PW spesifiserte hypotetisk om den abskopale effekten, at den lokale PCI behandlingen gav en systemisk effekt som kunne sees 3 cm unna strålingsområdet, og kanskje dermed på et sted som normalt ikke kunne blitt bestrålt.
Distansen virket såpass kort at jeg lurer på om det er flere nivåer som eksisterer innenfor det. Og om begrep som systemisk og abskopal er kanskje ikke eneste muligheter, vi har kanskje lite kunnskap enda på feltet?
Vet ikke, jeg spisset ørene og var svært interessert, men kunskapen min skorter.
Ting bruker ikke være så binært, så tror det er et viktig steg og viser et verktøy for imuneffekt. Men at behovet innen imuneffekter en ønsker skape ikke dermed er løst, bare en god indikasjon om progresjon.
Han spesifisert at de visste 100% sikkert at området hvor svulstene er gått bort så var det ikke mulig at lyset de bruker kunne ha kommet til. Derimot er spørsmålet om det er PCI sin teknologi eller om det er noen annet som kan ha satt i gang den abskopale effekten.
Det skal sies at pre-klinisk så har de bevist at sin egen teknologi kan gi abskopal effekt, så derfor er det ikke veldig far fetch å tro at det er dem sin teknologi som fører til dette i dette tilfellet. Det er derimot ikke noe en kan konkludere med. For å kunne bekrefte/avkrefte dette må de ha en randomized study hvor de sjekker om denne effekten vil være forskjellig med og uten PCI sin teknologi i behandlingen.
Om abscopal effekt og deres leveringsteknologi:
Ved bruk av laser i den spesifikke bølgelengden de bruker (dette gjelder generelt fra ca 600-904nm), så er en systemisk effekt i kroppen en “normal” tilstand som kan reproduseres ved vanlig laserbehandling - mao, ikke en uvanlig hendelse ved laserterapi. Laser gir økt antall (og mer effektive) nøytrofile granulocytter samt makrofager - en mer effektiv immunrespons. Dette er bare én av effektene som laser gir.
Jeg skrev litt om dette i et tidligere innlegg og refererte til en eldre artikkel av professor Hamblin fra Harvard Medical School. Den forklarer de ulike mekanismene som spiller inn ved bruk av kun laser - som PCIB benytter seg av.
Link:
http://photobiology.info/Hamblin.html
Det blir spennende å se hva de lander på av resultater mtp abscopal effect (og dosering osv), jeg gleder meg hvertfall
Mistet hele børsdagen, jobb og slike tulleting som kommer i veien.
Hadde nok likt å trade litt i dag i PCIB, men sikkert like greit at jeg ikke gjorde det.
Er meninga og være inne langsiktig med så mye som mulig av beholdningen.
Enig med synet til flere på HO forumet, at PCIB kan ha en mer kraftig økning enn NANO neste 12-18 måneder.
Den der biten av teknisk forstår jeg lite av
Mener jeg flere ganger har sett slike skjulte poster i PCIB spesielt.
Er det årsak til å tenke noe videre om skjulte poster? Utenlandsk interesse f. eks. ?
Begynner å se interessant ut teknisk i PCIB, tok fem forsøk, men er nå brutt ut av den negative trenden og inne i nøytralt territorie.
Noen som burde fortalt hovedpersonen i denne saken om PCIB? https://www.dagbladet.no/nyheter/doende-japansk-forretningsmann-holdt-avslutning-pa-livet-fest-pa-hotell/69119535
Ser du har mange gode og reflekterte tilbakemeldinger om Nano. Lurer derfor på om du kan dele dine tanker om PCIB og deres case? @Boykie
Mye av diskusjonene om pcib foregår på hegnar
Denne tråden er meget interessant:
Den er startet av sorlendingen som er på topp 10 i pcib.
Den handler om videre finansiering av selskapet som er et meget spennende tema.
Hvis PCIB plutselig klarer neste runde finansiering med minimal utvanning så er det sååååååå bull.
Gudbedre oppsiden i den aksjen her.
Det gjelder å unngå
Fortrinnsrettet emisjon mot eksisterende aksjonærer og det tror jeg man gjør hvis man får pivotal phase 2. Får man ikke det, da øker sannsynligheten mye for dette alternativet.
Samtidig tror jeg det er masse investorer fra forrige emisjon som er greit motivert for å reinvestere noe gevinst, så det behøver slett ikke være helt krise heller.
Stanger i toppen av skyen nå. Ettersom det ikke har kommet noen nyheter, så er jeg egentlig tilbøyelig til å tro at vi ikke kommer over toppen på skyen som er på 25 om et par dager. Da blir det fort rekyl tilbake til 22.
Den har foreløpig brutt over sma200 også, men volumet er ikke all verden så jeg tenker det ikke holder til bekreftelse inntil videre.
Innlegg av: Studenten86 (14.12.17 19:18 ), lest 63 ganger
Ticker: PCIB
Hvilke regulære myndigheter venter vi på for pp2?
Øst-Asia
CFDA(Kina), PMDA(Japan), MFDS(Sør-Korea)
Disse er vel også interessante regulatoriske myndigheter PCIB kanskje prøver å få enighet med. Skulle pp2 skje delvis i Asia, må vel vi ha godkjenning derifra også.
Da holder det kanskje ikke med FDA og EMA.
Asia ser ut til å ha svært mange flere regulære myndigheter:
http://raps.org/Regulatory-Focus/News/Databases/2015/04/06/21908/The-Essential-List-of-Regulatory-Authorities-in-Asia/
Kanskje en årsak til at ting tar tid?
Kanskje noen her med innsikt i presedens omkring dette som mulighet?
Har ikke så mye erfaring fra de markedene, men om det går an å trekke paralleller fra Gilead sin lansering av sin Hepatitt C kur så kan man gjøre seg noen tanker. Japan gikk relativt fort, men Kina tok veeeldig lang tid selv om de hadde stor nytte av medikamentet.