Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Jøss, der passerte PCIB tråden 1000!:birthday:

Snublet over denne på YouTube, gammel men en grei innføring synes jeg:

Nå fikk jeg plutselig mine emisjonsaksjer inn på Nordnet-kontoen! Trodde ikke de kom før i morra.

1 Like

Er du sikker på at de kan selges?

Ser sånn ut ja, men har ikke tenkt til å prøve :stuck_out_tongue:

De ligger der hos meg og. :slight_smile:

1 Like

Kan dere selge aksjene deres allerede i dag altså? Jeg sitter klar for å ta i mot :money_mouth:

4 Likes

Ser de ligger i VPS til oppgjør, men får de ikke inn i supertraderen til SKBN

1 Like

Joda du skal få mine… :wink:

2 Likes

Det blir nok litt som vanlig. Stort salgspress 09:00 for så å legge seg rundt 12-14kr utover dagen. Tror ikke vi kommer over 14kr igjen før tirsdag/onsdag, og tror rallyet opp mot 20kr igjen kommer rundt 26. januar -30. januar. Om vi ser sterkt kjøpspress 09:00 ser jeg for meg en mer humpete tur opp mot 19kr og ned til 14kr i de neste dagene, potensielt et rally over helgen. Begge mine scenarier sier at om kursen er under 15kr ved start er det verdt å kjøpe her. Regner med at et av de to utspiller seg om jeg kjenner aksjen rett. Noe den forøvrig har vist at jeg ikke gjør godt nok :slight_smile: Jeg har satt av litt til kjøp ved start i allefall, så får vi sjå. Lykke til med strategiene deres! Ser for meg 30kr+ ved neste store nyhet.

2 Likes

Emiaksjene er tilgjenglig, men ingen salg? Da tror jeg det raskt kan gå oppover

1 Like

selg selg selg …

1 Like

Nå har vel mangen betalt mye for rettene sine, på aksje kjøpt underveis, dvs mangen har høyrt snitt på emiaskjene sine, kan den gå raskt opp herfra ?
Kan være spennende å følge

1 Like

Yesss!
Kjøpte mine siste i går på 17,80 før den falt mot 17kr, men kan nok være lurt å ha is i magen.
På den annen side er oppsiden og risikoen stor så…?
Jeg er fornøyd med å være inne.
Kaste kodebrikken nå? :grinning:

1 Like

Fikk emi-aksjer i dag, og mitt snitt er nå litt over 11. Fornøyd med det etter inngang rundt 18.

1 Like

Like greit. Den teknikken her som flere sverger til å være meget positiv til et case på lang sikt, men vil ikke kjøpe en eneste aksje før kursen er gått litt ned er en farlig strategi. I det lange løp er det nok bedre å kjøpe litt med en gang og så kjøpe mer litt senere. Det gjør jeg.

5 Likes

Alle som ventet på fall, kommer løpende np ser det ut til

2 Likes

Har ikke nok fri kapital til å gå inn med mer, så foreløpig blir det bare å vente på monitas og samtidig nyte en eventuell oppgang.

1 Like

Har fulgt med siste uken, 16-tallet glapp for meg…trodde jeg muligens tabba meg ut i går…

La ut kjøp på 15,80 i går og 16,80 i dag, som ble for lavt.
Håpet på en litt kraftig, kortvarig dupp som aldri kom.

Ser litt an de neste par timene før jeg løper etter.

1 Like

Selv etter emisjone er det knapt aksjer i selskapet, er det ikke nå 24 millioner aksjer ?

1 Like