Han var klar på det under Q, men under tidligere podcast har han og andre nevnt i 1 versjon. Aktuelle kan være ved senere løsninger versjon 2.0 osv kanskje. T celle kommer stadig fram som del av nøkkel for ulike vaksinasjonsløsninger.
Fokuset framover er selvsagt de tre etablerte teknologiben, Vacc, Nac og chem. Bare de ben har et enormt mulig bruksområde. Så skulle jeg gjerne sett at PCI Biotech kunne forske videre klinisk på Bac ben og flere andre som belysning hjerne. Lakselus er også i gang. Nei skulle hatt Asia partner og Olix deal nu slik at en kunne forsert RELEASE, lakselus, Bac og de tre etablerte ben med solid etablert forskning preklinisk og klinisk!!!
Ser ut som det er et snodig «spill» med forsøk på å presse kurs ned med mikrovolum daglig og stor salgspost 13,25kr som brekkstang for å riste i treet. Er der mulig å riste ut noe mer nå . Whats the point med slike ordre? Annet enn å plukke opp differanse på kjøp/salg?
Siden topp på 86kr i Juni 2020 er PCIB kurs ned ca 85%!
Siste uke minus ca 7,5%
Siste måned minus ca 9%
Siste 3 måned minus ca 33%
Siste i år minus ca 53%
Siste 3 år minus 54%
Siste 5 år minus 44%
Med andre ord er resultater og IPR, forskning og utvikling, preklinisk og kliniske resultater etablert de siste år gitt svært begrenset verdi i peeeng!
Resultater mot SoC er svært bra, men verdsettes til per nu til smultring i markedet. Lik det eller ikke, slik er ståa. Ikke første gang at markedet tar feil, om det er tilfellet her har jeg ikke fasit på, men slike gode resultater klinisk og preklinisk i et bredt nedslagsfelt synes å burde ha potensial for enorme verdier. Plutselige ketchup effekt? husker Algeta, husker Genmab, husker Ultimovacs og flere bioteks. Sliter med gjennombrudd ved novel teknologi og får plutselig gjennombrudd. Jeg håper og tror PCI Biotech er kort tid unna et gjennombrudd