Jeg som ville ha litt flere aksjer på 20 før den stakk av… får håpe det kommer en liten dupp til
Amen! Solgte selv på 20.70 og 21.40. La inn ordre på 20.50 før den plutselig satte avgårde.
Ser unektelig lovende ut. Ser for meg at det er muligheter for een liten korreksjon, men mistenker det blir evt. etterfulgt av videre oppgang. Kan ikke være mange som ønsker å selge nå.
ODD ansøgning er indsendt i Q1, er det 180 dage de har til behandling af ansøgningen?
Ingenting går rett opp, men ja: En stor del av grunnen til fallet i år var veldig velfundert, nemlig at man ønsket seg et gjennomsnitt som var litt høyere, og man savnet median. Nå er median på plass, gjennomsnitt har steget, og man har blitt forsikret at de gjenlevende pasientene fremdeles lever.
Det tegner seg da et enda tydeligere bilde av at teknologien funker.
Derfor er det helt rimelig at investorer som tok en del chips av bordet tidligere i år nå blir villige til å legge dem tilbake i potten. Og kanskje kommer det nye til og?
Finn sluttauksjon da
Satser på at vi fortsetter opp i morgen. Var treig på avtrekkeren i dag, men det jeg har fått med meg om PCIB virker veldig positivt.
De nevnte jo at de skulle gjøre forsøk med gjentatte behandlinger. Jeg tenker det er fordi de ønsker å tilby det til de som har fått en behandling og har blitt bedre, men ikke friske til å få muligheten til å bli helt friske. Ikke fordi de trenger det for å få medisinen på markedet.
Helt enig.
Må si jeg er noe overasket over at PCI velger å slippe så gode (kliniske) nyheter på en kvartalspresentasjon.
Dette hadde fint holdt til en poster på EANM for eks.
Ja vanligvis er kvartalspresentasjoner på biotek-selskaper i tidlig fase et eneste stort gjesp der man ser knallrøde tall og svært lite forskningsnyheter, men ikke denne gangen. Det kan være noe av grunnen til at den åpnet ikke skyhøyt opp, men bare høyt opp. Og må også huske på at noen fikk nok den berømte skrekken i går like før kvartalspresentasjonen og lempa ut.
Det er nok for å bøte på den “imminent” saken de har fått en skrape for
Gratulerer til alle som har holdt ut! Personlig er jeg fremdeles av den oppfatning at pasientgrunnlaget er for tynt til å konkludere med noe som helst, men klarer de å replikere forsøkene i et større antall pasienter skal jeg vurdere inngang, selv om det sikkert da vil være på 40-50 kr
Faktisk kan man være bittelitt mer bastant i denne studien, selv om antallet er lavt.
Det blir omtrent som å ha et klinisk studie på om det er lurt med skuddsikker vest eller ikke mot kuler, dør du ikke så funker det.
Og man kan se en positiv trend i de siste to kohortene i doseeskaleringen.
Se: http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/PCI-Biotech-In-depth-Company-Update-Nov-2016.pdf
Fra linken:
Tumor Response
Objective tumor response was measurable in 303 patients (patients were not required to have measurable disease at study entry). Tumor control (complete or partial response or stable disease) was achieved in 131 of 161 patients who received cisplatin plus gemcitabine (81.4%), as compared with 102 of 142 patients who received gemcitabine alone (71.8%) (P=0.049). One patient from each group achieved a complete response. There were no differences in the rate of response between the gallbladder and cholangiocarcinoma subgroups
Så 2 av 303 oppnådde CR. Mulig dette studiet ikke er direkte sammenlignbart med PCIB sin studie, men det gir jo et bilde på hvorfor det ikke finnes noen god behandling i dag for denne sykdommen. PCIB fase 1 oppnådde 3 av 16 CR. Og da ble noen behandlet med lavere dose, samt ingen gjentagende behandling. I tillegg hadde 90% tumor-reduksjon. Selv med et lavt antall behandlinger virker dette som knallgode resultater. Kanskje noen med gode statistikk kunnskaper kan komme med noen innspill på hva som skal til for å oppnå signifikante data?
Ser ut som mange tar ut gevinst (eller minsker tapet) i dag på den videre oppgangen.
Når testresultatene kommer tror jeg det er godt å være inne, så jeg forholder meg rolig fortsatt.
Skulle ønske å kunne sett i glasskula om den kommer til å falle ned til 20/22 igjen eller om ett kjøp på 24/25 er bra… Skulle gjerne fyllet på litt til resultatene kommer
Teknisk er vel 24-25 et viktig område. Kan være den nye bunnen tenker jeg, så valgte å sette opp kjøp på 24.8, bare 400 aksjer, i stedet for noe gevinstsikring. Men TA er ikke min ting.
Tror kursslutt under 24 eller over 26 i dag kan ha markert teknisk betydning, men jeg er på veldig dypt vann. Tenker teknikerne våre kommer med tips etter børsslutt for dagen. =)
Rart om den ikke skal droppe ned på 22-nivå om det ikke kommer nyheter de nærmeste ukene. Mye gevinst som etterhvert vil sikres.
Jeg venter foreløpig.
Tenker egentlig det samme, må bare overbevise meg selv om å holde hodet kaldt.
Følger deg i den. Har sittet i 4 måneder og solgte alt i går rett før den steg til himmels. Mye bannskap i går kveld!
Så du er meget positiv til caset og tror kursen skal opp på lang sikt, men ikke nødvendigvis på kort sikt, så derfor vil du ikke kjøpe aksjer nå? Hva hvis den fortsetter oppover? I slike case bruker jeg å kjøpe litt (halvparten kanskje) med en gang i tilfelle den duppen ikke kommer.