Litt høyere enn de andre dagene siste uken.

Olix er kanskje jokeren for PCI Biotech for å kunne klare seg uten emisjon?
Eler AZ comeback, eller noe annet uventet.
Markedet verdsetter PCIB kun til cashbeholdningen - 35,2% , så er vel liten sjanse uansett at det samme markedet vil koste en emisjon?
Avtale med cash er nok eneste muligheten de har, og det vet de.
Enda litt høyere i dag
Selvsagt er Olix den kortsigtige jokeren…som vi ser akkurat nå, de andre er mer skjulte. Hvis Olix drar med seg PCIB på male pattern baldness , så vanker det nok både upfront …pluss pluss… Det er nok ikke uten grunn at TOP 10 sitter i ro.
Anyone has top 20 list? No update from company website since 31/01
Bak Myrlid AS sitter en smarting , som ikke venter i for mange år.
Ser det er lite panikk på topp 10-20 og det kan være mange grunner for det, men er det mange av dere i “fan-klubben” som plukker på dagens nivå? Vurdere å øke med 20k men en viss russer gir meg litt bismak til å øke akk nå. Fristende å plusse på med 20 for under 100k når det var 1.6 mill for samme posten “litt” tidligere. Sikkert ikke så lenge man kan handle på dagens kurs eller? Hilsen usikker,
Velger selv @arve19541 å være positiv til aksje markedet i disse dager. Blir det atom krig er et aksjekrakk min siste bekymring. Fyres en rakett i mot våres land blir alt annet irrelevant. Jeg mener man bør ignorere den eksistensielle risikoen selv om det er viktig for ens personlige perspektiv. Har økt betraktelig i dag ref «hva er din portofølje»
Og dette er pcib og nano?
Pci og Targo
Ellers må det være Pci og Mercell/ Play Magnus
Nå vet jeg ikke inngangsprisen til Myrlid i PCIB, men at det er milevis og enda lengre unna 600M er jeg ganske sikker på. Så det er ikke her “formuen” forsvinner, selv om kursen har kollapset.
Synd om Myrlid ender opp med å ta en “Vollevik”. Burde ikke være mulig gjøre to ganger.
Sitter i Hex -N.Skog- Magnora-Pcib og Play Magnus - 10k i alle og 50k i Pcib er mine “lottotall”.
Finansavisen 09.03.22 side 12
Krysser fingrene for at norsk biotek virkelig lykkes. Kan trenden snu?
Jeg tror det skal veldig mye til for å få skikkelig vind i PCIB seilene igjen. Det er nok veldig mange som er utrolig lei av å være i aksjen og bare venter på en kurs som er litt nærmere inngang for å komme seg ut - jeg tipper det er det som har skjedd i dag, hvor aksjen var opp over 10% og nå er den gått nesten helt tilbake. Det samme mønsteret har vi sett ved hvert eneste forsøk på rally etter AZ takket for seg.
Alle venter på emisjon