarer de å levere det de har guidet denne gangen burde de få litt tilbake. :slight_smile:

1 Like

Jepp det snur fort i biotek. Nano fikk også kritikk om tillit. Langsiktighet! Levere resultater og en blir belønnet. PCIB må bare fortsette med slike gode data som leveres! Enkelt og greit😜

2 Likes

Dataene har jo vært gode, problemet kommer når markedet opplevere det som om de har utsatt ting to ganger. Tid er penger.