Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Blir 7 ansatte i Pcib fra Januar 23,presentasjon i morga på norsk.Luhr,Høgset og Skuggedal virker for meg som selskapet nesten har gitt opp.Den nye kommunikasjonsstrategien som Ånden som går lovte er jo en vits.Istadenfor å levere inn lotto har eg mine Pcib aksjer.En spennande teknologi som har då og sei blitt skusla bort pga inkompetanse desverre

5 Likes

Trist for de som har hatt troen til the bitter end

Vi er Langt fra, the bitter end :+1:

1 Like

Det var en back to basic ryddig rapport. God kontroll på kostnader nå, med noen mulige triggere ila Q2 2023.

Samarbeidsprosjekt ser imidlertid ut til å være ikke meldepliktige i selskapet - hverken inngåelse eller avslutning.

1 Like

Disse samarbeidsprosjektene har ikke blitt meldt siden Ålesund brant. Ble vel opplyst på et kvartal at de ikke gjorde det lenger også.

dette er tynn suppe,vi må ha flaks med sår behandling.Vist ikkje det blir suksess er det bekmørkt framover.Det som bekymrer meg er at Fimanac ikkje klare å få nok interesse rundt om i Bio verden.
Mitt siste håp er nok sår behandling

2 Likes

Her finnes det fremdeles et hav av muligheter.:norway:

1 Like

Anything on Olix ?

1 Like

No ongoing test at the moment, in an idle state.

Olix is waiting for the topical formulation

3 Likes

Nei, det er helt usannsynlig. Hva er det du tenker Olix skal bruke PCIB sin krem til?

er det heilt usannsynlig,hmmmm da må eg ta meg ein prat med ledelsen igjen.

1 Like

Dagens presentasjon på Norsk,var bra !!!
Sørlendingen er jo konge !!
Sett i lys av dagens prising, og at vi vil få minst 3 viktige meldinger neste 7 mnd,
Må vi vel kunne si at her er potensiell kursstigning Enorm…

2 Likes

Trur eg og du måtte ha hørt forskjellige presentasjon!!!

2 Likes

Noen som har lest denne? https://www.dn.no/bors/dn-investor/fantasyfond/bioteknologi/ledende-biotek-investor-advarer-smasparere-etter-kollaps-vi-er-i-en-risikabel-bransje/2-1-1333021?utm_source=front&utm_campaign=lsrjgr

Kansje det,vet ikke hva du har hørt på :+1:

1 Like

Jeg syntes det var en ting som var værdt og mærke seg ved precentationen, og det var at Anders sa at men kunne bruge en alm lampe, ja så gar sollys til å lyse med (sammen med den nye topical formulering).

Hvis den topicale formulering lykkes for dem, så vil dette ha store kommerciel betydning.

Jeg tror så gar at han sa at man kunne gjøre dette hjemme.
Altså vil hjemme pleje personale kunne smøre en krem på et diabetisk fotsår, og lyse med en lampe eller en lommelykt.

Eller du kan smørre olix krem på din skallede isse og sætte deg under kjøkkenlampen, og vips så har du hår på hodet.

Det er stadig et stykke vej for snegle selskapet, men helt håbløst er det kanskje ikke.

7 Likes

Olix siste IR book kom 31.10 og det er fremdeles Intradermal Injection og IND Q4 2022 som gjelder for hår behandlingen OLX104C.

1 Like

Det jeg reagerte på, var at Anders også sa at det ikke finnes mRNA for diabetisk sårbehandling per nå. Mente han da i en streng forstand av “noe som er godkjent”. Eller betyr det at AZ/Moderna har gitt opp AZD-8601 i denne indikasjonen?

6 Likes

På rotter, har alltid hvert planen med topical application på mennesker.

Ser også Olix har generelt utdypt en del rundt levering for de forskjellige produktene, men for OLX104C har det ikke hvert mye detaljer rundt levering, kom frem bare sist uke hvilken type siRNA de bruker (CP-asiRNA).

Om det har noen betydning for oss vet jeg ikke helt hva jeg skal mene noe om.