Flott bidrag!
Nydeligt, no går vi rett opp
nei, bare tuller med salgs kandidaten til invest tech
Spurte RS om 2 ting etter Q3:
-
Hvis vi får AA ved iterim avlesningen (36mnd) så vil vi vel få betalt for behandlingen av resterende pasientpopilasjon av studiet…eller, vil man trenge ytteligere 80-90 millioner for å fullførestudiet (50mnd), selv med AA?
-
FimaVacc dybdeanalysen kommer altså ikke på Esmo i desember - Men vil vi få den innen 2018?
_Takk for din interesse for PCI Biotech. _
1. Estimatet for ytterligere ressursbehov er gjeldende ved en godkjenning per interim, da myndighetene i utgangspunktet krever at studien gjøres ferdig for at godkjennelsen skal bli endelig.
2. Ved Q3 ble det rapportert «expected study completion 2H 2018» og dette inkluderer rapportering av hovedkonklusjonene fra analysen som nå gjennomføres i samarbeid Leiden Univ. Medical Center. Resultatene fra studien vil deretter publiseres i et dertil egnet vitenskapelig forum.
Mvh
Ronny Skuggedal
CFO
Markedet har tydeligvis ikke fått med seg at Hubert har gått ut av rådgivingskomiteen. De tror visst at det er like sannsynlig at han har gått ut pga personlige forhold som at Pcib er i forhandlinger med BioNtech.
Markedet tillegger sikkert mer vekt på investtech sin TA.
Veldig bra.
Svaret på pkt 2 viser jo at de har full kontroll på VACC’n.
Magefølelsen sier at det er rett før vi får denne publisert og resultatene…det er lov å drømme.
Bra initiativ og et oppklarende og spennende svar fra Ronny Skuggedal.
Kan det tenkes at «et dertil egnet vitenskapelig forum» kan dreie seg om en publikasjon i et prestisjetungt tidsskrift?
Selvsagt er det gjevt med en poster på en konferanse, kanskje en oral presentasjon og sogar et late breaking abstract.
Men en publikasjon i Science, Nature, The Lancet e.l er selvsagt i en helt annen divisjon. Særlig hvis det er bortimot jomfruelige data.
Husk at ASH får 5000 påmeldinger, alle helt sikkert av høy standard, hvorav 3000 blir akseptert.
Å få en publikasjon i et prestisjetungt tidsskrift er etter min mening trolig gjevere.
Uansett bra at vi får en «smakebit i julekalenderen.»
Slik som det formuleres kan vi jo nesten si med 100% sikkerhet at resultatene er bra, spørsmålet er vel bare hvor bra? I tillegg er jeg meget usikker på hvordan markedet vil reagere på dette. Tviler på at vi får den kursoppgangen gode resultater her fortjener.
Ferdig i 2018 for deretter publiseres. Det vil vel si at vi får vite om resultatene i 2019. Mener fortsatt en må holde øye med nye konferanser på hjemmesiden. Har stor tro på ekstraordinære greier uansett om det blir tidsskrift eller konferanse. Tipper Pcib vil ha resultatene publisert fortest mulig.
Jeg mener og håper du har helt rett!
Dybdeanalysen burde/skulle vært ferdig allerede, og det at de nå samarbeider med
Laboratory of Experimental CancerImmunology and Therapy
Department of Medical Oncology at LeidenUniversity Medical Center
under the leadership of Prof. Sjoerd van der Burg.
ser jeg på som ett voldsomt kvalitetsstempel
Og man kan jo spørre seg selv , hvorfor engasjere/ starte ett samarbeid med disse nå!?
Som det stod i FA artikkelen, som ble gitt ut dagen etter Q3
PCIB har tiltrekket seg interessen til en ledende ekspertgruppe som blir sett på som en internasjonal spydspiss innenfor Immunterapi.
