Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Håper du får rett for jeg er all in pcib snitt kr27, yolo sukk…

Går det bra til slutt så blir det safe and steady fra da av

2 Likes

Som om jeg skulle ha skrevet det selv, bare med snitt 40+ :expressionless: God helg! :crossed_fingers:t2:

4 Likes

Litt høyere enn de andre dagene siste uken.


:crossed_fingers:

1 Like

Olix er kanskje jokeren for PCI Biotech for å kunne klare seg uten emisjon? :pray::partying_face:

3 Likes

Eler AZ comeback, eller noe annet uventet.
Markedet verdsetter PCIB kun til cashbeholdningen - 35,2% , så er vel liten sjanse uansett at det samme markedet vil koste en emisjon?
Avtale med cash er nok eneste muligheten de har, og det vet de.

6 Likes

Enda litt høyere i dag

2 Likes

Selvsagt er Olix den kortsigtige jokeren…som vi ser akkurat nå, de andre er mer skjulte. Hvis Olix drar med seg PCIB på male pattern baldness , så vanker det nok både upfront …pluss pluss… Det er nok ikke uten grunn at TOP 10 sitter i ro.

2 Likes

Anyone has top 20 list? No update from company website since 31/01

3 Likes

Bak Myrlid AS sitter en smarting , som ikke venter i for mange år.

1 Like

Ser det er lite panikk på topp 10-20 og det kan være mange grunner for det, men er det mange av dere i “fan-klubben” som plukker på dagens nivå? Vurdere å øke med 20k men en viss russer gir meg litt bismak til å øke akk nå. Fristende å plusse på med 20 for under 100k når det var 1.6 mill for samme posten “litt” tidligere. Sikkert ikke så lenge man kan handle på dagens kurs eller? Hilsen usikker,

3 Likes

Velger selv @arve19541 å være positiv til aksje markedet i disse dager. Blir det atom krig er et aksjekrakk min siste bekymring. Fyres en rakett i mot våres land blir alt annet irrelevant. Jeg mener man bør ignorere den eksistensielle risikoen selv om det er viktig for ens personlige perspektiv. Har økt betraktelig i dag ref «hva er din portofølje»

3 Likes

Og dette er pcib og nano?

Pci og Targo

1 Like

Ellers må det være Pci og Mercell/ Play Magnus

1 Like

Nå vet jeg ikke inngangsprisen til Myrlid i PCIB, men at det er milevis og enda lengre unna 600M er jeg ganske sikker på. Så det er ikke her “formuen” forsvinner, selv om kursen har kollapset.

Synd om Myrlid ender opp med å ta en “Vollevik”. Burde ikke være mulig gjøre to ganger.

1 Like

Sitter i Hex -N.Skog- Magnora-Pcib og Play Magnus - 10k i alle og 50k i Pcib er mine “lottotall”.

Finansavisen 09.03.22 side 12

image

2 Likes

Krysser fingrene for at norsk biotek virkelig lykkes. Kan trenden snu?

1 Like