Mitt inntrykk er at det er mest gravhumor her, og ikke så mye godting over den vanskelige situasjonen selskapet virker å befinne seg i.
Per Walday virka etter min oppfatning sterk i troen på at samarbeidet med AZ kom til å materialisere seg i en eller annen samarbeidsavtale. At han nå har trukket seg kan tolkes på mange måter, men det er rart å gå etter 14(?) år dersom en forløsende avtale ligger rett rundt hjørnet. Ettersom AZ ikke ble noe av så er jeg nøktern til at Olix blir der.
Har selv flere aksjer enn på lenge, men de er verdt knapper og glansbilder sammenlignet med før AZ-smellen. Håper selvsagt at de får til noe med for eksempel Olix, men klok av skade skal jeg se en faktisk avtale før jeg tør tro på noe som helst; uansett hvor mye forumet måtte koke med spekulasjoner.
Setter dog stor pris på at enkelte her tar seg bryet med å skape litt optimisme og fyrer oppunder mulighetene som finnes. Det gir litt ekstra spenning, og det er gøy å drømme seg bort litt.
For min del er jeg inne for neste fase Vacc, noe vi faktisk vet kommer, men jeg er forberedt på at det sannsynligvis blir behov for å hente penger i markedet. Det tror jeg går greit ettersom de sannsynligvis ikke trenger allverdens kapital til å begynne med.
Noen gode resultater fra første del fase 2 vacc kan gi grunnlag for en positiv utvikling videre.