Noe som vil gi denne Analysen den tyngden og kvalitet som den gjerne trenger for å kunne bli publisert i nettopp Science, Nature, The Lancet e.l
Den kan komme til å virkelig sette FimaVacc på verdenskartet
Kanskje en ide og være obs på dette forholdet og ha kapital tilgjengelig.
Vi har alle muligheter til å slå markedet ved publisering av gode vacc resultater og tror også at markedet vil bruke noe tid til å forstå.
Altfor mye spekulasjoner nå, og ikkje et pip fra PCIB.
Nå må de snart komme med FLERE oppdateringer.
27 handler, 20k i volum og kurs på 25-tallet sier det meste om ståa i markedet…apati.
Og slik har det vært i 1 mnd (og i 2 mnd før dette, et uforståelig kursras).
Det er 11 mnd siden den siste virkelige godmeldingen fra PCIB…på høy tid med en ny en.
Lothian
Godt poeng det, men på disse nivåene kjøper jeg alt jeg kan uansett.
De har vel oppdatert det de kan og mer til synes nå eg. At ting tar tid vet vi. De kunne kanskje satt inn mer ressurser og prioritert annerledes tidligere. Men de kan ikke bare komme med flere oppdateringer. De kommer når de er klare, og vi vet hvordan ståa er på alle områdene.
Det er bare å vente. Det kommer ett rush jan-april. 2019. Da tipper jeg vi har kurs 80++
Så hender det jo også at det kommer positive overraskelser.
Men @Lothian, på Q3 kom det frem masse gode nyheter i mine øyne.
- Bekrefta fantastiske resultater fra FimaChem
- PF2 bekreftet on track, studieoppsett klart, kartlegging av sites/sykehus, PDD engasjert i oppfølgingen av valgte sykehus, for maksimal rekruteringshastighet.
- En strategi angående mulig partneravtale for Asia allerede ved oppstart av PF2 siter i denne regionen.
FimaVacc - som nevnt over
FimaNac - har vi oxo snakket mye om de siste dagene hær på forumet -
husk man har ikke 6 mer eller mindre store samarbeispartnere i årevis med en leveringsteknologi som ikke funker
Helt uaktuelt å selge noe som helst, har derimot overtegnet i emisjonen og kjøpt flere tusen under 30.
Men etterhvert må vi kunne forvente at PCIB leverer noe som markedet oppfatter som strengt positivt, og som kan rette opp det takraset vi har sett siden 24. august.
Og noe som gjør PCIB interessant igjen.
Siste handel var på 18 aksjer…det er jo bare til å le av.
Handelen i NANO er 20 ganger høyere.
Det må være lov å forvente bedre fra PCIB. I dag, om én uke, om en mnd, om ett år…
Lothian
Nei, det er ikke dette som blir kommunisert.
“2.Ved Q3 ble det rapportert «expected study completion 2H 2018» og dette inkluderer rapportering av hovedkonklusjonene fra analysen som nå gjennomføres i samarbeid Leiden Univ. Medical Center. Resultatene fra studien vil deretter publiseres i et dertil egnet vitenskapelig forum.”
Det som Ronny og Per har “expected” det siste året har det ikkje vært særlig grunn til å tro noe særlig på.
De to burde nå konsentrere seg om å levere mer og “expecte” mindre.
Lothian
Hei, det er vel best å rette opp skriveleifen din? En spyspiss er vel noe annet en en spydspiss?
Selskapet har levert solide resultater i lang tid. Det er alle enig om?!
Det har vært noen mnd utsettelser. I biotek tar ting tid.
Ansatte, ledelsen, styret og advisory board har så langt gjort en glitrende jobb med PCIB teknologien Chem, Vacc og Nac.
At investorer synes kursen er latterlig lav får de gjort lite med annet enn fortsette levere resultatet og da kommer det av seg selv, plutselig.
Egentlig er det investorer/aksjonærer som ikke har gjort hjemmeleksen😜?