Jøss, der passerte PCIB tråden 1000!
Snublet over denne på YouTube, gammel men en grei innføring synes jeg:
Jøss, der passerte PCIB tråden 1000!
Snublet over denne på YouTube, gammel men en grei innføring synes jeg:
Nå fikk jeg plutselig mine emisjonsaksjer inn på Nordnet-kontoen! Trodde ikke de kom før i morra.
Er du sikker på at de kan selges?
Ser sånn ut ja, men har ikke tenkt til å prøve
De ligger der hos meg og.
Kan dere selge aksjene deres allerede i dag altså? Jeg sitter klar for å ta i mot
Ser de ligger i VPS til oppgjør, men får de ikke inn i supertraderen til SKBN
Joda du skal få mine…
Det blir nok litt som vanlig. Stort salgspress 09:00 for så å legge seg rundt 12-14kr utover dagen. Tror ikke vi kommer over 14kr igjen før tirsdag/onsdag, og tror rallyet opp mot 20kr igjen kommer rundt 26. januar -30. januar. Om vi ser sterkt kjøpspress 09:00 ser jeg for meg en mer humpete tur opp mot 19kr og ned til 14kr i de neste dagene, potensielt et rally over helgen. Begge mine scenarier sier at om kursen er under 15kr ved start er det verdt å kjøpe her. Regner med at et av de to utspiller seg om jeg kjenner aksjen rett. Noe den forøvrig har vist at jeg ikke gjør godt nok Jeg har satt av litt til kjøp ved start i allefall, så får vi sjå. Lykke til med strategiene deres! Ser for meg 30kr+ ved neste store nyhet.
Emiaksjene er tilgjenglig, men ingen salg? Da tror jeg det raskt kan gå oppover
selg selg selg …
Nå har vel mangen betalt mye for rettene sine, på aksje kjøpt underveis, dvs mangen har høyrt snitt på emiaskjene sine, kan den gå raskt opp herfra ?
Kan være spennende å følge
Yesss!
Kjøpte mine siste i går på 17,80 før den falt mot 17kr, men kan nok være lurt å ha is i magen.
På den annen side er oppsiden og risikoen stor så…?
Jeg er fornøyd med å være inne.
Kaste kodebrikken nå?
Fikk emi-aksjer i dag, og mitt snitt er nå litt over 11. Fornøyd med det etter inngang rundt 18.
Like greit. Den teknikken her som flere sverger til å være meget positiv til et case på lang sikt, men vil ikke kjøpe en eneste aksje før kursen er gått litt ned er en farlig strategi. I det lange løp er det nok bedre å kjøpe litt med en gang og så kjøpe mer litt senere. Det gjør jeg.
Alle som ventet på fall, kommer løpende np ser det ut til
Har ikke nok fri kapital til å gå inn med mer, så foreløpig blir det bare å vente på monitas og samtidig nyte en eventuell oppgang.
Har fulgt med siste uken, 16-tallet glapp for meg…trodde jeg muligens tabba meg ut i går…
La ut kjøp på 15,80 i går og 16,80 i dag, som ble for lavt.
Håpet på en litt kraftig, kortvarig dupp som aldri kom.
Ser litt an de neste par timene før jeg løper etter.
Selv etter emisjone er det knapt aksjer i selskapet, er det ikke nå 24 millioner aksjer ?