Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Jeg liker hvor binært tankesett enkelte her har. Titanic hadde bra teknologi. PCI har bare sånn passe bra teknologi.

Hei alle :blush:

Hvorfor har vi ikke fått resultatene fra AZ samarbeide som dem skulle dele i et samarbeid? Skulle ikke dette komme snarlig etter at AZ takket nei for NAC?

Kjenner jeg koker over at ledelsen Aldri holder det di lover oss aksjonærer, nok er snart nok! Di burde f*** skjemmes til tider.

Gjør vondt langt inn i hjertet å se kursutvikling i disse dager, MCAP er skrelt til bunns og alt virker som en synkende skute.

Og til og med her, så kan dem ikke komme med en melding angående AZ sin konkurrerende Gallegang, som har skapt Panikk blandt PCIB aksjonærer.

Jeg lurer virkelig på hva som foregår og hva dem selv tenker oppi alt?

Jeg har selv vert med opp til ATH og ned til dagens kurs, og skal ikke selge nå, det skjer ikke.

Jeg må bare ikke sjekke kursen på PCIB frem til neste år, slette den fra listen :sweat_smile::boom:

Forstår godt at mange her inne kaster kortene, forstår at mange har mistet trua - jeg vet helt ærlig ikke hva jeg tenker lenger, jeg krysser kun fingrer og tær for at Noe positivt skjer snart, om det er hårtap, lakselus, whatever…

Ønsker dere en fin uke alle sammen :v:t3:

23 Likes

…ja virker nokså spesielt at de ikke hentet penger med en emisjon på høyere nivåer… Men det kan også være en helt opplagt grunn til dette: nemlig at de VISSTE at de ikke trengte å hente penger pga. pågående forhandlinger om en avtale som vil skaffe midlene… Et slikt behind-the-scenes scenario vil også kunne forklare hvorfor styret - som jo slett ikke kan være fornøyd med kursutviklingen isolert sett - stadig lar Per sitte ved roret

14 Likes

Alt kan endres med en melding, Biotech i et nøtteskall.

Hadde ikke dette krevd nerver av stål, risikovilje og tårer av investorene hadde mange fler gjort det💪

4 Likes

Som også er eneste grunnen jeg kan tenke meg til att Robin og Snapir fortsatt er med oss, for regner med de forventer mer ut av denne jobben enn matpenger og en haug med verdiløse opsjoner. :man_shrugging:

15 Likes

Når spår dere når vi bikker kurs over 30 kr? Eller skjer ikke det før vi har ny CEO? :thinking:

Forferdelig liten vits å spå om det. Alle spådommer så langt i dette selskapet har gått rett vest.

4 Likes

Må ha ny ledelse med en helt annen giv asap

2 Likes

Så rundede vi 31 dage.

4 Likes

Når spår du? :slight_smile:

Tydelig at du er bull når du ser for deg at PCIB skal gå over 100%!

Det var ikke noe “behind the scenes scenario” …De var i forhandlinger med AZ og denne ble skrotet

Hehe… Det kommer vel an på spådommene😁 hvis det ikke skjer før over 2-3 år, er det ikke Bull, i mellomtiden mest tull😬

Ganske bull å doble investeringen sin på 2-3 år!

Kan være en del av bildet. Men vi vet slett ikke om/i hvilken grad en eventuell avtale med AZ ville ha innebefattet midler utover det som ville være øremerket selve samarbeidet. Og etter fallet da denne avtalen glapp lå jo aksjen lenge rundt 25 kroner, men da gjorde de heller ingen emisjon - man skulle kanskje ha trodd at de iallefall da ville ha skyndt seg, dvs om ting hadde hastet…

Og som sagt, som en del av et helhetsbilde: jeg tror - vet ikke, men tror - det må være en grunn til at styret lar Per få sitte videre trass i et kursfall de jo må være ganske lite glad for. Grunnen kan da godt tenkes å være pågående forhandlinger ‘behind the scenes’

3 Likes

PCIB var veldig billig på 30 kroner, fryktelig billig på 15 og enda billigere på 7,50

5 Likes

Synes Genmab var billig på 200kr, billig på 30kr, og billig nu på 3000kr. It s a biotech ride. Like it or not. Volatility is high :bomb:

Sudden happenings is the name of the game. Its very hard to predict. It seems that a lot of guys seems to know the future :partying_face: Same guys that had great vibes when Genmab did their IPO, then shaky years and a huge loss in shareholders value, negativity and baissers Paradise, then suddenly change and a increase in a few years from 30-40kr to 3000kr area. Suddenly it became the so called haussers paradise. What a difference a day may make. Ydmyket er en nødvendighet i biotek (og alle andre steder…)

6 Likes

Ganske bull å håpe å redusere tapet til bare 50% på 4-5 år!

Fint dere ser galskapen her…
For Pcib sitter på en Fantastisk teknologi.
Uansett Aksjekurs :boom:

5 Likes

Tja, kommer vel an på hva en har som inngang😬 akkurat nå er spørsmålet om det er nye investorer som tør å kjøpe seg inn i selskapet med gullstruper, selskapet som informerer aksjonærene ufattelige mange ganger i løpet av en måned, selskapet som har den beste informasjonsflyten og selskapet som har de mest fornøyde aksjonærer🤔

Ved ny CEO :grin::ok_hand: