Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Det kan være verdt et veddemål på 77 millioner ja.

1 Like

Pcib er ingen suksesshistorie,det har jeg til fulle fått erfart.
Men jeg mener at de har en teknologi som vil lykkes på en eller annen måte.
Med inngang på kr 2 så kan det bli en suksesshistorie.
Dagens prising på 70 mill er jo latterlig…
Pcib har rett og slett vært Mega uheldige !!!
Og til poligon.
Avlusing med fimaporfin, laksen får en skånsom avlusing i dagens brønnbåter pump inn i tankene vent 30min pump tilbake ( i dagslys)

2 Likes

Utviklinga i selskapet har vært en tragedie - i særdeleshet siste halvannet år. Det tror jeg svært få vil være uenig i.

Skylda legger jeg i all hovedsak på største eier og hans protesjé, styrelederen. Disse har hovedansvaret for at ikke tidligere CEO ble fyrt for mange år siden. NB! De samme har sjølsagt også ansvaret for dagens ordning.

Som flere andre har jeg nå omdefinert min investering (en seksdel av det antallet jeg en gang satt med) til en spillpott eller en pen stabel med lottokuponger.

Det har jeg gjort fordi selskapet sitter på mange potensielt verdifulle patenter og diverse spredte prekliniske og kliniske resultater og erfaringer som jeg ikke helt vil utelukke kan skape kommersielle verdier. Skjer det, er dagens børsverdi en vits.

10 Likes

Alt til side så er det trist å tenke på at lakselus er et tema for pcib.
Kanskje Pho kan kjøpe hele møkka så får askjonærene litt småpenger

Ikke mange PCIB’ere igjen av den harde kjernen.
Lenge siden Snøfflus la inn årene.
Selv kom jeg meg ut med bare 8’ i tap, så det lever jeg godt med.

Im still holding my shares for whatever reason.

If you remember correctly couple of years ago we were an oncology focused company in the three Technology areas and that was for many years to the point the company looked away from prophylactic vaccines for example … now what we see is that the company interest is diffused among areas that are really distinct … biomarine, dermatology, bio processing (+oncology for fimavacc) … it started to become confusing to me … how on earth are they going to have a grip on all these different markets with limited resources and a team that was solely focused on oncology for years … what kind of investors would be willing to pursue this adventure?

The other thing that bothered me in the presentation and I hope my understanding was correct is when anders admitted that the technology can be complex … hence limited interest … How many of us heard PW in the past saying the procedure is simple?

12 Likes

Prosedyren er enkel.men for selskap som ikke har noen erfaring/kunnskap virker dette med belysning kompliserende. ( Betyr det at de ikke bryr. Seg om behandlingen blir mange ganger mere effektiv).?
Pcib har satset alt på 1hest, og hode/hals kunne. Blitt suksess…
Nå satses det bredt, og jeg tror de vil lykkes🎩

Tro de vil lykkes har folk gjort i årevis, og se hvordan det har gått🙈

1 Like

Det betyr ikke at det blir fasiten !!!
Hvem har ikke gått på trynet, før de lykkes??

1 Like

Det er nok færre enn de som går på trynet uten og lykkes.

Jadda , nå har Skuggevik tilgang til 720.000 aksjer…ken så veit ka de finn på

Etter tildelingen innhehar skuggefal 360 000 opsjoner ,og 55000 aksjer…

The number of share options granted is based on these guidelines and in addition, the share options are granted with a value cap of 20 times the strike price of NOK 1.90. If this value cap threshold is met all share options will vest immediately and be available for exercise.

Altså kan de ikke indløses/anvendes før kursen står i 38 NOK, her skal det jobbes på partner avtaler, ellers så kommer vi aldrig dit.
Tror AZ blir den første avtale. :rofl: :rofl:

7 Likes

Hva skulle den omfatte? Noe de har jobba sammen om tidligere eller noe “out of the blue”?

Diabetessår

Og eg er rimelig sikker på at grunnen til at Olix samarbeidet ikkje er avsluttet er at Olix venter på resultatet og utviklingen av kremen Pcib holder på med.Vi og Pcib må ha en del flaks og gode resultater ila neste halvår.Det blir ikkje lett men ikkje umulig.I biotek kan alt skje eller ingenting.Sitter ihvertfall med mine aksjer og håper Skuggedal, Høgset og Luhr er inne på noke som kan vekke interesse og generere investor penger

4 Likes

Skuggeviks egennevnte joker ?

:syringe: AZD8601, Amphinex,blått lys (hjerteinfarkt)

3 Likes

De utvikler topical formulering, som indeholder både nukleinsyre og fimaporfin sammen. 09.06 i precentatione sier Anders at man samarbejder med “en … et firma som er ekspert på denne type eksperimenter.”

Man kan jo spekulere på hvem man samarbejder med, men en ting er sikkert. En vidreutvikling skal være sammen med en partner som kan ta dette til markedet.

Derfor skal det komme en samarbeidsavtale med noen hvis dette viser seg å virke så godt at det kan kommercialiceres. Om det virker vet de jo en gang i H1, 2023,men trua har de i orden kan man se.

8 Likes

Har det ikke vært oppe før at Pcib og oliX skulle samarbeide om en krem og lysdevise??
AZ har jo god kjennskap til Pcib, så kan godt hende at de pusler med Noe sammen :astonished:
Fordelen med PCIB er at de har en teknologi der nesten bare fantasien setter grenser på bruksområder.
De viser styrke,og reiser seg etter flere slag i trynet,
Og satser bredere og mere fremtidsrettet enn noen gang.:+1:
Ser vi på prisingen av selskapet, så burde lyset vært slukket og døra låst!!

5 Likes

Da. Gikk det 23k i en sleng…
Lagt rett ut på salg kr2 for å sperre…:grinning:
Vi skal holdes nede, Hvorfor???
Bare å plukke

3 Likes