Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Om pw hadde fått fyken ville kursen skutt i været.

5 Likes

Er det ikke på sin plass å spørre styreleder om de har tillitt til ledelsen, med bakgrunn i utviklingen av selskapet de siste årene?

2 Likes

Tror faktisk, at det ville være tæt på at kursen stod stille, hvis man droppede både RELEASE og Per W samtidigt. Det havde været bedste damage control.

3 Likes

Kan ikke laste PW for dette

4 Likes

Per W lover at snakke mere om Vacc og Nac på næste Q. Der er heller ikke så meget andet tilbage.

1 Like

More details in Q4, her var det lite brannslukking gitt jaja de kan ikke gi mer detaljer når de ikke har mer detaljer. Huff her vil ikke jeg være passasjer med den kapteinen som styrer. Men er ingen refund på bilett så får vel bare sitte og håpe da.
Dette var bare pinligt og høre på

1 Like

dette var flaut å høre på…

1 Like

Per har blitt omtalt som rockestjerne her inne. Foreslår at han trekker seg og begynner med musikk på heltid, han er i alle fall på feil sted nå.

2 Likes

Man åbner op for en webcast/Q&A og så kan man ikke give ordentlige svar på noget. Det giver jo ingen mening med en Q&A så.

3 Likes

Thank you for that advice. We hear you. :smirk:

2 Likes

Q&A uten noen svar. Ikke noe nytt med andre ord.

1 Like

Dette var svært lite tillitvekkende av hele ledelsen, og særskilt av PW. Og det faktum at styreleder er stille/griper ikke ordet, vekker på ingen måte tillitt.

Det vil ta tid, før markedet har tiltro til selskapet og ledelsen, og vil ha effekt på aksjekursen.

4 Likes

RS virket faktisk mer utilpass under Q3. :cowboy_hat_face:

Manden er psykopat. Han har ingen selvkritik og mener hele tiden, at de gør det rigtige. Det duer jo ikke at have så arrogant og inkompetent leder. De andre må være bange for ham.

4 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Dette er noe av det dummeste jeg har sett… 800 tusen i minus og ingenting å se fram til … Da de vil komme tilbake til det … noe de har gjort i 3 år… TULLINGER!!! heldigvis så trenger jeg ikke disse pengene, så selger ingenting… PER og co tar ingen ansvar … TÅPLIG gjeng altså!!

8 Likes

Finn et annet tidspunkt å komme med det konstante oppgulpet på. Vær så snill. Det er store summer som har forduftet for vanlige folk her. Vis litt respekt. “Just don’t fucking dance.”

24 Likes

Det lukter en hastverk beslutning, kan det være at de har problemer med kontrollgruppen og de vil ikke innrømme?

2 Likes

Latterlige greier. Siste gang jeg legger penger i farma, den tid forbi.
PCI fremstår som en UB.

2 Likes

Når PCIB først har valgt å satse på noe nytt, hersker det vel lite tvil om at tiden er inne for også nytt blod i ledelsen. Da etterlyser jeg en leder med godt nettverk, som har større dyktighet i å forstå marked, kommersialisering og kommunikasjon.

14 Likes