Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Gratulerer boys & girls & whatever.,.,

4 Likes

KM plot av study result RELEASE. Både PFS og OS er dårligere en kontrollarmen.
Riktignok kun n=19 for PCI armen for de som vil henge seg opp i det.

Hentet fra
https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2018-002647-29/results

1 Like

Fin den, @bamse. Har du mulighet for å tegne inn grafen også for AZT og BGBIO?

I overmorgen er det ti måneder siden siste melding fra selskapet med substansielt innhold; altså som gjelder prekliniske eller kliniske resultater samt oppnådde patenter.

Siste melding inneholdt til gjengjeld “hot stuff”. Den gjaldt RELEASE-studiens død.

Sjøl ikke det interessante samarbeidet med Havforskningsinstituttet så selskapet noen grunn til å sende melding om. Det var det, som så ofte før, aksjonærer som publiserte.

IR og kommunikasjon: Alt ved det gamle.

5 Likes

Blir 7 ansatte i Pcib fra Januar 23,presentasjon i morga på norsk.Luhr,Høgset og Skuggedal virker for meg som selskapet nesten har gitt opp.Den nye kommunikasjonsstrategien som Ånden som går lovte er jo en vits.Istadenfor å levere inn lotto har eg mine Pcib aksjer.En spennande teknologi som har då og sei blitt skusla bort pga inkompetanse desverre

5 Likes

Trist for de som har hatt troen til the bitter end

Vi er Langt fra, the bitter end :+1:

1 Like

Det var en back to basic ryddig rapport. God kontroll på kostnader nå, med noen mulige triggere ila Q2 2023.

Samarbeidsprosjekt ser imidlertid ut til å være ikke meldepliktige i selskapet - hverken inngåelse eller avslutning.

1 Like

Disse samarbeidsprosjektene har ikke blitt meldt siden Ålesund brant. Ble vel opplyst på et kvartal at de ikke gjorde det lenger også.

dette er tynn suppe,vi må ha flaks med sår behandling.Vist ikkje det blir suksess er det bekmørkt framover.Det som bekymrer meg er at Fimanac ikkje klare å få nok interesse rundt om i Bio verden.
Mitt siste håp er nok sår behandling

2 Likes

Her finnes det fremdeles et hav av muligheter.:norway:

1 Like

Anything on Olix ?

1 Like

No ongoing test at the moment, in an idle state.

Olix is waiting for the topical formulation

3 Likes

Nei, det er helt usannsynlig. Hva er det du tenker Olix skal bruke PCIB sin krem til?

er det heilt usannsynlig,hmmmm da må eg ta meg ein prat med ledelsen igjen.

1 Like

Dagens presentasjon på Norsk,var bra !!!
Sørlendingen er jo konge !!
Sett i lys av dagens prising, og at vi vil få minst 3 viktige meldinger neste 7 mnd,
Må vi vel kunne si at her er potensiell kursstigning Enorm…

2 Likes

Trur eg og du måtte ha hørt forskjellige presentasjon!!!

2 Likes

Noen som har lest denne? https://www.dn.no/bors/dn-investor/fantasyfond/bioteknologi/ledende-biotek-investor-advarer-smasparere-etter-kollaps-vi-er-i-en-risikabel-bransje/2-1-1333021?utm_source=front&utm_campaign=lsrjgr

Kansje det,vet ikke hva du har hørt på :+1:

1 Like