Litt personlig synsing om Release-studien iblandet useriøse påstander / antydninger.
Jaja , årene går og PCI består.
Først , har jeg forstått det riktig at RELEASE IKKE tapte kampen på grunnlag av mangler med selskapets teknologi eller dårligere resultater enn topaz studien fra AZ?.
Det hele beror på at siden bile duct canser studien ikke har medisin (godkjent sådann) og derved vil få sOC så ha datagrunnlaget som RELEASE-studiet skulle måles opp mot endret seg da sammenligningene er endret og dette igjen fører til at andre studier under forberedelse og også de som har pågående studier i det samme sykdomsområdet må omgjøre og få godkjent nytt kjørekart godkjent av FDA. En dyr og resurs-krevende prosess.
Altså , vi snakker ikke om hvilken teknologi av AZ eller PCI-biotech som er best
Det vet vi ikke enda men tidligere gjennomførte CHEM studier med dobbel behandlinger,ja , det ville ikke undre meg om vinneren med god distanse vil bli PCIB.
Så hvem blir taperen da , selvfølgelig pasienten. Og dette tror jeg vil skje.
Her må det ha skjedd mye galt over tid når beste medisin taper , ikke?
Hvorledes skal fremtidens medisiner finansieres og forskes frem uten investorer. Skal Støre betale?
Nei , dette er ikke fair play.
Om en skal skylde på styre eller ledelse eller pandemi blir vel hipp som happ men noe lyntog kan en vel ikke beskylde PCIB for å være.
Jeg vet ikke hva som driver meg men jeg er fortsatt aksjonær og har fortsatt troen på dette selskapet.En “opprydding” er kanskje på sin plass.
Håper PW har vett til å ta vare på seg selv , ser sliten ut nå og det er ikke rart.
Så hva skjer når PCIB sitter med en studie med revolusjonerende data innen delivery ?
(dataene fra RELEASE)
Kan bli dyrt å snu ryggen til den.
Skal se vi selger til AZ?
De vet ihvertfall hva de kjøper.